Oletko koskaan

Anonyymi-ap

pudonnut heikkoihin jäihin?

27

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En. Kävelin jäällä ja ajattelin, että se se vasta olisikin kamala tunne ellei olisi mitään kättä pidempää mukana.

    • Anonyymi

      En ole. Juoksuhiekkaan oon vajonnut vyötäröön asti.

      Jasu

      • Anonyymi

        Missä noin voi käydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä noin voi käydä?

        Lahdessa soramontulla. Entinen lumenkaatopaikka. Siellä on vesionkaloita ja hienoa hiekkaa päällä. Kärpäsessä. Nykyään siellä on taloja.

        Jasu


    • Anonyymi

      kerronko jonkin musiikkikappaleen mikä voisi livahtaa mieleen joku Metallica - Trapped under ice

      • Anonyymi

        Ei vaikuta nämä minuun pikemminkin sinuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta nämä minuun pikemminkin sinuun

        Eli sad but true; mieti sitä


      • Anonyymi

        Mun mielestä tähän sopis toi until it sleeps? Sivusta kulttuurin ystävä


    • Anonyymi

      En ole, mutta koiramme 2 kertaa. Selvisi molemmista.

    • Anonyymi
    • Mä en oo kyl koskaan tassutellu jäällä. Ne jotka tekee sillei, on ihan kahedorgii.

      • Anonyymi

        Sä oletkin dinosaurus ajalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oletkin dinosaurus ajalta

        Joo, mul onki yks kaveri samalta niiku ajalta ja sennimi on Dino. Ei sekään oo jäisehtiny koskaan. Meil jo silloin liituajan lopulla ei ollu sellasta impesillii tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oletkin dinosaurus ajalta

        Ne uppos saveen. Jäljet löytyi.


    • Olen joskus lapsena. Se oli sitä aikaa, kun lapset pyörivät ulkosalla keskenään koko päivän, kotona käytiin vain syömässä. Vartuin lähellä vettä ja vietimme lapsuudessa paljon aikaa veden äärellä. Erään kerran sitten kevättalvella pompimme ystäväni kanssa jäälautoilta toiselle, kun jalkani upposi jään läpi. Sitten upposi toinenkin ja olinkin vyötäröä myöden vedessä. Onneksi olin lähellä laituria ja ystäväni sai hilattua jäälautan jonkun kepin avulla lähemmäs ja pääsin kiipeämään takaisin laiturille ystäväni avustuksella. Ei jäänyt traumoja, mutta osaanpa varoa heikkoja jäitä enemmän.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä varoittava esimerkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä varoittava esimerkki.

        Kyllä ja onneksi sain painotettua omalle lapselleni, ettei jäille mennä koskaan leikkimään.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kyllä ja onneksi sain painotettua omalle lapselleni, ettei jäille mennä koskaan leikkimään.

        Pikkukakkonen varoitti myös aikoinaan hienolla animaatiolla heikoista jäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikkukakkonen varoitti myös aikoinaan hienolla animaatiolla heikoista jäistä.

        Niinpä muuten varoitti. Taisi olla nalle, joka putosi jäihin ja hänet pelastettiin kaulahuivin avulla. Mahtaakohan nykyään olla enää vastaavaa varoitusta? En ole pikkukakkosta katsonut enää ehkä noin kahdeksaan vuoteen, joten ei mitään hajua, mitä siellä nykyään näytetään.


    • Anonyymi

      kokeilempa mitä tuo nimittelijä-ohjelmakin tekisi jotain nimiä jos tekee hassuja yhdistelmänimiä tuo kun käsillä tuo juttu

      Kausmi
      Toirinipu
      Rosterbudnal
      Aublon
      Budnelblonpass
      Palsto

      ystäv ällisin terveisin Palsto!

    • Anonyymi

      Joo, joka toinen päivä. Kesällä pitää matkata napajäätikön äärelle että onnistuu.

    • Anonyymi

      minä näin jotain hassua unts joss oli tuo hsasvla -tyttö jtetnkin makaamadds päälläni sdänntysxdä joku uni tuli ja sditten taistelin jotain ja haaveilija rauhoitti.. unts...joytsin

    • Sen verran vain, että saapas kastui. En onneksi pahemmin.

    • Nuorena hölmönä, menin jäälautalle seilaamaan. Se oli aika haperoa ja putosin siitä läpi. Onneksi sain nostettua itseni ylös nopeasti ja olin melko lähellä rantaa, niin pääsin kotiin.

    • Anonyymi

      Olen. Viimeksi eilen. Sen jäätyneen lätäkön alla oli ainakin 2 cm vettä...

    • Anonyymi

      En, hyppäsin 3vuotiaana PUHDASVESIKAIVOON

    • Anonyymi

      taisin sanoa jonkin musiikin metallica -trapped under ice, en uudestaan jaksa

      Mikä ihmetyttää todella paljon tuo haaveilija, jotenkin tulee lämmin olo hänestä, mysteeri kyllä on.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe