Sähkön hinnan nosto oli kartellien keskeinen sopimus ja se on tullut kuluttajille ja yhteiskunnalle todella kalliiksi.
Näyttää myös siltä, että korruptio on ollut hallituksessa asti, sillä ennemmin kuin haluaisivat kartellitoiminnan tutkittavaksi, he avasivat kartelleille hanan verokirstuun.
Yhtenäinen hintojennosto oli kartellien välinen sopimus.
Se on kiellettyä laissa ja poliisin pitää asia tutkia.
Milloin poliisi tutkii sähkökartelli rikokset?
4
171
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi tee työsi!
- Anonyymi
Poliisi aloittaa lain mukaan esitutkinnan, kun on syytä epäillä rikosta. Punikkien oikeusvaltioperiaate tarkoittaa poliisin näkökulmasta sitä, että sen joka jotain väittää
täytyy myös väitteensä todistaa. Maailmaan kyllä väitteitä mahtuu. - Anonyymi
Jokainen tietää, ettei sähkön hinnoittelun kilpailu onnistu reilulla tavalla niin kauan kuin jokaiselta sähköyhtiöltä ei tule omia siirtopiuhoja suoraan jokaiselle markkina-alueen asiakkaalle. Tämä keinotekoinen kilpailujärjestelmä, jossa yritetään kompensoida sitä faktaa että jokainen asiakas on vain yhden sähköyhtiön siirtoverkossa kiinni, perustuu yhtiöiden väliseen sopimiseen ja on siten jo perusolemukseltaan kartelli. Sallittua rikollisuutta.
- Anonyymi
Kun aikaa löytyy
Sitten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329