Vaimoni laukeaa helpommin vieraan kanssa

Anonyymi-ap

Olemme jo jonkin aikaa harrastaneet uusia miehiä sängyssä vaimoni kanssa. Hän on aina pitänyt seksistä, meidän seksielämämme on ollut oikein hyvää, siitä ei ole kysymys. Minua kiihottaa nähdä toisen miehen rakastelevan hänen kanssaan ja olemme siitä saaneet hyvän lisän liittoomme. Oken myös pannut merkille että hän saa helpommin orkun kun vieras nussii häntä. Ainahan hän on lauennut aika helposti, mutta silti. Hän myös näyttää laukeavan rajummin vieraan kanssa. En pidä tätä huonona asiana, takaahan se sen että saan jatkossakin katseltavaa viikonloppuiltoihin.
-Pasi-

24

1658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon pannu mieheni kaksosveljeä. Ja mieheni siis näki tämän. Tuntui kanssa siltä, että hän nautti tilanteessa. Olen myös joskus pannut (eri mies) ja katsellut toisen miehen kuvaa. Tämäkin tuntui olevan sille miehelle enemmän kuin ok...

    • Anonyymi

      Ei tuo mikään ihme ole. Uutuuden viehätystä se on, kun vaimosi saa uutta kyrpää sisäänsä. Tuntee olevansa viettelijätär ja huomion keskipisteenä.
      Saman olen huomannut. Tosin ekoilla kerroilla jännitti niin, ettei saanut ollenkaan orgasmia. Mutta vapauduttuaan tulee usein ennen kuin vieras laskee spermansa hänen pilluunsa.

      • Anonyymi

        Sanottakoon aluksi olen aisuri, minulla upee ja kurvikas vaimo. Aluksi halusin vaimoa ehkä liikaakin, parin vuoden jälkeen aloin fantasioida päivittäin vaimoni vieraan naitavana. Vaimoni huolestui kun seksi väheni, kävimme syvällisen keskustelun lähinnä minun haluista. Niinpä etsimme ekan vieraan varatun miehen vaimolle, vaimoa kiihotti ja pelotti yhtä aikaa kun mies saapui luoksemme. Itsellä kiihotus päällimmäisenä ja pelko miten vaimo kokee vieraan lähestymisen. Keskusteltiin kahvipöydässä näin miehen katseesta, miten odotti pääsyä makkariin. Vaimo tosi seksikäästi pukeutunut, rentoutui miehen aitoudesta vaikka vaistosikin miehen kiiman. Käsi kädessä siirtyivät makkariin ovi napsahti lukkoon, puheen soriinaa kuului aluksi sitten koitti täydellinen hiljaisuus. Viidentoista minuutin kuluttua kuulin vaimon voihkintaa silloin olin varma nauttii kohta täysillä. Itsellä kalu seisoi taasen kunnolla kiimasta jota koin tän miehen ansiosta. Koskaan kuullut vaimon huutavan silleen nautinnosta, samoin mies äänteli nautinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanottakoon aluksi olen aisuri, minulla upee ja kurvikas vaimo. Aluksi halusin vaimoa ehkä liikaakin, parin vuoden jälkeen aloin fantasioida päivittäin vaimoni vieraan naitavana. Vaimoni huolestui kun seksi väheni, kävimme syvällisen keskustelun lähinnä minun haluista. Niinpä etsimme ekan vieraan varatun miehen vaimolle, vaimoa kiihotti ja pelotti yhtä aikaa kun mies saapui luoksemme. Itsellä kiihotus päällimmäisenä ja pelko miten vaimo kokee vieraan lähestymisen. Keskusteltiin kahvipöydässä näin miehen katseesta, miten odotti pääsyä makkariin. Vaimo tosi seksikäästi pukeutunut, rentoutui miehen aitoudesta vaikka vaistosikin miehen kiiman. Käsi kädessä siirtyivät makkariin ovi napsahti lukkoon, puheen soriinaa kuului aluksi sitten koitti täydellinen hiljaisuus. Viidentoista minuutin kuluttua kuulin vaimon voihkintaa silloin olin varma nauttii kohta täysillä. Itsellä kalu seisoi taasen kunnolla kiimasta jota koin tän miehen ansiosta. Koskaan kuullut vaimon huutavan silleen nautinnosta, samoin mies äänteli nautinnosta.

        Jatkan jospa jotakin kiinnostais kolmas pyörä suhteeseen.
        Vaimolla näinä vuosina ollut vakkari rakastajia myös lyhempiä suhteita, ymmärtää aisuri mieleni miten nautin tarjota rakkaintani muille. Asiat kääntyneet alku ajoista täysin, vaimoni nauttiikin eniten aivan tuntemattoman kanssa.
        Juuri löysimme mökillemme varatun ukko miehen koko kesäksi, yrittäjänä itsellä lomat talvella. Suhteemme kukoistaa molemmat nautimme arjesta seksiä harrastamme keskenään aina kun vaimo saanut vierasta, silloin sytyn vaimosta kun pääsen vieraan jälkeen yhtyy.


      • Anonyymi

        Mitäs olet hähähähäää


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No totta helvetissä noin käy, se nyt on päivän selvää. Minä en ole koskaan ymmärtänyt teitä aisureita.
      Minun anoppini sanoi vuosia sitten pikku känösessä, että vuosiin on näytellyt orgasmia, kun on nainut ukkonsa kanssa, ei saa anoppia laukeamaan.
      Nyt on sitten tullut autettua anoppia jo vuosia laukeamaan ja ei ole tarvinnut miettiä laukeaako oikeasti vai ei.
      Koska naisesi laukeaa helpommin ja voimakkaammin muiden kanssa, se nyt kuule tarkoittaa, että muiden kullit kiihottaa aikaasi enemmän kuin sun nysä.
      Iso-kullit rules, näin se vaan on vaikka nysä- kullien akat yrittävät epätoivoisesti todistella, että ei nyt koolla ole mitään väliä.

      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa. Kyse ei ole uutuuden viehätyksestäkään. Uuden nysäkullisen poikaystävän kanssa kyse on uutuuden viehätyksestä!

        Mutta esimerkiksi oma vaimo vaikka rakastaakin minua paljon, saa ja nauttii valtavan paljon enemmän parhaan ystäväni isommasta ja paksummasta kullista. Tietenkin rakastelutaidot, keskinäinen kemia ja luottamus vaikuttaa siihen kuinka rentona sekä vaimo että vieras mies on. Mutta se kulli vaikuttaa siihen fyysiseen tunteeseen ja ihastuksen koska vaimo tietää että se tuntuu jopa silloin jos vieras mies ei osaisi mitään tai kulli vähän pehmenisi seksin aikana.


      • Anonyymi

        Minulla on taas niin päin, että laukean itse aika nopeasti anopin kanssa. Teenkin yleensä niin, että nuolen ensin anopille orgasmin ja sen jälkeen yhdyntä. Jonkun aikaa kun odottelee ja anoppi ottaa suihin, niin sitten pystyy nussimallakin antaa anopille orgasmeja.


    • Anonyymi

      Seksielämämme muututtua kaavoihin kangistuneeksi, mieheni ehdotti toisen miehen ottamista sänkyymme. Suhtauduin aluksi kriittisesti, mutta lämpenin vähitellen ajatukselle.
      Ensimmäisestä kokeilusta on nyt seitsemän vuotta. Tähän mennessä vieraita miehiä meillä on ollut kahdeksan ja kaksi paria.
      Jännittihän se ensimmäinen melkoisesti, mutta mieheni antoi meidän tutustua aluksi rauhassa kahdestaan. Hän teki tikusta asiaa ja viiipyi niin kauan pois, että ehdimme yhtyä ensimmäisen kerran. Mies tuli kyllä niin nopeasti, etten päässyt lähellekään huippua. Asia korjaantui sitten illan aikana, kun panivat minua vuorotellen.
      Uutta miestä odottaessa ja yhteydenpidossa on aina sama jännitys. Tunnen itseni villiksi, vapaaksi ja syntiseksi. Se siinä on se suola.
      Yhdynnät ovat pääasiassa olleet hyviä, mutta se ei ole kiinni elimen koosta. Yksi näistä panokavereistani oli ns. isokullinen. Kyllä sen ensimmäisesssä sisäänpistossa huomasi, mutta liukkauden lisääntyesssä ja pimmani venyessä en siinä nyt suurta eroa pienempiin elimiin huomannut. Lisäksi tämä kaveri rynkytti niin kovasti, että välillä teki kipeää. Jäi yhteen tapaamiseen.
      Ennemmän olen nauttinut ja saanut orgasmeja pienemmän, mutta taitavampien miesten kanssa.
      Parit olemme ottaneet mukaan, jotta miehenikin on saanut nauttia vieraasta pimpasta. Ne ovat olleet tosi kiihottavia tapaamisia ja on ollut huikea katsoa, kun mieheni laukeaa vieraaseen ja nainen huutaa samaan aikaan orgasmissaan. Jos minua on pantu samaan aikaan, olen silloin itsekin saanut orkun.
      Eli alkuperäiseen aloittajan kysymykseen, niin olen kyllä nauttinut vieraan kanssa panemisesta, mutta se ei ole johtunut kyrvän koosta, vaan tunnelmasta ja taidosta.
      Miehestäni on voinut näyttää siltä, että nautin enemmän vieraasta, mutta ei se niin ole. Seksielämämme on nyt paljon vireämpää kuin aloittaessamme nämä hommat ja eniten nautin oman miehen kanssa. Nykyään olen myös paljon aikaisempaa kokeilunhaluisempi ja villimpi.
      Kokemuksesta rikkaampi Leena 46v.

      • Anonyymi

        Kaipa nuo on mukavia harrastuksia mu itse näkisin että teiltä puuttuu keskinäinen arvostus toinen toistanne kohtaan kun olette valmiit jakamaan toisenne muiden kanssa näin ollen pääsee kysymykseen miksi olette yhdessä vai pelkäättekö yksin jäämistä itse pysyttelisin mielummin poikamiehenä ja vetäsin vaikka käteen ennenkun tuohon kuvioon lähtisin liian suuri todennäköisyys saada jokin sukupuolitsuti johon lopulta kuolee tai vaihtoehtoisesti saa maksaa itsensä kipeäksi loppuiän lääkehoidoista mu onnea teille jälkiviisaus on paras viisaus sanontana myöhästä räpiköidä si kun on housus jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa nuo on mukavia harrastuksia mu itse näkisin että teiltä puuttuu keskinäinen arvostus toinen toistanne kohtaan kun olette valmiit jakamaan toisenne muiden kanssa näin ollen pääsee kysymykseen miksi olette yhdessä vai pelkäättekö yksin jäämistä itse pysyttelisin mielummin poikamiehenä ja vetäsin vaikka käteen ennenkun tuohon kuvioon lähtisin liian suuri todennäköisyys saada jokin sukupuolitsuti johon lopulta kuolee tai vaihtoehtoisesti saa maksaa itsensä kipeäksi loppuiän lääkehoidoista mu onnea teille jälkiviisaus on paras viisaus sanontana myöhästä räpiköidä si kun on housus jo

        Itse näkisin että tyyppi joka on niin tyhmä ettei osaa edes kirjoittaa oikein ja jolla ei ole minkäänlaista kokemusta elämästä ja ihmisistä, on varmasti sellainen jonka mielipiteitä arvostetaan ja halutaan kuulla. Aivan varmasti. Siitä pääsemmekin kysymykseen, mitkä koulut olet pystynyt välttämään ettet ole koskaan oppinut kirjoittamaan ymmärrettävää suomea? Oletko miettinyt onko siinä myös syy siihen että olet päätynyt elämään poikasena ilman minkäänlaisia kokemuksia naisista?


