Olet aika lapsellinen

Anonyymi-ap

Tuntuu, että käyttäydyt minua kohtaan aivan kuin olisin muka jotenkin haitallinen tai vaarallinen. No, joo kai se täytyy hyväksyä, ettei kaikki vain ole vieläkään nykypäivässä ajatusmaailmaltaan. Jotkut on edelleen henkisesti jossain 1900-luvun alussa. 🤷‍♀️

46

644

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kova tahto sinulla ainakin on

• Anonyymi

Kenelle sä luulet höpiseväsi sysisynkkä spinnaaja? Luovuta jo myyräntyä

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­N­­­y­­­m­­f­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Onko tämä nyt miehelle kun on naisen kuva vai miten toi luetaan?
      Outo aloitus joka tapauksessa.

• Anonyymi

Luet niin, että opit trollin pitämään ensimmäisenä mielessä onko kysymyksessä trolli vai joku hieman terveempi yksilö.

• Anonyymi

Se on muu kuka esittä naista.Yks vanhempi mies on mennyt sekaisin.Tekee paljon youtube matskua,mitähän vielä löytyy komeroista???sitä saastaista materiaalia.

• Anonyymi

Niin, toisten elämään ei muuta mahdukaan kun trollaavan miehen emojien vatulointi

• Anonyymi

Lutkat on aina huolestuttavia

• Anonyymi

Millä tavalla nämä oletetut lutkat huolestuttaa sinua- meneekö yöt vatvoessa, että muut saa? Taidat tosin olla se katkera🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla nämä oletetut lutkat huolestuttaa sinua- meneekö yöt vatvoessa, että muut saa? Taidat tosin olla se katkera🦄

Persu ja muu määrittelemätön oikeisto, ei niin kaukana toisistaan ”arvomaailman” suhteen. Tarkoitan kahta katkerinta trollia ei enää erota toisistaan alatyylisen ja ahdistuneen ilmaisutyylinsä takia ja molemmat kuvittelee ohjailevansa

• Anonyymi

Toi sun elämäntapasi nyt kuitenkin edelleen nykyäänkin vailla sellaista perustaa mistä käsin vois arvioida mitä kaikesta seuraa ja siksi sitä voi han varovaisuusperiaatetta noudattaen haluta ottaa nyt vähintään aikalisän ja odottaa toisiko tämä viimeaikainen kehitys jotain ratkaisevaa muutosta että susta kuoriutuisi jotain hyödylliseksi luettavissa olevaa mihin voisi pistää toivonsa kiinnittymisen suhteen.

• Anonyymi

Hyödyllinen on sama kuin orja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyödyllinen on sama kuin orja.

Smash capitalism. Ps olin kiekkovieraissa, mutta varusteet vain sinulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Smash capitalism. Ps olin kiekkovieraissa, mutta varusteet vain sinulla

Nii kuinka kaukaa tai kauan voi katsoa katsotakseen osalliseksi

• Anonyymi

Aina pitää olla varovainen, tulisit maksamaan n. 180.000 euroa. Aika kova kilohinta.

• Anonyymi

Pyh! Maksan omat kulununi itse. Käyn töissä ja olen itsenäinen nainen.
        Yhdessä olemme vain rakkaudesta, ilosta ja himosta.

• Anonyymi

Tuohan on vähän.Vanhan miehen pitää maksaa 1milj.

• Anonyymi

Hienoo pistää naisen syyksi itse törsätyt rahat, olet sä todellakin ne nauttinut ihan itse!

• Anonyymi

Paavali kirjoitti joskus 40-80 jkr että homous ja lesbous oli sen aikaisessa yhteiskunnassa normaalia kuten aviorikokset ja kaikkinainen haureus ja irstaus. Mm. viiniä laimennettiin että voitiin dokata pidempään. Menneisyys on ihan jotain muuta kuin mitä yleisesti annetaan ymmärtää. On poikkeuksellista jos joku rakastaa yhtä ainoaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa ja pysyy tämän vierellä uskollisesti.

• Anonyymi

Mikään ei haittaa kunhan se on avointa.Ihmiset ketkä ei halua tuollaista voivat jättää huomioimatta tällaiset ihmiset.
        Ihmisethän tykkää omanlaisistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei haittaa kunhan se on avointa.Ihmiset ketkä ei halua tuollaista voivat jättää huomioimatta tällaiset ihmiset.
        Ihmisethän tykkää omanlaisistaan.

