Puolustusvoimien ajoneuvo oli osallisena Tampereen taksikolarissa – kuljettaja Puolustusvoimien henkilöstöä
Poliisin mukaan Puolustusvoimien autoa ajaneella oli tilanteessa merkittävä ylinopeus.
Poliisi ei kommentoi sitä, missä kunnossa taksiin törmänneen auton kuski selvisi kolarista.
Ensitiedotteessa poliisi ilmoitti epäilevänsä kuljettajaa myös ampuma-aserikoksesta. Juvosen mukaan ampuma-aseita ei kuitenkaan löytynyt kolariautosta.
– Mutta ampuma-aserikokseen voi syyllistyä myöskin pitämällään hallussaan patruunoita.
Juvosen mukaan rikosnimikkeet voivat vielä muuttua tutkinnan edetessä. Tällä hetkellä kuljettajaa epäillään ampuma-aserikoksen lisäksi törkeästä kuolemantuottamuksesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, törkeästä rattijuopumuksesta sekä virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.
Epäilty on poliisin hallussa. https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010283426.html
Puolustusvoimien ajoneuvo oli osallisena Tampereen kuolonkolarissa
10
252
Vastaukset
- Anonyymi
Heikko omatunto ja viinaan menevät geenit! Siinäpä suomalaista miestä parhaiten kuvaavat ominaisuudet.
Armeija vieläpä turhauttaa miehen, kun koulutusta vastaavaa sotimista ei pääse kokemaan.
Silloin viina ja sotaelokuvat on hyvä pakotie todellisuudesta.
Vanha totuus pitää edelleen paikkansa!
Mieheltä kysyttiin. Mitä ne sinun poikasi tekevät työkseen?
Mies vastasi. Toinen on upseeri ja kyllä sille toisellekin viina maistuu! 🍾 🥂 🍷 🥴 - Anonyymi
Normi suomalainen sotilas, Sotii kolmessa promillessa upseerikerholla ja on maailman kovin sotilas, Todellisuudessa juoksee karkuun omaa varjoansakin.
- Anonyymi
"Viina kuuluu olennaisena osana armeijaelämään."
- Anonyymi
Jos vielä kykenee vastustamaan virkavaltaa, ei luulisi olevan kovin huonossa kunnossa.
- Anonyymi
Ettekö te tiedä kuka minä olen?
Minä olen suuri upseeri ja kenttämarsalkka!
Teiltä lähtee vielä natsat jos pidätätte minut! 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te tiedä kuka minä olen?
Minä olen suuri upseeri ja kenttämarsalkka!
Teiltä lähtee vielä natsat jos pidätätte minut! 🤣Eikun kyllä se keskustelu meni näin:
"Suh.. suur.. suurhi uspeeri ja marsalakka!"
"Täiltä lähtees... natsit josh... pid... pitätätte miunut!"
Herra on hyvä ja puhaltaa tuohon pilliin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun kyllä se keskustelu meni näin:
"Suh.. suur.. suurhi uspeeri ja marsalakka!"
"Täiltä lähtees... natsit josh... pid... pitätätte miunut!"
Herra on hyvä ja puhaltaa tuohon pilliin!Kyllä se on tämä kaahariherra jolta ne natsat lähtee nyt! 🧐
- Anonyymi
Miten epäilty sai auton haltuunsa? Nämä kysymykset Tampereen taksiturmasta ovat auki
Taksikuski odotti liikennevalojen vaihtumista, kun Puolustusvoimien lava-autoa luvatta ajanut kuski törmäsi taksiin. https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010284162.html
Joku esimies on taas laiminlyönyt valvomisvelvollisuutensa ja EI TIETENKÄÄN OLE SIITÄ VASTUUSSA!- Anonyymi
No ei tietenkään, koska olemme suomessa!
Isopalkkainen ja vastuullinen esimiestehtävä on vain isopalkkainen, mutta ei vastuullinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741