Käytkö mielelläsi istuskelemassa terassilla?
Oletko terassiväkeä
32
287
Vastaukset
En. Hyyyvin harvoin, jos koskaan.
#En. Hyyyvin harvoin, jos koskaan.#
Tos just Snadi-pirpala kerto, ei sei kuiteskaa tulis terassille, niet ei sikskään kantsi menee sinne.Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
#En. Hyyyvin harvoin, jos koskaan.#
Tos just Snadi-pirpala kerto, ei sei kuiteskaa tulis terassille, niet ei sikskään kantsi menee sinne.Menen terassille vain seurueen mukana. Mulla on kiva pikku piha, missä istuskella ja oleskella. En tarvitse baarien terasseja.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Menen terassille vain seurueen mukana. Mulla on kiva pikku piha, missä istuskella ja oleskella. En tarvitse baarien terasseja.
Ja sit on vielä sellane Menninkäine ja Päivänsäde -efekti, niet sekin niiku haittaa
Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
Ja sit on vielä sellane Menninkäine ja Päivänsäde -efekti, niet sekin niiku haittaa
Mä en oikeastaan tiedä kumpi mä olen.. varmaan joku ihmeellinen hybridi..
Päivänkäinen..?Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä en oikeastaan tiedä kumpi mä olen.. varmaan joku ihmeellinen hybridi..
Päivänkäinen..?Sää oot niiku selvä Päivänsäde ja sun nimikkoblomsteri on päivänkakkara 🌼.
Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
Sää oot niiku selvä Päivänsäde ja sun nimikkoblomsteri on päivänkakkara 🌼.
Itse rakastan yli kaiken auringonkukkia. Aivan ihania. Ja hyötykasvejakin ovat.
Mutta kiitos. Kovin ystävällinen kommentti. :)
Sait minut iloiseksi.Pikku-pirpana kirjoitti:
Itse rakastan yli kaiken auringonkukkia. Aivan ihania. Ja hyötykasvejakin ovat.
Mutta kiitos. Kovin ystävällinen kommentti. :)
Sait minut iloiseksi.Tosson! (Lastenkielee, aikuisten kielellä 'ole hyvä'.)
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En. Elämää ei kannata hukata niin joutavaan.
- Anonyymi
Joo, täysin hoopoa
Jos mää istusin terassil niiku punases villakaulaliinassa mut muuten luonnonasussa, niin portsari saattas tulla häätään ja sanoon, et ei tolleen saa hienosteellisissa oloissa. Noon sellasii yrmyi, kunnei bonjaa niiku tyylii.
- Anonyymi
Oletko se setämies kunnanjohtaja?
- Anonyymi
Näyttää liian hoopolta, ehheh että ei.
- Anonyymi
minihameiden maksimipituus se 10.2cm aina pitää olla, terassillakin aina ja iankaikisestikin.
"älä käytä bexiä"... joku hiton snota ohjelmoinnista äkä käytä Base IndeX Rekiwsteriä kuin normaalisti hahah- Anonyymi
No niin sitten vain laitat sellaisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin sitten vain laitat sellaisen
Koetko sä tämän kirjoittelijan naisena ja jos, niin mikä sua vaivaa?
- Anonyymi
Rantaleijona on kuin hiekkamatojostain niin dyyni-elokuvastA VAANIIN... JOOH
nopeusrokki... olizikohan Helix:
https://www.youtube.com/watch?v=4SQJjMx60Xs - Anonyymi
olin juuri kirjoittamassa kun Linux-servferi jälleen kaatui, että yhtye jonka nimi olisi: heavy-rock tyyli ja yhtye Lucifer Von Jesus.
- Anonyymi
Helixiä, pitkä matka on yksinhuoltajalla taivaaseenkin ha:
https://www.youtube.com/watch?v=YARC34JRc20 - Anonyymi
Kotiterassilla joskus istun teekupin ja kirjan kanssa.
- Anonyymi
Erään oma terassi, siellövoisin viihttä
- Anonyymi
Saatan ihan hypähtää tuolilla https://youtu.be/8jWsweojZH0?si=MYiqwf5c_DNoOvoX
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. - Anonyymi
voisin lähteä käymään jossain kattoterassilla ottammas juomaqn, minkähän tiliain tyttöjä nauratellessa... jonkun erikoisen sitruuna-gin-juoman omaa reseptiä...
- janojuomaksi... No en erityisemmin jaksais terassillakaan notkua, mutta joskus on ihan kiva käydä parit ottamassa ja lätistämässä vähän tuttujen kanssa.
Noilla terasseilla on kyllä tietty vakiosakki aina, ketkä taitaa viettää siellä aikaa jokapäivä...ja ilta...Pillimehu kourassako minä siellä istuskelisin?
- Anonyymi
Käyn, näytän niin hyvältä aurinkolasit päässä ja on helpompi pälyilläki
Suomessa harvoin, paitsi Keskustorin kesäterassilla tulee käytyä pari-kolme kertaa kesässä.
Matkoilla tykkään istua kahville tai vaikka yhdelle kylmälle juomalle jonkun vanhankaupungin terassilla tai basaarin ravintolaan ja katsella ohi käveleviä ihmisiä. Aistia tunnelmaa.- Anonyymi
joku drinkki kuin margarita paitsi sitruunjala ja eri
- Anonyymi
kerraqn olin jossain yökerho-jutusss hslusn mrnnä pelaaman Blaxkjack-peliä, niin tarjoilija t5isillä sanoi että en saisi myydä 2x tupla viskejä muttaq sovitaan että se toinen Seagrams tuplavidki m5rnrr yoidrller hsh,
- Anonyymi
mikä drinkki terassilla niin ehkä itselleni joku gin-juttu ei tonic vaan vähän kuin margarita joku.. oma.
tekisi mieli joskus lisätä tuohon nimittelijä-ohjelmaan uusia nimiä koska tekee aika hassuja yhdistelmiä mutta sillä on jo tietokannassaan taepwwksi...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855