Ketään ei saa harhaan johtaa tunneasiat on vaarallisia asioita.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Entä jos puhuisit irl hänen kanssaan, ehkä oletuksesi hänestä eivät pidä paikkaansa. Jospa hän on vihainen sinulle tavastasi kirjoittaa kahdenvälisiä asioita palstalle, joku voi kokea sen loukkaavana. Olisiko sinun aika oppia hyväksymään erilaisia ihmisiä ja kuuntelemaan heiltä itseltään mitä mieltä ovat asioista. Jotkut eivät elä elämäänsä palstoilla sinun laillasi.
      Tämä oletus sivummalta.

• Anonyymi

Totta.Muista sinäkin et täällä on ihmisiä ketkä puhuu ja joskus ne sattuu kolahtaan kohilleen varsinkin paljon puhuvat osuu takuulla.
        Anonyymipalstalla en menisi omimaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.Muista sinäkin et täällä on ihmisiä ketkä puhuu ja joskus ne sattuu kolahtaan kohilleen varsinkin paljon puhuvat osuu takuulla.
        Anonyymipalstalla en menisi omimaan mitään.

Mieti ennen ku lähet näyttämään kikkeliä, koska mies netissä sanoo niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti ennen ku lähet näyttämään kikkeliä, koska mies netissä sanoo niin

Manipuloitko?

• Anonyymi

Ap.esittää erästä naista.Stalkkaamaansa...HÄN ei ole tämän yhteisön ainut kohde.

• Anonyymi

Ei tämä miehen hölötys vaikuta edes sen vertaa pitkäjänteiseltä ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä miehen hölötys vaikuta edes sen vertaa pitkäjänteiseltä ns

Kolahtiko.?

• Anonyymi

ehkä olettekin itse koen monia ihmisiä vaarallisiksi ja haitallisiksi. koska he saavat elämän huonoksi ja haluavat asioita muilta, mikä tekee heistä vaarallisia ja hyvin haitallisia. ei se ole lapsellisuutta se on näkemyseroja ja miten kokee asiat. jos siinä touhussa kaikki menee hyvin, siinä on varmaan hyvä olla. jos ei ole hyvä olla, vaan joutuu olemaan toisten hsksttsvsns ja antamaan heille koko ajan kaikkea, ja tuhoavat kaiken. semmoisesta haluaa pois. voit kokeilla itse jos haluat. sekään ei ole lapsellista toivoa pahaa noille ihmisille joiden takia, mm minut, täysin syytön, häpäistiin, ja mestattiin ja tuhottiin. se on oikeus toivoa pahaa tekijöille.

• Anonyymi

Haluaa pois.Periksi antamista.

• Anonyymi

minä toivo että nuo pahimmat hakkaajat ja syyyttelijät että minussa oli heitä kun kaikki meni hyvin, ja siitä hyvästä tuhosicst ja jatkavat edelleen, tai ainakin pitkään, toivottavasti kuolevat ja saavat itse lisää kaikkea pahaa

• Anonyymi

eniten vihaan teitä nöyryytyksen, väkivallan ja hakkaamisen takia, vainon ja töiden estämisen, ja ennen kaikkea rahan ja elämisvuosien takia. toivottavasti saatte kaikkea paskaa elämäänne näistä vuosista. en ikinä anna anteeksi. pysykääkin poissa ja toivottavasti saadaan teille kaikkea paskaa ja tehtyä samoin monessa asiassa.

• Anonyymi

Olisko ätmi minun päässä jotain vikaa jos kokisin tämän öyhötyksesi raskaasti?

• Anonyymi

mitään hyvää ette ole tuoneet, vain pahaa ja hakkaamista muille. toivottavasti koette sitä itse ja päästään tuhoamaan teidän kaikkien elämät. ja toivottavasti nuo pahimmat kuolevat.

• Anonyymi

ja toivottavasti työhakkaaja ja rahan estäjä kuolee puan, ja kituu helvetisti ennen sitä.

• Anonyymi

Kuulostaa mies ihan oikeistoinnovaatiolta👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa mies ihan oikeistoinnovaatiolta👍

Pieskäämme työttömille töitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sukupuolen tutkimuksellinen kulma löytyy tunikan taskusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tää lakko tulee ,tulee oleen enempi työttömiä.Ihan niitä ketkä on työkykysiä.

• Anonyymi

Olen ja pettynyt elämääni

• Anonyymi

Kokonaisvaltainen pettymys

• Anonyymi

Onhan se päivä vielä huomennakin.

• Anonyymi

Lapsellinen? Sanoo ihminen joka luulee että käydään jotain henkilökohtaisia keskusteluita. Oot ihan pentu. Et osaa edes normi käytöstapoja.

• Anonyymi

Lasten suusta se totuus kuullaan.

• Anonyymi

Enpäs!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5842
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      95
      3327
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57