Mielenkiintoista

Anonyymi-ap

Mikä on ollut viimeisin mielenkiintoisin asia, minkä olet nähnyt ja mistä piristyit eli toi arkeen poikkeaman?

55

502

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tutustuin uuteen kauppakeskukseen. Kaikkea uutta

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­­­y­­­m­f­­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­­­y­­m­­­f­o­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Joskus voi olla jotain hauskoja kauppojakin keskuksissa missä käydä...

      • Anonyymi

        Huomenna aion mennä hakemaan tilaamani kirjat läheisestä isommasta kauppa keskuksesta ja siellä olevasta kirjakaupasta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna aion mennä hakemaan tilaamani kirjat läheisestä isommasta kauppa keskuksesta ja siellä olevasta kirjakaupasta,

        Mihin sinä aioit mennä? Jospa satuttaisiin samaan paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna aion mennä hakemaan tilaamani kirjat läheisestä isommasta kauppa keskuksesta ja siellä olevasta kirjakaupasta,

        Eivät ne siellä ole.


    • Mua kyl piristi herkku savupalvigryynimakkara herkku savukyljen ja pottumuussin kera. Ennen ne oli arkeeki, mut nykysin niiton enää harvoin niiku kaupassa.

    • Anonyymi

      Pitääpä muistella asiaa

      • Anonyymi

        No?


    • Anonyymi

      Mikä on kiintoisaa HÄ?

    • Anonyymi

      Kuuntelin sadhgurua youtuben kautta

      • Anonyymi

        Mitä ikäänkuin tapahtui?


    • Anonyymi

      Shogun disney plussassa.

    • Kyllä se oli loma ja matkailu.
      Toisaalta raskasta, mutta myös paljon mukavia hetkiä. - Niin, ja eilen illalla kävin kuuntelemassa Sir Elwood duoa. Oli hyvä keikka!

    • Anonyymi

      Tosi-tonttu tältä palstalta :”D

    • Anonyymi

      jos pitää muistella asiaaa on kuin; minä tiedän kaiken, tällä hetkellä en vain muista tuota asiaa..

    • Palstailu näin sunnuntai-iltana. Erittäin virkistävää. 😂

    • Anonyymi

      Minä tiedän kaiken ksikki siat , harmi kuin Harri en vain muista niitä asioita mitä tiedän.

    • Anonyymi

      Ulkoilu piristää, muuten on ollut vaikeaa aika kauan.

    • Oli oikein virkistävä keskustelu jonkun anonyymin kanssa tänään palstalla. Oikein mieltä ylentävää. Oikeasti tykkäsin.

    • Anonyymi

      milrnkiintoista kuin miehesi hiustenlähtäö?

      • Anonyymi

        No olihan hän minun kanssani ettei se yllätyksenä tullut.


    • Piiitkä kuiva kausi ilman yhtään mitään väriläiskää, mikään ei ole saanut poneja laukkaamaan viime aikoina, en jostain syystä pysty kiinnostumaan oikein mistään 🤔.
      Tämän hetken mieluisin väriläiskä taitaa olla universumimme keskus aurinko 🌞


      • Sitten odotellaan sinulle väriläiskää.



      • E-Lukka kirjoitti:

        No en oikeastaan, mielikuvilla tuli leikittyä 🙂 punaisten pullien innoittamana

        Ouh. Minulla ei ole naisiin kallellaan haluja vaikka nuorena kokeilin naista. 😅

        Turhaannuin miehiin vedin pään kaljuksi ” päätin”ryhtyä lesboksi mutta päädyin kuitenkin mieheni kanssa samoissa juhlissa aktiin istuu vain pyyhe päällä suihkusta päälle, ensin naisen kanssa suihkussa ja sen mies tuli koputteleen suihkuoveen järkytyin, en tiennyt että on edes nainen varattu.

        Noh jooh😅
        Se oli varmaan järkytys sinulle?


      • valtakunta kirjoitti:

        Ouh. Minulla ei ole naisiin kallellaan haluja vaikka nuorena kokeilin naista. 😅

        Turhaannuin miehiin vedin pään kaljuksi ” päätin”ryhtyä lesboksi mutta päädyin kuitenkin mieheni kanssa samoissa juhlissa aktiin istuu vain pyyhe päällä suihkusta päälle, ensin naisen kanssa suihkussa ja sen mies tuli koputteleen suihkuoveen järkytyin, en tiennyt että on edes nainen varattu.

        Noh jooh😅
        Se oli varmaan järkytys sinulle?

        😂 vai semmoinen historia, hurjanpuoleisia kekkereitä


      • E-Lukka kirjoitti:

        No en oikeastaan, mielikuvilla tuli leikittyä 🙂 punaisten pullien innoittamana

        Mutta tykkään kyllä naiskauneudesta kuin mieskomeudesta asia on siis vieläkin missä silmä lepää ja jonkin lihaksen liike kyllä on saanut minulle halut ja juurikin verisuonet käsissä.

        Tässä minun mielestä vieläkin veistoksellinen nainen mistä tykkään erityisesti vieläkin.

        https://www.instagram.com/p/Ckhop_Guwfx/?igsh=NzR0cXdmYWJmd3Ux


      • valtakunta kirjoitti:

        Mutta tykkään kyllä naiskauneudesta kuin mieskomeudesta asia on siis vieläkin missä silmä lepää ja jonkin lihaksen liike kyllä on saanut minulle halut ja juurikin verisuonet käsissä.

        Tässä minun mielestä vieläkin veistoksellinen nainen mistä tykkään erityisesti vieläkin.

        https://www.instagram.com/p/Ckhop_Guwfx/?igsh=NzR0cXdmYWJmd3Ux

        Hän on minusta hyvin kaunis jumalatar ja lähellä täydellisyyttä.
        En muista olenko kertonut asiasta sinulle😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Hän on minusta hyvin kaunis jumalatar ja lähellä täydellisyyttä.
        En muista olenko kertonut asiasta sinulle😅

        En muista, upea nainen jopa ilman kermavaahtoa tai mansikkahilloa 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂 vai semmoinen historia, hurjanpuoleisia kekkereitä

        Jooh siis siitä päivästä 3.3 lähtien meille tuli just 21vuotta täyteen yhdessä tuosta päivästä lähtien. Mieskin meni vielä kertomaan esikoiselle sen tarinan, ettei se nainen ole miltä aina näyttää. Poltin ja join silloin niin alkoholi ei siis sovi minulle, vie minulta estot pois. . Mielummin olen juomatta kuin riskin petän saisin niin kovat henkisen kärsimyksen että ajatukset menee villeinä. Olin jo tarvitsisko vielä tietää esikoinen.🧐


      • E-Lukka kirjoitti:

        En muista, upea nainen jopa ilman kermavaahtoa tai mansikkahilloa 😁

        Ainakin olemme samaa mieltä tästä naisesta


      • valtakunta kirjoitti:

        Jooh siis siitä päivästä 3.3 lähtien meille tuli just 21vuotta täyteen yhdessä tuosta päivästä lähtien. Mieskin meni vielä kertomaan esikoiselle sen tarinan, ettei se nainen ole miltä aina näyttää. Poltin ja join silloin niin alkoholi ei siis sovi minulle, vie minulta estot pois. . Mielummin olen juomatta kuin riskin petän saisin niin kovat henkisen kärsimyksen että ajatukset menee villeinä. Olin jo tarvitsisko vielä tietää esikoinen.🧐

        No ei ehkä jälkeläisten ihan kaikkea tarvitse tietää


      • E-Lukka kirjoitti:

        No ei ehkä jälkeläisten ihan kaikkea tarvitse tietää

        Esikoinen yli 17v ja kiinnostaa tytöt ja itse olin 18v kun miehen kanssa aloin olla että ei se sanonut muuta kuin. Oli esin äitis naisen kanssa sillein suihkussa sit minun kanssa ja äitis joi ja poltti ettei tytöt näytä aina siltä mitä on ja oli kalju ja siks päkki ja sano että olisi kannattanut olla menemättä koko juhliin mutta oli nälkä ja oli vaan pahaa laatikkossa olevaa viiniä ja ruokakin palanut pohjaan. Olin vaan noh joo kiitti taas. 😔


