Tarkoittaako Omakatsastus sitä että voi itse itsepalveluna katsastaa auton?
Omakatsasastus
7
323
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Tämmöinen on nykyään mahdollista Suomessa.
- Anonyymi
Missä voisin omakatsastaa autoni ? Pitääkö tietokoneen ladata joku ohjelma ja sitäkautta saada omakatsastus tehtyä ? Mistä saan tietoja miten tehdä ? Tämä täytyy olla joku porsaanreikä jota pitää nopeasti hyödyntää.
- Anonyymi
Joo, puhelimeen pitää ladata appi joka kerää tulokset jarrudynamometriltä, pakokaasumittarilta ym. testilaitteilta, joita asiakas itse operoi. Puhelinappi neuvoo ajamaan dynolle, painamaan jarrua, vetämään anturiletkun pakoputkeen, kaasuttelemaan jne. ja tulokset kirjautuu appiin automaattisesti. Lisäksi asiakas voi itse tunnustella nivelten välykset kun testialusta heiluttelee renkaita eri suuntiin, sekä koputella alustan ruostereiät auki.
Katsastustuloksia tarkastetaan pistokokeina oikean katsastusinssin toimesta, mutta valtaosa heistä voidaan kuitenkin irtisanoa, koska asiakkaat hoitavat katsastukset suurelta osin itsepalveluna. Pistokokeissa havaituista väärinkäytöksistä, esim. vikojen kirjaamatta jättämisistä asiakkaalle on seuraamuksena raskaat sanktiot, auton takavarikointi ja 365 päiväsakkoa. - Anonyymi
Yritin etsiä netistä sitä appia, mutta en sitä löytänyt. Mitä tämmöinen omakatsastus maksaa ?
- Anonyymi
Appia ei löydy netistä, appi on nyt mökillä.
- Anonyymi
Hinta tais viimeksi olla 55 €.
- Anonyymi
Mulla meni läpi omakehujen kera
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466