Olis kiva nähdä

Anonyymi-ap

Sellaista mietin yhdestä ihmisestä joka on jäänyt muistojen joukkoon. Käykö sulle koskaan niin että joku tulee kaihoisalla tavalla mieleen?

26

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käy. Välillä harmittaakin tietyt esteet tiellä kohtalon.

    • Anonyymi

      Ei käy.Se juna on mennyt jo!

    • Anonyymi

      Ei enää nykyään. Olen tottunut elämään ilman muita ihmisiä omaa elämääni. Poislukien perheeni, heistäkin lapset ainoat joita kaipaamalla kaipaan. Toki tuttujakin on kiva nähdä, mutta pärjään näkemättäkin.

      Jasu

      • Anonyymi

        Asiaan voi vaikuttaa, että olen asunut maalla missä ystäviä ja tuttavia ei oikeen ollut tai niitä oli muutama. Ja aikuisena hekin lähti elämään muualle. Maalla olen oppinut viihtymään ilman ihmisseuraa ittekseni. Tai perheen kesken.

        Kyllä vuodet muokkaa ja elinympäristö ihmistarpeitakin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaan voi vaikuttaa, että olen asunut maalla missä ystäviä ja tuttavia ei oikeen ollut tai niitä oli muutama. Ja aikuisena hekin lähti elämään muualle. Maalla olen oppinut viihtymään ilman ihmisseuraa ittekseni. Tai perheen kesken.

        Kyllä vuodet muokkaa ja elinympäristö ihmistarpeitakin.

        Jasu

        Kerro ihmeessä yksi miehen sivupersoonista tästä harmonisesta maalaiselosta, onko viljapeltoo, karjaa sekä kotieläimiä ym?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä yksi miehen sivupersoonista tästä harmonisesta maalaiselosta, onko viljapeltoo, karjaa sekä kotieläimiä ym?

        Maalla voi asua muutkin ihmiset kuin tilalliset. Järki käteen höhlä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä yksi miehen sivupersoonista tästä harmonisesta maalaiselosta, onko viljapeltoo, karjaa sekä kotieläimiä ym?

        Taidat olla joku uusavuton joka ei ole edes kirvestä nähnyt livenä 😃


    • Anonyymi

      No joo. Mutta on jo tuhkattu, joten hirmuisesti ei ole tehtävissä. Eli on vain joskus kaihoisasti mielessä.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Ei käy. Aika monta vuotta siitä on kun niin on käynyt. Entinen perhetuttu.

    • Anonyymi

      Kaiho käväiseen joskus mielessä, ei mitenkään raskaana, sellaisena lämpimänä.
      Iso rakkaus menneisyydestä olisi kiva nähdä. Toivon että joskus näenkin, asuu 40 km:n päässä. Edesmennyt sisko tulee mieleen kun jotain merkittävää tapahtuu. Ennen aina ryntäsin hänelle uutiset kertomaan.

      • Anonyymi

        40 kilometriä mistä ilmansuunnasta katsoen? Kunhan demonstroin tonttuutta ätmi ym


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joko sulla kasetti nauhoittaa tai grammari soi taustalla eli millon voi laulaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sulla kasetti nauhoittaa tai grammari soi taustalla eli millon voi laulaa

        Kellonlyömiä löytyy ja?


    • Anonyymi

      Kuulin uutisen eräästä aika hyvästä lukioajan kaverista samanikäinen, kuollut Helsingissä ollessaan.

      Ihmiset kuolevat ympäriltäni, vain minä selviydyn :D

      • Anonyymi

        On se sulla(kin) palstaätmi lasi sitten puoliksi täynnä, mikä iloa sitten tuokaan


    • #Käykö sulle koskaan niin että joku tulee kaihoisalla tavalla mieleen?#

      Toki käy. Nimeä en muista, mutta juttelin herttaisen luokkatoveritytön kanssa 50-luvun alussa, kun aivan ilkosillamme odotimme vuoroamme lääkärintarkastuksessa. Olisi jännä tietää, onko enää elossa, ja millainen elämänsä on ollut.

      Lukioaikana olin paljon tekemisissä luokkatoveritytön kanssa, vaikka mitään romanssiin viittaavaa ei ollut. Teki mieli kysyä häneltä asioita, joita vain nainen osaa kertoa, mutta en koskaan uskaltanut. 🌹👀

      • Siihen aikaan oli niin kova sensuuri, ettei ollut mitään mahdollista saada kuvaa naisen sukupuolielimistä, eikä minulla voinut olla kokemusta, koska en ollut seurustellut kenenkään kanssa. Siksi oli useasti aivan kielen päällä, että olisin pyytänyt häntä näyttämään ja ennen kaikkea jakamaan tärkeätä tietoa.

        Jälkeenpäin tuntuu, että olisi toki vastannut pyyntööni myöntävästi. Mutta siihen aikaan olin aivan pystyyn kamaloitunut. 🌹👀


    • Anonyymi

      Muutama lapsuudenystävä, sellaisina kuin olivat silloin. Voi niitä aikoja, kauniita muistoja... 🥲

      xLiner

    • Anonyymi

      Normaaleille ihmisille käy niin. Se on luonnollista.

      • Anonyymi

        Tätä taustaa vasten takavasemmalle


      • Anonyymi

        Aivan yhtä normaalia on olla kaipaamatta ketään. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää ja tuntea.

        Jasu


    • Sillo liitukaulen lopussa 65 miljoonaa vuotta sitten, enneku se iso meteoritti posahti ja kamaloitti melkisten kaiken elämän, mulloli kaverina yks sulone tuttokolmisarvipärstä.

      Sit kunne herätti mut takas niiku henkiin, mun tarvii kyl myöntää, et mää oon kyl ollu sillei huikentelevaine. Mut ei soo kovasti haitannu, ku ihmistuttopimuset on kans enämpi huikentelevaisii.

      On se, ku uutta nuoruutta eläs.

    • Anonyymi

      haluaisin kyllä tavatA HAAVEILIJAN HAPSUINE HIUKSEINEEN JOSKUS IN REAL LIFE... PITÄISIKÖ KÄYNNISTÄÄ TUOKIN NIMITTELIJÄOHJELMMIÄHÄN NIMIÄ...

      • Anonyymi

        ei vie paljoa sähköä eikä tietokoneen aikaa, uusia nimiä;

        Rimiesdi
        Astai
        Aubud
        Jano
        Dishickvedom
        Ri


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018305747rp

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      149
      23954
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      23199
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      135
      13618
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      396
      9960
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      300
      7730
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      26
      5993
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      186
      3424
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      3005
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      77
      1979
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1681
    Aihe