Näin olisi pitänyt linjata jo 1968.
Ruotsinkielisten peruskoulujen tavoitteeksi Suomessa täysi ruotsi&suomi -kaksikielisyys.
36
514
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsinkielisten muutettava asenteitaan
- Anonyymi
Peruskoulun Suomessa käyneet vähemmistöihin kuuluvat pystyvät pääsääntöisesti ottamaan palvelut vastaan suomeksi. Poikkeuksellisesti voidaan aina tarjota tulkkia. Ainoastaan ruotsinkielisiä palkitaan eristäytymisestä. Huono homma.
- Anonyymi
Tavoite ok!
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Tämä olisi kaikkien etu.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Ehdottomasti!
- Anonyymi
Ajattelemisen aihetta
- Anonyymi
Tämä on ihan oleellinen lähtökohta
- Anonyymi
Uli uli uijui nyyhkyttää idiootti jolta ei edes suomenkieli taitu.
- Anonyymi
Ota rauhallisesti. On vain luonnollista, että vähemmistö opiskelee itselleen maan pääkielen pärjätäkseen ja sopeutuakseen. Eristäytyminen tuo ongelmia.
- Anonyymi
On tosiaan luonnollista, että vähemmistö opiskelee itselleen maan pääkielen pärjätäkseen ja sopeutuakseen. Eristäytyminen tuo ongelmia.
- Anonyymi
Tämä muutos on tehtävä.
- Anonyymi
Järkevää
- Anonyymi
Naurettavaa logiikkaa ,pakkoruotsin tilalle pakkosuomea, ei mitään järkeä taaskaan!
- Anonyymi
Fiksuinta
- Anonyymi
Tietysti
- Anonyymi
Miksei jo ole?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Olisi kaikkien etu
- Anonyymi
Ei olisi kenenkään eikä minkään etu.
- Anonyymi
Uusi aika
- Anonyymi
Kyllä, kiireesti
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Eikö jo oikeasti olisi tämän aika: suomi&ruotsi-kaksikieliset koulut ruotsinkielisille, muilta palveluvelvoitteet pois.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962