Kävi niin, että pappavainaan vuoden vanha perämoottori jäätyi rantaveteen kiinni potkuriosastaan ja hieman rikiä. Moottori on uusi 6hv nelitahtikone. Onko perämoottori pilalla vai vieläkö toimii ensi kesänä? Harmillinen juttu. Pitäiskö käydä jollain lämmöllä / kaasulla puhaltamassa jää auki ja nostaa kone pois vai oottaako kevääseen vaan.
Perämoottori pilalla - jäätyi?
15
561
Vastaukset
- Anonyymi
Maaliskuu on mulle jo kevättä...
- Anonyymi
noin pieni kone tuskin paljon tuosta välittää. Huollon kautta vesille.
- Anonyymi
Jatka samalla asenteella, niin pääset pitkälle.
- Anonyymi
Kuumaa vettä perän ympärille ja rikille muutama ämpärillinen ja karkeaa suolaa tai jäänsulattajaa,sit vähän aikaa odottelua niin kone irti jäistä ellei odota auringon ja lämmön sulatusta. Ei pitäis mitään vaurioita olla jos ei perässä ollut vettä öljyn seassa. Jos potkuri akselin laakeripukki ehjä ja potkuri akseli suora eikä vaihteisto torpeedossa vettä öljyjen seassa niin kovaa ajoa vaan . Käytä huollossa jos et itse osaa hommaa.
- Anonyymi
Miten tuommosella muka kovaa ajoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuommosella muka kovaa ajoa.
aamusta iltaan
- Anonyymi
Osta uusi tilalle!
- Anonyymi
No nyt on taas ongelma keksitty. Mitähän hauskaa aloittaja mahtaa siitä saada?
- Anonyymi
Tuo se moottori tänne palstalle nähtäväksi niin katsotaan.
- Anonyymi
Mutta eipä pappa enää moottoriaan tarvitse...mikä huoli tässä...
- Anonyymi
Sukulaiset käski ostaa ennen kuolemaa ?
- Anonyymi
Enpä usko, että tuo on jäätymisestä vaurioitunut. Enemmän jäiden lähtö saattaa sitä vaurioittaa, jos venekin on jäissä ja liikkuvat jäät pääsevät runtelemaan. Minulla vääntyi laiturin kiinnityksen pilarikenkä vaikka oli niin vankkaa tekoa, ettei SUURILLA pihdellä saa väännettyä takaisin..
- Anonyymi
Ratakiskokin vääntyy jäissä... saa olla todella SUUURET pihdit että saa väännettyä takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratakiskokin vääntyy jäissä... saa olla todella SUUURET pihdit että saa väännettyä takaisin.
Mutta missä on ratakiskoa jäälle laitettu? Olisiko ollut viimeksi Baikalilla kun jäänmurtaja Angara ei enää kyennyt avaamaan väylää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747444Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62051Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281981- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151643- 521588
- 181579