20 päivä ilman tupakkaa kylmä kalkkuna meiningillä. Ja nyt. Tuntuu siltä että haluaisin polttaa kuukauden kuluttua. Mökkireissu varattuna ja mikä onkaan parasta kun kylmä juoma, poreallas ja .. savut. Tykkään juoda, alkoholi ei ole ongelma esim. Krapula on harvinainen vieras. Olen nyt juonut 5 mietoa, ei tee mieli tupakkaa, mutta hypistelen mielessäni sitä ajatusta josko mökkireissulla... Millä taplaan tämän reissun sössimättä koko hommaa? Alkoholiton reissu ei ole vaihtoehto. Nikotiini ei ikinä mielestäni ole ollut se suurin koukuttajani vaan aina se psyykkinen puoli, itse tupakointi. Se tunne kurkussa se henkeen vetäminen ne ovat aina olleet minulle se juttu. Onko kokemusta mikä on varasuunnitelma? Nikotiinipurkka ? Nikotiiniton vape?
Lopettaminen vertaistukea kiitos alkoholi ja rööki
Anonyymi-ap
3
364
Vastaukset
- Anonyymi
Päihteet on ongelmasi. Se että kärsi krapuloista kertoo juuri siitä että olet tottunut alkoholiin. Lopeta ihmeessä. Reppana
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Nikotiinisuihke kielen alle poistaa tupakinhimon sekunneissa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716