    • Anonyymi

      Oma vaimo laukeaa kanssa tosi nopeasti vieraan kanssa ja tykkää jos vieras laukeaa myös. Vaimo tykkäisi ottaa useamman pikapanon muutamalta eri mieheltä peräkkäin. Itse haluan olla aina viimeinen.

    • Anonyymi

      Vaimo laukeaa myös helposti usein minunkin kanssani kun on saanut vierasta. Sitä kestää joitain viikkoja. Vaimot tarvitsevat silloin tällöin annoksen vierasta ja vieraalta.

      • Anonyymi

        Pitäisi olla laki joka velvoittaa vaimoja, eli naimisissa olevia naisia, harrastamaan seksiä vähintään puolet kerroista vieraan kanssa, tai mies voi haastaa naisen oikeuteen aviollisten velvoitteiden rikkomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla laki joka velvoittaa vaimoja, eli naimisissa olevia naisia, harrastamaan seksiä vähintään puolet kerroista vieraan kanssa, tai mies voi haastaa naisen oikeuteen aviollisten velvoitteiden rikkomisesta.

        Mä olen joskus miettiny et lakiin pitäs kirjata asia näin jot jos mies ei suoriudu seksistä silloin kun vaimoa tai tyttöystävä haluaa olisi rangaistuksena kuolemantuomio kuinka moni mies uskaltaisi edes nympho naisesta saatika seksistä riippuvaisesta naisesta edes haaveilla kumppaninaan


    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­ä löydä­­­t nop­­easti suku­­pu­­­olt­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­ffit 👉 http://alikuzu.com/H/M9n1N4

    • Anonyymi

      Toimii myös toisitapäin. Meillä on vaimon kanssa hyvä seksielämä, mutta jos ( vaimon luvalla ja paikalla ollessa ) pääsee sisälle toiseen pimppaan niin eipä se ensimmäinen kuti kauaa kestä. Tässä ei ole kyse siitä, että vieraan pimppi olisi sen parempi, tai huonompi, vaan se että se ylipäätään on vieraan. Vieraan ja oman vaimon pimpat paljaana samassa huoneessa. Sitä kiiman tuoksua, ylittämätöntä.

      • Anonyymi

        Vaimo tykkää just kun vieraat miehet laukeaa niin nopeasti eikä mikään ole kuulemme niin kova kuin ukkomiehen kalu vieraan varatussa pillussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo tykkää just kun vieraat miehet laukeaa niin nopeasti eikä mikään ole kuulemme niin kova kuin ukkomiehen kalu vieraan varatussa pillussa.

        Paitsi aviomiehen kalu kun katselee vaimoaan juuri noin.


      • Anonyymi

        Mä uskaltasin väittää että sä et edes haista koska nainen on oikeasti kiimainen tiedän yhden pojan joka ainakin tietää miltä makuuhuoneessa tuoksuu seksin jälkeen kun nainen oikeasti nauttii


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Etkö saa muuten vaimosi kanssa enään seisomaan kun vierestä katsomalla kun joku toinen panee vaimoasi luultavasti syy miksi näin et itse himoitse vaimoasi ennen kuin näet jonkun muun edes haluavan häntä naida miksi vietätte elämäänne tämän kaltaisissa suhteissa vai oletteko jo niin onnettomia runkkareita ettette muunkaanlaista suhdetta enään saisi vaikka kuinka yrittäisitte mitenkä meni noin omasta mielestä elämä suhteessa joka ei ollut itselle edes riittävä

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      💋 ­V­i­­­t­t­u­­ ­t­­­ä­m­­ä­ ­­k­­­u­­­u­­m­a­ ­n­­­a­­­r­­­t­­­t­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe