Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Käteisen tallettaminen Omalle S-tilille - onko mahdollista?

Anonyymi-ap

Minulla on käteisenä, 50 euron seteleinä, 4500 eur. Tuo rahamäärä pitäisi saada s-tilille. Talletusautomaatilla se ei onnistu, S-Pankin ohjeet ovat epäselviä.
Onko tosiaan niin, että käteisen tallettaminen ei ole mahdollista?

4

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Passilla voi tallentaa - ja luultavasti pankki päättää kuulustella sinut, koska sinulla on heidän valvontansa ulkopuolista varallisuutta ja sehän on selvä merkki siitä että olet vaarallinen rikollinen.

      Joten käytä käteisenä.

      Miksi veisit pankkiin ollenkaan?

    • Anonyymi

      Mä tein empiirisen kokeen toisessa pankissa. Avasin uuden tilin ja tyhjätaskuja siirsin rahaa omalta toiselta tililtä parin euron erissä. Sain vuodessa pari tonnia kasaan. Varasin ajan pankkiin jotta keskustelisin asioita. Pankkineuvoja kertoi tehneensä tarkistuksen tileille pariin kertaan ja tulos oli hänelle suuri ihmetys ja hatun nosto minulle.

      Meni aika tarkkaan kymmenen vuotta, niin saan puhelun pankista. Pankki haluaa tavata ihmisen joka elää tyhjällä ja ylläpitää tarkkaa taloutta. Enää ei puhuta mistään tilintarkastuksesta.


      Mutta tuo ison rahan tallettamisesta tulee vastaan laki rahanpesusta. Nostat tai talleta kerralla ison summan, joudut lain mukaan tekemään selityksen asiasta. Ei se pankki vittuile niillä kysymyksillä.

      Mitä itse ajatttelen 30v kokemuksella aikuisena. Miksi pitäisin kotona sukanvarressa tuhansia euroja? Nykyaikana riittää kun pidät säännöllistä kirjanpitoa rahasta ja kirjanpitoa tilistä.

      Jos hukkaat tuhannen euron käteiset kadulla, niin kusessa olet. Vai oletko kukaties löytänyt rahapussin jossa on tuo 4000€ ja ajattelit muuttaa sen lailliseksi.


      Mietipä sitä, että sinulla on ”miljoona” ja ostat sen unelmien auton tai/ja asunnon. Joudut selvittämään rahan lähteen ja todennäköisesti ostokset jää tekemättä. Tavallisella pankkikortilla voit tehdä kymmenentuhannen ostot kun selvität asian pankissa. Isompien ostojen kanssa saat varmasti pankkisiirtona.

    • Anonyymi

      'Minulla on käteisenä, 50 euron seteleinä, 4500 eur. Tuo rahamäärä pitäisi saada s-tilille. Talletusautomaatilla se ei onnistu, S-Pankin ohjeet ovat epäselviä.'

      S-Pankin akvaario joita Prisma / Sokos yhteydessä onnistuu. Kassapalvelut auki 09 - 12 välillä arkisin.

    • Anonyymi

      Sijoita käteisvarat rikollisuuteen .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe