Tämä palsta on vielä pienen eliitin juttu

Anonyymi-ap

Mitä nyt vähän häirintää 70 ja 90 vuotiaiden suunnalta mutta olemme pystyneet torjumaan hyökkäykset kunhan vain Ylilauta ei saisi tietää meistä...

30

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulutko sinä siihen eliittiin?

      Miten tuo eliitti näkyy täällä?

      • Anonyymi

        Ei täältä mitään eliittiä löydy.
        Ainoastaan selluliittia.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­y­­m­f­o­­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Höh, ei ole ikinä tullut mieleenkään sellainen. Mistä moinen alemmuudentunne?

    • Anonyymi

      "Juurikin noin" Pysykääkin omissa parsissanne.
      Kuten se entiin miäs sano, "toen etteen, on täällä tilaa kaikille.

      Hanakka poistaja katsoo liian tarkalla seulalla, pitääkö viesti poistaa.

    • Anonyymi

      Kun muut ei kestä Plus80 on viimeinen rintama.

    • Anonyymi

      Kyllä täällä torjutuksi tulee oli ikä sitten mikä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Ihan niin kun oikein pari ammattitorjujaa katsoo silmä kovana koska heidän valittu uhri on netissä , ja siitä sitten alkaakin .muut ovat sentään sivistyneitä eivätkä haasta riitaa . Sillä ihmisten ei tarvitse valita sanojaan siksi että tietää että vaikka ihminen mitä kirjoittaa niin alkaa torjunta. Ei ikä ihmisten tartte haukkua toisiaan mitenkään, kukin on erilailla elänyt elämänsä , jos joku ärsyttää niin voi olla kommentoimasta niin ei tule erimielisyyksiä jonkun vaatteista tai ruuanlaitosta jne


    • Anonyymi

      Millä lailla "vielä"? Onko joku valloitus suunnitteilla?
      Edustatko itse vain ja pelkästään 80+ ikäisiä ja haluat häätää muut pois häiritsemästä?

      Kirjoituksesi on aika uhkaava, palstalaiset odottavat sydän kylmänä seuraavia siirtojasi.

    • Anonyymi

      Waude! Olisipa kiva kerrankin kuulua johonkin eliittiin ennen kuolemaansa.
      Tietäisipä vain millaiset kriteerit pitää täyttää.
      t tepa

      • Anonyymi

        Lähellä ollaan, Tepa!
        Jospa olisi onni myötä, eikä ikä toisi esteitä.
        Mkr.


      • Anonyymi

        Olen 70+ alatteko vainota minua? Heh..


      • Anonyymi

        Ei eliitti ole sen kummempaa kun muutkaan kaikilla omat huolensa ja toiveensa elämästä


    • Anonyymi

      Tiedä sitten kenen juttuja, mutta itse en ymmärrä mitä/mistä täällä saisi kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Eliitti tietää!
        Seuraa tarkasti, että ymmärrät, mikä ano kuuluu eliittiin. Heidän vanavedessään sitten kirjoitat, niin pääset mukaan jengiin.
        Älä ota nimmaria, silloin joudut tikun nokkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eliitti tietää!
        Seuraa tarkasti, että ymmärrät, mikä ano kuuluu eliittiin. Heidän vanavedessään sitten kirjoitat, niin pääset mukaan jengiin.
        Älä ota nimmaria, silloin joudut tikun nokkaan.

        Eiköhän se tikun nokkaan joutuminen ole itsestä kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se tikun nokkaan joutuminen ole itsestä kiinni?

        Juu, ottamalla nimmarin. Muuta sitten ei tarvitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ottamalla nimmarin. Muuta sitten ei tarvitakaan.

        Näinkö sinulle on käynyt?

        Itse olen aikoinani kirjoittanut rekatulla En kokenut olevani tikun nokassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö sinulle on käynyt?

        Itse olen aikoinani kirjoittanut rekatulla En kokenut olevani tikun nokassa.

        Jos ei silloin aikaisemmin ollut sellaisia ihmisiä palstalla .
        Itse en laita mitään nimmarit, sillä ne jotka minut tuntee tietää kirjoituksestani kuka olen, ja se riittää, ihan hyvin.
        Jos palsta olisi ollut hieman siistimpi niin olisin todella ollut nimmarilla, mutta niin kauan riittää näin. Silti on monta todella mukavaa ihmistä palstalla , niin että kaikki eivät todella ole ilkeitä .
        Monia mielenkiintoisia aloituksia osaavat myös tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se tikun nokkaan joutuminen ole itsestä kiinni?

        Uudet tulokkaat ovat sinisilmäisiä. 😀
        Kaikki eivätsuinkaan ole 80+. Vetreät seitsenkymppiset yrittävät häätää heitä pois. Monille 70+ politiikkapalsta ei riitä. Yrittävät usuttaa vanhempia toistensa kimppuun. Tai jäämään sivuun,jos eivät politikoi.


    • Anonyymi

      Onko se eliitti näitä ”palstaseksikäitä”?

      • Anonyymi

        Voi täällä sekdikkäitä ollakkin , lähettäisuvät vaan kuvansa näkyville!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi täällä sekdikkäitä ollakkin , lähettäisuvät vaan kuvansa näkyville!

        Älä naurata, vai oikein kuvat näkyville Minun kuvani ainakin näyttäisi harakan pelättimeltä ja eliittiin kuuluminen olisi sitten siinä. Ei mitään mahdollisuutta-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata, vai oikein kuvat näkyville Minun kuvani ainakin näyttäisi harakan pelättimeltä ja eliittiin kuuluminen olisi sitten siinä. Ei mitään mahdollisuutta-

        Kuvia voi muokata. Onhan niitä muokkauksia täälläkin nähty.
        Tää sana ”seksikäs” yhdistetään nykyisin niin moneen, jopa ruokakin voi olla tänään seksikästä. :))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvia voi muokata. Onhan niitä muokkauksia täälläkin nähty.
        Tää sana ”seksikäs” yhdistetään nykyisin niin moneen, jopa ruokakin voi olla tänään seksikästä. :))))

        Se joka kuviaan muokkaa, häpeää itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvia voi muokata. Onhan niitä muokkauksia täälläkin nähty.
        Tää sana ”seksikäs” yhdistetään nykyisin niin moneen, jopa ruokakin voi olla tänään seksikästä. :))))

        No se nyt on ihan vaan sana jota paljon käytetään ja useimmat tulkkaavat sen väärin.
        Ihminen voi olla seksikäs ilman että siinä tarttee edes sen pidemmälle mioåelikuvituksia ruveta miettimään.


    • Anonyymi

      Minä en rollaattorini kanssa saa millään kuvan muokkaus menetelmällä itsestäni seksikkään näköistä. Eikä nämä minun postauksenikaan kovin verbaalisesti älykkäiltä vaikuta, joten ei mitään asiaa eliittiin.
      t tepa

      • Anonyymi

        Palstaseksikäs ei kai ole sama, kuin seksikäs?
        Mietin vaan, kun on tuo ruokakin voi olla seksikästä.


    • Anonyymi

      Ap:lle , tällä palstalla ei ole onneksi eliitistä tietoakaan. Ihan tavallisia kasikympppisiä kaikki ollaan!

      • Anonyymi

        Eikä fiksut sitä eliittiin kuulumistaan kailottaisikaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe