Onpa upea ansaita ilmaisia tunteja ja saada oppia, miten säästetään sähköä Fortumilta. Lisäksi tulee aivan arvokkaita neuvoja kansalaisille...miettikääpä esim. omakotitalossa asuvaa lapsiperhettä: Fortum neuvoo: "Eläkää öisin!" Ts. Tehkää ruokaa, peskää pyykkiä, peskää astioita, saunokaa, katsokaa telkkaria ym ym yöllä, niin säästätte, kun sähkö on halvempaa. Ja sitten päälle vielä tämä "Pikku juttu", jossa voit ansaita "ilmaisia" sähkötunteja. TODELLAKIN ILMAISIA!, koska Fortum korvaa ansaitut tunnit kesäkuussa, kun sähkö ei maksa mitään!!!!
Miten tällainen kansalaisten "silmään viilaaminen" voi olla laillista ja mahdollista?!?
Fortum ja "Pikku juttu" ilmaiset tunnit
12
2522
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyvä osinko tulossa, pitkässä juoksussa vakaa ja hyvin tuottava yritys.
- Anonyymi
Joo ei saa mitään vaikka olis miten osallistunut säästöjuttiihin kun ne maksetaan kesäkuun laskussa, siis hyvitetään kesäkuun laskussa. Muutin helmikuussa ja kysyin, että saanko ne nyt kun muutan, niin vastaus kuului, että ei.
- Anonyymi
Lisäyksenä edelliseen, siis vaihdoin sähköyhtiötä muuttaessani kun oli Fortumin kallis sopimus. En saanut niitä säästämiäni sähkötunteja kun ne hyvitetään kesäkuun laskussa.
- Anonyymi
Fortum on aivan järkyttävä yhtiö ja ei noudata edes kvv suosituksia. Erotkaa koko yhtiöstä. Kalleimpia sopimuksia tarjoavat sekä kiinteä että pörssisopumuksilla.
- Anonyymi
Mites tämä nyt menee? Vähennetään edullisimmista tunneista? Eli kun Fortum joutuisi maksamaan ns miinustunneista, niin eipä tarviikkaan maksaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Niinpä, ilmaisia tunteja on varmasti kesäkuussa, niinkuin niitä. on paljon nyt toukokuussakin. On todellakin huijausta luvata hyvitys halvimmista tunneista. Miten riittää moraali tähän Fortumilla!
Olen vielä Fortumin asiakas, haluan katsoa tämän näytelmän loppuun. Maksan tietoisesti tästä huvista paljon ylimääräistä, mutta sähköä myyvä yritys tulee ehdottomasti vaihtumaan, viimeistään silloin heinäkuussa laskun maksun aikaan.- Anonyymi
Elämäni suurin virhe, jota ikinä olen tehnyt ja jota kadun. Erehdyin Fortumin asiakkaaksi. Älkää tehköö samaa virhettä.
- Anonyymi
Fortumin kulutusvaikutus on täysi arvoitus: Olen käyttänyt sähköä vältellen korkeiden hintojen aikoja, silti kulutusvaikutus "1,04 c/kWh " eli on siten n. 13 % korotus!
Seuraavaksi alan käytellä sähköä enemmän korkeiden hintojen aikana - katsotaan sitten. Epäilenpä olevani huijattujen listalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäni suurin virhe, jota ikinä olen tehnyt ja jota kadun. Erehdyin Fortumin asiakkaaksi. Älkää tehköö samaa virhettä.
Myös minä tein virheen,paskapää houkutteli tämän paskavirman asiakkaaksi,joka osaa kiskoa niinkuin nämä verkkoyhtiöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortumin kulutusvaikutus on täysi arvoitus: Olen käyttänyt sähköä vältellen korkeiden hintojen aikoja, silti kulutusvaikutus "1,04 c/kWh " eli on siten n. 13 % korotus!
Seuraavaksi alan käytellä sähköä enemmän korkeiden hintojen aikana - katsotaan sitten. Epäilenpä olevani huijattujen listalla.Minäkin luulin että joku huijari yrittää saada maksamaan ylimääräistä hintaa laskujen yhteydessä,laskuihin oli lisätty yli 20 kappaletta 4-6 euron maksua joka tuli maksettavasti.Laskut olivat muutenkin erittäin sekavat jossa jopa laskuvirheitä niistä ei juuri selviä mistä joutuu maksamaan kuitenkin tämä rosvovirma oli laskun lähettänyt.Toivottavasti tuo virma menee nopeasti kontalleen,että loppuu se ihmisten huijjaus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346