Käteisen tallettaminen Omalle S-tilille - onko mahdollista?

Anonyymi-ap

Minulla on käteisenä, 50 euron seteleinä, 4500 eur. Tuo rahamäärä pitäisi saada s-tilille. Talletusautomaatilla se ei onnistu, S-Pankin ohjeet ovat epäselviä.
Onko tosiaan niin, että käteisen tallettaminen ei ole mahdollista?

4

1004

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Passilla voi tallentaa - ja luultavasti pankki päättää kuulustella sinut, koska sinulla on heidän valvontansa ulkopuolista varallisuutta ja sehän on selvä merkki siitä että olet vaarallinen rikollinen.

Joten käytä käteisenä.

Miksi veisit pankkiin ollenkaan?

• Anonyymi

Mä tein empiirisen kokeen toisessa pankissa. Avasin uuden tilin ja tyhjätaskuja siirsin rahaa omalta toiselta tililtä parin euron erissä. Sain vuodessa pari tonnia kasaan. Varasin ajan pankkiin jotta keskustelisin asioita. Pankkineuvoja kertoi tehneensä tarkistuksen tileille pariin kertaan ja tulos oli hänelle suuri ihmetys ja hatun nosto minulle.

Meni aika tarkkaan kymmenen vuotta, niin saan puhelun pankista. Pankki haluaa tavata ihmisen joka elää tyhjällä ja ylläpitää tarkkaa taloutta. Enää ei puhuta mistään tilintarkastuksesta.

Mutta tuo ison rahan tallettamisesta tulee vastaan laki rahanpesusta. Nostat tai talleta kerralla ison summan, joudut lain mukaan tekemään selityksen asiasta. Ei se pankki vittuile niillä kysymyksillä.

Mitä itse ajatttelen 30v kokemuksella aikuisena. Miksi pitäisin kotona sukanvarressa tuhansia euroja? Nykyaikana riittää kun pidät säännöllistä kirjanpitoa rahasta ja kirjanpitoa tilistä.

Jos hukkaat tuhannen euron käteiset kadulla, niin kusessa olet. Vai oletko kukaties löytänyt rahapussin jossa on tuo 4000€ ja ajattelit muuttaa sen lailliseksi.

Mietipä sitä, että sinulla on ”miljoona” ja ostat sen unelmien auton tai/ja asunnon. Joudut selvittämään rahan lähteen ja todennäköisesti ostokset jää tekemättä. Tavallisella pankkikortilla voit tehdä kymmenentuhannen ostot kun selvität asian pankissa. Isompien ostojen kanssa saat varmasti pankkisiirtona.

• Anonyymi

'Minulla on käteisenä, 50 euron seteleinä, 4500 eur. Tuo rahamäärä pitäisi saada s-tilille. Talletusautomaatilla se ei onnistu, S-Pankin ohjeet ovat epäselviä.'

S-Pankin akvaario joita Prisma / Sokos yhteydessä onnistuu. Kassapalvelut auki 09 - 12 välillä arkisin.

• Anonyymi

Sijoita käteisvarat rikollisuuteen .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      24
      3712
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2712
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2270
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2251
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1739
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1529
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1501
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1231
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1194
    Aihe