20 päivä ilman tupakkaa kylmä kalkkuna meiningillä. Ja nyt. Tuntuu siltä että haluaisin polttaa kuukauden kuluttua. Mökkireissu varattuna ja mikä onkaan parasta kun kylmä juoma, poreallas ja .. savut. Tykkään juoda, alkoholi ei ole ongelma esim. Krapula on harvinainen vieras. Olen nyt juonut 5 mietoa, ei tee mieli tupakkaa, mutta hypistelen mielessäni sitä ajatusta josko mökkireissulla... Millä taplaan tämän reissun sössimättä koko hommaa? Alkoholiton reissu ei ole vaihtoehto. Nikotiini ei ikinä mielestäni ole ollut se suurin koukuttajani vaan aina se psyykkinen puoli, itse tupakointi. Se tunne kurkussa se henkeen vetäminen ne ovat aina olleet minulle se juttu. Onko kokemusta mikä on varasuunnitelma? Nikotiinipurkka ? Nikotiiniton vape?
Lopettaminen vertaistukea kiitos alkoholi ja rööki
Anonyymi-ap
3
334
Vastaukset
- Anonyymi
Päihteet on ongelmasi. Se että kärsi krapuloista kertoo juuri siitä että olet tottunut alkoholiin. Lopeta ihmeessä. Reppana
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Nikotiinisuihke kielen alle poistaa tupakinhimon sekunneissa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4536514Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082516Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751295- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771049- 441003