      • valtakunta kirjoitti:

        Esikoinen yli 17v ja kiinnostaa tytöt ja itse olin 18v kun miehen kanssa aloin olla että ei se sanonut muuta kuin. Oli esin äitis naisen kanssa sillein suihkussa sit minun kanssa ja äitis joi ja poltti ettei tytöt näytä aina siltä mitä on ja oli kalju ja siks päkki ja sano että olisi kannattanut olla menemättä koko juhliin mutta oli nälkä ja oli vaan pahaa laatikkossa olevaa viiniä ja ruokakin palanut pohjaan. Olin vaan noh joo kiitti taas. 😔

        Vähemmän romanttinen tulkinta 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Vähemmän romanttinen tulkinta 🙂

        Ainakin sait minut nauraan taas . 😁


    • Se kun löysin vanhan työväentalon. Sieltä löyty narikat ja järjestötoimistot. Kaikki oli aika rikki, että sen talon tanssit on tanssittu.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista oli selata riistakameran kuvat . Ehkä se tarkkuus oli yllätys ja henkilö kuvissa😉

    • Anonyymi

      Joskus ajattelen että mitähän jotkun Gaza tai Ukrainrnkin lapdtkin kun ei olr mityään tietokoneitakaasn ollenkaan käytössä...

      Minulle tulee aina jotenkin pehmeä ja lämmin olo kun näen jotain mitä haaveilja on kirjoittanut jotain jossain.

    • Anonyymi

      puhunko englanninkieltä välillä

      I am prrry happy for that if thast Haaveilijs like me too, makes warm feelings.

      nappis on huono no asia tuli en kunnoliisesti

    • Anonyymi

      kannattaa ytlrrnxäkin pitää mierlrxxsä että yli 28-vuotias ei muista mitään mutta luulee tietävänsä kaiken jolloin arvoyton todistaja oikeudessqkin... Alzhrimertr jo niin pitkällä..

    • Anonyymi

      Stand up keikka jossa olin 2.3-24.

    • Anonyymi

      Mä tein tänään halkoja ja se on aina yhtä kivaa!

    • Anonyymi

      tulee lämmin olo kun tietää että jooh eivät ole twppanee4t ketään jotwin nuo kkk-poruksat 4km tarlliiväärillä jotsin vsikks Bsnfifod-pomos dilmään, kslloon ;;

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinä olet erittäin Outyo js ihmrrllinrn kummsllinrn ihminrn

    • Anonyymi

      Milloin mulksisee uuden alvunin Poppe Van Kikkelitön?

    • Katsoin YouTubesta sellaista 3D-animaatiota sydämen toiminnasta. Katsoin sitä ihan lumoutuneena, oikeasti. Se on hienon näköistä.🫀

    • Sisko kävi kyläs

    • Ihmiset tuottavat aina pettymyksen. Se oli taas mielenkiintoista huomata.

    • Anonyymi

      pitäisikö laittaa nimittw3lijän jotain haszzuj<a nimiä ok, kokeilen mitä tekee tällä sekunnilla... eri

      Sin
      Roko
      Yotasterpa
      Kun
      Ko

    • Anonyymi

      oletko sivoyon kuin poppr?

    • Anonyymi

      10 v sitten oli hullun hauska ilta ja kiihkeää erään komistuksen kanssa jota sittemmin en ole näillä kulmilla nähnyt. Kuvansa ilmestyi vastikään someeni ja nosti pintaan jo kauan sitten uinahtaneet intohimon tunteet. Se oli silloin silkkaa himoa ja laittaa vieläkin muistellessa punan poskille ja hymyn huulille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      17027
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      59
      15208
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      393
      9397
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      48
      5794
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      12
      4699
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      174
      3365
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1975
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1399
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      102
      1347
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1247
    Aihe