TB.lä ei muutako hamstraamaan.
Nyt halvinta pensaa
30
745
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö, höpö, mitään laske. Hallituksen toilailun vuoksi ihmiset joutuu hamstraamaan löpöä ja hintahan nousee.
- Anonyymi
Siksipä justiin nyt hamstraamaan.
- Anonyymi
Putinin laittaa viestin jos TB polttoaine huolto tökkii,hoitavat itse tela ajoneuvoilla!
- Anonyymi
joo pohjoisessa jo tallotaan yksityisten maita natoteloilla,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo pohjoisessa jo tallotaan yksityisten maita natoteloilla,
Miten tuo liittyy TB.n halvimpaan pensaan.?
- Anonyymi
Anonyymi
2024-03-08 10:46:35
Putinin laittaa viestin jos TB polttoaine huolto tökkii,hoitavat itse tela ajoneuvoilla!
----
Tuo TB lyhenne kokonaan kirjoitettuna tarkoittaa:
TsaristiButin
- Anonyymi
Itse en tarvitse pensaa. Oma autoni kulkee bensiinillä.
Joka joulu varoitetaan, että kinkut loppuvat ja joka juhannus, että olut loppuu. Nyt sitten, että polttoaine loppuu.- Anonyymi
Kova homma lykätä autoa jos ja kun pensa loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova homma lykätä autoa jos ja kun pensa loppuu.
mulla on hypriini,ei huolta maanantaista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla on hypriini,ei huolta maanantaista,
Se on hybridi.
- Anonyymi
Olipa tosiaan kylän halvinta pensaa,nyt on tankki täynnä.
- Anonyymi
95 oktaaninen 1.80 € Kylän halvinta.
- Anonyymi
Olen osaltani laittanut meidän autojen osalta nämä Puterin asemat poikottiin ja vilpittömästi toivon että muutkin autoilijat tekisivät samoin.
- Anonyymi
missä halvinta sieltä ostetaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä halvinta sieltä ostetaan,
Halvinta tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvinta tietenkin.
Vain hullu ostaa ryssän aseman polttoaineita.
Sitäpaitsi opetelkaa juntit edes kirjoittamaan b- kirjain, vaikka ette osaa lausua sitä. Bensa on bensaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain hullu ostaa ryssän aseman polttoaineita.
Sitäpaitsi opetelkaa juntit edes kirjoittamaan b- kirjain, vaikka ette osaa lausua sitä. Bensa on bensaa.Ketä tietää?
- Anonyymi
Ikinä osta sieltä bensaa, vaikka ois euron litra tai vähemmän.
- Anonyymi
Kilpailu tekee hyvää sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
- Anonyymi
Älä viiti yleistää, vielä on paljon ihmisiä, jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan ja maksavat ennemmin enemmän ja boikotoivat tätä "firmaa".
- Anonyymi
1.888€ kylän halvinta. 95.
- Anonyymi
SAK MÄÄRÄÄ BENSIININ HINTAA
EI SE ENÄÄ OLE-, EIKÄ TULE OLEMAAN HALPAA, SAK NOSTI BENSIININ HINTAA JA NOSTAA EDELLEENKIN HUOMATTAVASTI. - Anonyymi
Joko kävittä tankkaan.
- Anonyymi
Jep kyllä kävin.
- Anonyymi
E-85 halvinta minä ainakin käytän sitä.
- Anonyymi
Ny Kärkkäisellä1,859 Ysi vitonen Kylän halvin.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
1.652€ litra taas halvinta.
- Anonyymi
Aina halavin
- Anonyymi
Hajin parikentä litraa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983