Kaverin perät himottaa

Anonyymi-ap

Ollaan (käsittääkseni siis) mun frendin kaa täysin streittareita. Mulla ei o ainakaan yhtään kokemusta järkevällä iällä kun jättää pois kymmenenvuotiaan räpläilykokeilut yökylässä ja tollaset, ni naiskokemusta enkä ees oo tuntenu sinne päin mitään.

Nyt oltiin talvilomalla kahestaan pohjoisessa ja kappas kappas. Tajusin kiinnittäväni huomion vähän väliä kaverini muotoihin eri kuteissa. Iltakamppeet nuolivat sen kroppaa mutta myös ulkoluvaatteissa tai tyyliin saunassa huomasin kattovani sen perää.

Koska molemmilla on mies kotona oltiin sovittu et ei ”semmosia juttuja”. Joten kait siinä rupes ihan panettaakki viikon mittaan. No sit loppumatkasta huomasin yöllä veskissä käydessä et ilmeisesti räpläili itteensä omassa makkarissaan. Tai siltä se vähän näytti, jalka oli ylhäällä ja kyljellään ollessa peitto liikkui. Voi olla että myös joku kiva uni, Sain iha älyttömän kiiman ja runkkasin sormilla vessassa samantien. Orkku tuli kuin kuustoista veenä jotai minuutissa.

Tuosta salilla trimmatusta peeseestä ja siitä mielikuvasta että sais kattoo ku tää kaveri masturboi on tullu mulle höhlä fiksaatio. Tyydytän itteeni tuon ajatuksen kaa ja nyt kotona mieheni kanssa mielessä pyörii toi sama juttu. Kostun samantien ja mies on kummastellut ”uutta” kiinaisuuttani : )

Mietin pidänkö fantasiana vai otanko riskin että kaveruus voi loppua ja kerron mitä haluaisin tehdä. Sormipelivideoiden katsomisesta ollaan puhuttu joskus, muutoin vain hetero seksistä

24

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

      • Anonyymi

        Niinhän spede sun juttus on. Samaa toistelet täällä kun muuhun et reppana kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän spede sun juttus on. Samaa toistelet täällä kun muuhun et reppana kykene.

        Sää mää ja bää toistaa itseään mikä reppana buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää toistaa itseään mikä reppana buaahaa

        Sää mää ja bää viiraa nupissa ja toistaa itseään mikä reppana buaahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää viiraa nupissa ja toistaa itseään mikä reppana buaahaa.

        Diu diu pus pus nus nus uuuhh äähh pläähh paskaa tuli jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diu diu pus pus nus nus uuuhh äähh pläähh paskaa tuli jo

        Sää mää ja bää sulla viiraa nupissa ja toistat taas itseäsi mikä reppana nyt olet siis paskahousuna hullujen huoneella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää toistaa itseään mikä reppana buaahaa

        Nimenomaan mitäs toistat itseäsi reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää viiraa nupissa ja toistaa itseään mikä reppana buaahaa.

        Lukeudut samaan kastiin niinhän sinäkin toistat itseäsi toista on niin helppo syyttää siitä mitä itse tekee kun itseään ei pysty edes rangaista kun rangaistus yleensä sattuu


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      He­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­ymään u­udess­­a cha­­­tissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://alegroup.info/H/U6f8L9

    • Anonyymi

      Kyllähän fantasioida saa mist vaa 😅👍 Minä pitäisin tuon sillä levelillä ja jos sit oikeasti ”kärsii” ni kerro aluks vaikka vaan ”jotakin” kun tilaisuus on sopiva, kysy vaikka runkkasiko siellä huoneessaan. Katso kestääkö jää 🙄😁

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://alegroup.info/H/G3l5C8

    • Anonyymi

      Joo tai mulla tulee mieleen että kysy tulisiko kolmen kivaan (jos saa luvan kumppaniltaan). Järkkäätte jonkun viini-illan ja silloinhan sä voisit sitä pyytää masturboimaan. Ja vaikkei toi onnistuisikaan niin siitähän pääset homman ytimeen.

      Mäki muuten fantasioin paristakin naispuolisesta kamusta, mut pidän nää lepsofantadost omina juttuna silloin kun oon yksin ka itteni kaa.

      • Anonyymi

        Sori tuli noita tekstinsyöttövirheitä. Bussissa luen näitä matkan ratoksi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori tuli noita tekstinsyöttövirheitä. Bussissa luen näitä matkan ratoksi 😂

        Minne matkaat urpoluuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori tuli noita tekstinsyöttövirheitä. Bussissa luen näitä matkan ratoksi 😂

        Niuvanniemeenkö oot matkailemassa bussissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemeenkö oot matkailemassa bussissa?

        Spede seuraako sinne kaipaat. Kierrän kaukaa sut ja niuvanniemen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne matkaat urpoluuseri

        Kyselee itse peräkamarin urpo luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori tuli noita tekstinsyöttövirheitä. Bussissa luen näitä matkan ratoksi 😂

        Niinhän sulla onkin tuulitunneli korvien välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sulla onkin tuulitunneli korvien välissä

        Kerrot ihan omasta tuulitunnelistasi minkä tiedät itseltäsi löytyvän.


    • Anonyymi

      Tosa kohti ois äärimmäisen helppoa kysyä kenestä fantasioit ja jos mies fantasioi jostakusta toisesta ni joka ainoa nainen pitää sitä pettämisenä ja silti naiset itse tekevät sitä joten kumpiko on pahempi pettäjä tällöin

    • Anonyymi

      Oon fantasioinu työkaverista. Siis naisena naisesta. Tiukat paikat on hänelläkin ja on mulle kaverina aika yksityiskohtaisesti jutellu noista seksilelujutuista ja myös miten edelleen tykkää jostakin tietystä hiusharjan varresta eniten. Ei varmaan taida tajuta et tää mimmi kostuu noista ja masturboi himassa.. ☺️

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i sek­­si­­­tea­tteri ava­utu­u Su­ome­­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kk­­­i­­. Il­­moit­­­tautum­­ine­n ry­hmä­­­ämm­­e tä­­­äll­­ä 👉 http://alikuzu.com/H/H1n7U6

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe