Tarkoittaako Omakatsastus sitä että voi itse itsepalveluna katsastaa auton?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kyllä. Tämmöinen on nykyään mahdollista Suomessa.
- Anonyymi
Missä voisin omakatsastaa autoni ? Pitääkö tietokoneen ladata joku ohjelma ja sitäkautta saada omakatsastus tehtyä ? Mistä saan tietoja miten tehdä ? Tämä täytyy olla joku porsaanreikä jota pitää nopeasti hyödyntää.
- Anonyymi
Joo, puhelimeen pitää ladata appi joka kerää tulokset jarrudynamometriltä, pakokaasumittarilta ym. testilaitteilta, joita asiakas itse operoi. Puhelinappi neuvoo ajamaan dynolle, painamaan jarrua, vetämään anturiletkun pakoputkeen, kaasuttelemaan jne. ja tulokset kirjautuu appiin automaattisesti. Lisäksi asiakas voi itse tunnustella nivelten välykset kun testialusta heiluttelee renkaita eri suuntiin, sekä koputella alustan ruostereiät auki.
Katsastustuloksia tarkastetaan pistokokeina oikean katsastusinssin toimesta, mutta valtaosa heistä voidaan kuitenkin irtisanoa, koska asiakkaat hoitavat katsastukset suurelta osin itsepalveluna. Pistokokeissa havaituista väärinkäytöksistä, esim. vikojen kirjaamatta jättämisistä asiakkaalle on seuraamuksena raskaat sanktiot, auton takavarikointi ja 365 päiväsakkoa. - Anonyymi
Yritin etsiä netistä sitä appia, mutta en sitä löytänyt. Mitä tämmöinen omakatsastus maksaa ?
- Anonyymi
Appia ei löydy netistä, appi on nyt mökillä.
- Anonyymi
Hinta tais viimeksi olla 55 €.
- Anonyymi
Mulla meni läpi omakehujen kera
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 78782
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536- 105521