Sori mut pakko

Anonyymi-ap

kertoo että pyörit mielessäni. Yritän unohtaa. En häiritse. Ikävä on.

22

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin kuuden vuoden jälkeen alkaa hieman helpottamaan mutta edelleen kyllä kaiherrat mieltäni.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­N­­­y­­m­­­f­o­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      K miehelle?

    • Anonyymi

      Joskus kohtaamiset tai tapahtumat jäävät elämään mieleen vahvoina muistoina ja kaipuuna. Täytyy ponnistella kovasti ettei vaivu ajatuksiin täysin, ja unohda työhön keskittymistä.
      https://youtu.be/kcASPx3-HuI

    • Anonyymi

      No ole sitten jollain konstilla yhteydessä mut ei sitä tiedä haluunko minä

    • Anonyymi

      Samalta tuntuu kuin sinusta.

      • Anonyymi

        Ajatteletko, että tämä itselleen kirjoitteleva mies on joku sinua varten oleva hologrammi joka sopertaa suuria tunteita sinua kohtaan? Olet hyvin alentava ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko, että tämä itselleen kirjoitteleva mies on joku sinua varten oleva hologrammi joka sopertaa suuria tunteita sinua kohtaan? Olet hyvin alentava ihminen.

        Kiitos sinulle.


    • Anonyymi

      Mielessäni olet ja vahvasti. En yritä unohtaa. Et häiritse. Välillä on nukuttava ja kai töitäkin tehtävä.

    • Anonyymi

      Minäkin kaipAan kipeästi ja hiljaa häntä. Anteeksi.

    • Anonyymi

      Arki ja sen pitäminen auttaa unohdukseen ja nukahtamiseen. - kolmen vuoden kokemuksella💔

      • Anonyymi

        Ja TYÖNTEKO.


    • Anonyymi

      Minkä vuoksi halutaan niin varovaisesti ikävöidä ja haaveilla? Kevät on toivon ja rohkeuden aikaa. Koko luonto huutaa sitä.

      • Anonyymi

        Tuon näkökulmaa asioihin, että joskus elämässä voi olla menossa sellainen vaihe, että on toimittava oman terveyden tai hyvinvoinnin säilyttämiseksi tai edistämiseksi, jolloin uuden, vanhan tai ihastumisasteella olevan ihmissuhteen ylläpitäminen tai jatkaminen ei vain ole
        mahdollista toteuttaa ilman, että siitä aiheutuisi jonkinlaista kuormitusta. Ja kuormitusta voi olla positiivisenakin mieltämämme asiat.

        Joskus joutuu tekemään ratkaisuja, hyväksymään jokaisen vapauden toimia omien arvojensa mukaan, toteuttaa elämäänsä tarkoittamatta pahaa kenellekään.

        Avoin keskustelu yhdessä molempien toiveista ja realiteeteista voi auttaa ymmärtämään ja kunnoittamaan toiselle/toisilleen tärkeitä asioita ja tarpeita sekä pitämään niistä kiinni.


        - lukijalta sivusta


    • Anonyymi

      Niin hänkin 24/7. Monta kertaa päivässä avaan mese -ikkunan, että kirjoitan. Mutta sitten muistan tapaamisen ja sanat..💔

      • Anonyymi

        Olisi edes se mese ikkuna joka avata. Ei hajuakaan hänen yhteystiedoista. Haluaisin vain kertoa kuinka valtavasti tykkään.
        Ehkä vielä joskus...
        M-N
        -surullinen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi edes se mese ikkuna joka avata. Ei hajuakaan hänen yhteystiedoista. Haluaisin vain kertoa kuinka valtavasti tykkään.
        Ehkä vielä joskus...
        M-N
        -surullinen sivusta

        Mulla sama tilanne. Mietin vaan, et voiko nykypäivänä lähetellä kaverin kautta terveisiä. Hän ei taida somea käyttää. Aikaakin jo kulunut edellisestä tapaamisesta. Haluaisin tutustua häneen paremmin..

        Niin, ehkä vielä joskus..

        N->M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama tilanne. Mietin vaan, et voiko nykypäivänä lähetellä kaverin kautta terveisiä. Hän ei taida somea käyttää. Aikaakin jo kulunut edellisestä tapaamisesta. Haluaisin tutustua häneen paremmin..

        Niin, ehkä vielä joskus..

        N->M

        Kyllä asiallisesti voi aina ehdottaa ja kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi edes se mese ikkuna joka avata. Ei hajuakaan hänen yhteystiedoista. Haluaisin vain kertoa kuinka valtavasti tykkään.
        Ehkä vielä joskus...
        M-N
        -surullinen sivusta

        Täällä sama. Haluaisin kertoa: voitaisiinpa tutustua, ihastuin heti ja jäit mieleen. N-M


    • Anonyymi

      Voisitko ystävällisesti ajatella että et häiritse? Haluaisin jutella, mutten tohdi aina itse aloittaa 🥹

    • Tottakai haluaisin jutella ja paljon jos minulle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1528
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      802
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      710
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe