Lapset lakkoilee taas

Anonyymi-ap

On tämä maailma mennyt merkilliseksi, kun kaikkia apukoulutason ajattelijoita päästetään johtaviin asemiin niinkin merkittävissä organisaatioissa kuin ammattiliitot.
Niin lapsellista uhittelua tämä tämmöinen.
Älkää Petteri ja Riikka vaan antako periksi, valmistelkaa laki joka kieltää tällaiset yhteiskunnalle tuhoisat lakot, ja pistäkää ay-pomot vastaamaan aiheuttamistaan vahingoista.
Ay-liikkeet ovat liiaksi paisuneet, luulevat hallitsevansa tätä maata noilla aivoilla, jotka haluaa ajaa Suomen ja kansalaiset vielä ahtaammalle.
Arvatkaas kuka nämäkin hukatut miljardit maksaa?
Hinnat nousee, teollisuuden kilpailukyky heikkenee kun tavara ei kulje maailmalle.
Suomi menettää maineensa luotettavana teollisuusmaana ja tavarantoimittajana vain näitten kirottujen ylpeilijöiden tähden.
Ei ole järkeä kaikille annettu, oli joskus tapana sanoa. Nyt sekään ei pidä paikkaansa.
Nyt voi sanoa, että harvassa on enää suomalaiset joilla liikkuu päässä mikään muu kuin sieraimesta valuva räkä.
Ei ole miehiä nämä ay-pomot, ei toden totta ole.

18

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      OOtsää tyhmä ja työtön eikä mikä hönö

      • Anonyymi

        Opettele edes ilmaisemaan asiasi ymmärrettävästi, ja tekstaa vasta kun olet taas selvin päin.


    • Anonyymi

      Tässä se taas nähdään, ei voi keittiössä olla kuin yksi joka sanoo mitä tehdään.
      Monta kokkia samassa sopassa ei tule onnistumaan. Tappeluksi menee.
      Meillä on hallitus joka sanoo mitä tehdään. Nyt eritoten kun meillä on jopa hyvä ja vastuullinen hallitus, joka haluaa talouden tasapainoon.
      Millä helvetillä nää liikkeet oikein ajattelee, ovat huolissaan vain omista oikeuksistaan, mutta järki ei riitä sen pidemmälle.
      Mitä helevettiä ne niillä oikeuksilla enää tekee kun Suomi on Kreikan kanssa katuojassa, tehtaat on ajettu alas, työtä ei ole kohta kenelläkään, velkaa ei pystytä koskaan saattamaan tasapainoon.
      Järkikin sanoo että kun firmalla menee hyvin niin työntekijöilläkin menee hyvin.
      Jos ay-liikkeet alkaa nousemaan maan hallituksen toimia vastaan niin se on vakava paikka,
      Suomeen pitää saada laki ettei tällaista pääse enää tapahtumaan.
      Lakkokenraalit saa lähteä ostamaan hameita itselleen.

      • Anonyymi

        Miten helvetissä pienituloisten kansalaisten taloudellisella kurittamisella, aiotaan maksaa hallituksen tekemät lisävelat.


      • Anonyymi

        Voisit lähteä itse ostamaan hamekangasta. Sen lisäksi että olet neiti olet myös tyhmä. Omassa päivätyössäsi jos semmoisessa edes käyt saat nauttia työeduista jotka liitto on sinulle taistellut. Varmaan kuvittelet itse pystyväsi neuvottelemaan omat työsuhde turvasi tulevaisuudessa. Ja niinhän tulee käymäänkin kun liitot on ajettu alas ja siirrytään paikallisiin sopimuksiin.
        Ja anteeksi vain mutta et vaikuta yhtään henkilöltä joka pärjäisi neuvotteluissa omillaan. Saat vain sen mitä sinulle annetaan jos sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten helvetissä pienituloisten kansalaisten taloudellisella kurittamisella, aiotaan maksaa hallituksen tekemät lisävelat.

        Eikö apukoulussa opetettu että suuretkin vedet syntyy pienistä puroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit lähteä itse ostamaan hamekangasta. Sen lisäksi että olet neiti olet myös tyhmä. Omassa päivätyössäsi jos semmoisessa edes käyt saat nauttia työeduista jotka liitto on sinulle taistellut. Varmaan kuvittelet itse pystyväsi neuvottelemaan omat työsuhde turvasi tulevaisuudessa. Ja niinhän tulee käymäänkin kun liitot on ajettu alas ja siirrytään paikallisiin sopimuksiin.
        Ja anteeksi vain mutta et vaikuta yhtään henkilöltä joka pärjäisi neuvotteluissa omillaan. Saat vain sen mitä sinulle annetaan jos sitäkään.

        Ammattiyhdistysliike on kuin mafia, kommunistiliike.
        En missään nimessä hyväksy että yritys ei saa irtisanoa paskoja työntekijöitä tai ay liike alkaa lakkoon asiasta.
        En myöskään hyväksy että paskalla työntekijälle maksetaan samaa palkkaa kuin ammattiosaajalle.
        On oikein että palkka maksetaan osaamisen mukaan eikä taulukon mukaan.
        Miksi suomi on perse auki, miettikääpä sitä, kun seitsemän kymmenestä työntekijästä ei tuota mitään, vaan on pelkkä kuluerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit lähteä itse ostamaan hamekangasta. Sen lisäksi että olet neiti olet myös tyhmä. Omassa päivätyössäsi jos semmoisessa edes käyt saat nauttia työeduista jotka liitto on sinulle taistellut. Varmaan kuvittelet itse pystyväsi neuvottelemaan omat työsuhde turvasi tulevaisuudessa. Ja niinhän tulee käymäänkin kun liitot on ajettu alas ja siirrytään paikallisiin sopimuksiin.
        Ja anteeksi vain mutta et vaikuta yhtään henkilöltä joka pärjäisi neuvotteluissa omillaan. Saat vain sen mitä sinulle annetaan jos sitäkään.

        Minä en oikein ymmärrä mitä ihmeen etuja oikein varjellaan,en ole tosin koskaan lakkoillut enkä kuulunut mihinkään liittoon,olen silti aina löytänyt työtä itselleni ja jopa kaverillekin jos on sellaista tarvittu.Olen tottunut siihen että palkka makstaan vain niistä tunneista joista olen työssä,kesälomiakaan en ole koskaan tarvinnut enkä olisi niitä pitänytkään koska olen havainnut että kesälomien aikana saa parhaimmat urakat sama pätee joulunajan remppahommissa,nyt jupistaan siitä että muutamille lakkoilijalle on annettu potkut koska yrityksissä on huomattu että tehdas/firma toimii ilman kyseisen henkilön työpanostakin ja sitten vielä potkitulle pitäisi maksaa palkkaa vaikka on lakkoillut tavallaan itsensä tarpeettomaksi minusta melko outoa järjenjuoksua,jos minä olisin työnantaja niin sanoisin että paas ajatellen muitakin kun itseäsi,toivon työantajille rotia potkujen antamisessa että pääsee kerralla loisista eroon,mies impolasta.


      • Anonyymi

        vastuullinen :D

        Jakavat miljardeja kreikkaan,ukrainaan, jotka siis EI OLE SUOMI.

        Ottavat rahattomilta pienpalkkalaisilta tilalle.

        On "Vastuullista" todella.Olisiko aika että sinäkin jo heräisit tähän päivään?!


    • Anonyymi

      xxxx

    • Anonyymi

      ZZZZZZZZZZZZ

    • Anonyymi

      Satamat on aina lakossa. Ne tykkää pitää ylimääräistä vapaata, ja rahaa ahtaajilla on niin paljon että voidaan olla vaikka nuohoojien puolesta myötätuntolakossa viikon vuodessa.
      Mites nyt kun upm ja muut isot työnantajat, kun joutuvat lakon vuoksi ajamaan tuotantonsa alas ja pysäyttämään tehtaansa , niin työntekijöiden palkanmaksu lopetetaan siihen paikkaan.
      Tästä saa raukkamaiset ammattiyhdistysliikkeet syyt niskoilleen ja korvilleen, ja heidän oikeuksiaan ja olemassaoloaan tullaan varmasti harkitsemaan työväestön keskuudessakin uudemman kerran.
      Hienosti tehty upm. Eiköhän pikkuhiljaa ala paljastumaan kenellä se valta on Suomessa, hallituksella, suurilla yhtiöillä vai ammattiyhdistysliikkeillä.
      Tulee itku kun lakkoilijat saa lopputilit, ja valtio ei maksa heille mitään korvauksia eikä tukia, perusteella että vahinko oli itseaiheutettu ja harkittu.
      Näin sen pitäisi mennä. Maksakoon ay-liike niille elatusapua kun ovat vahingonkin heille aiheuttaneet.
      Koittaako nyt viimein uusi terve aika työmarkkinoilla, kommarit kortistoon ja työnantajien ja työntekijöiden välinen suhde terveelle pohjalle.
      Ay liikkeet on ollut sata vuotta agitaattorina luomassa riitaa työnantajan ja tekijän välille.
      Stalinismin on päätyttävä tähän.

    • Anonyymi

      Lainsäädäntöä on kiireesti uudistettava monilta osin.
      Yksi hälyttävä esimerkki on myös osakkeenomistajat, jotka eivät asuntopulasta huolimatta uskalla enää laittaa osakehuoneistojaan vuokralle, syystä että vuokralaisen ryhdyttyä hankalaksi osakkeenomistaja on täysin lainsuojaton.
      Vuokralainen voi hajottaa huoneiston remonttikuntoon, häiritä ympäristöä, eikä häntä saada häädettyä asunnostaan vaikka vuokratkin on maksamatta.
      Turhaa Suomen on elvistellä oikeudenmukaisuudella ja ratsastaa oikeusvaltion tittelillä.
      Viranomaiset ovat aaseja, korruptio ja välinpitämättömyys on kaikkialla nähtävissä.
      Tanttamainen hyysääminen maahanmuuttajia kohtaan on ykkösjuttu, tulijoille työtä ja koulutusta, rahaa ja asunnot ja vaatteet.
      Omalla kansalla mitään väliä ole.

      • Anonyymi

        Vuokra asumiseen ja vuokran maksuun tulee iso muutos joiltain kansanosan edustajille. Sen me tiedämmekin jo miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokra asumiseen ja vuokran maksuun tulee iso muutos joiltain kansanosan edustajille. Sen me tiedämmekin jo miksi.

        Vähävaraiset vuokralaiset on pakotettu pyytämään EU:lta, tukipakettia asumisen maksuun. Ei Suomen valtion sitä hallituksen mukaan kuulu tehdä. Miettikää millainen kaaos on syntymässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokra asumiseen ja vuokran maksuun tulee iso muutos joiltain kansanosan edustajille. Sen me tiedämmekin jo miksi.

        Emmepäs tiedä, etkä sinäkään.


    • Anonyymi

      Täällä on hyvä otos apukoulutason ajattelijoista aloituksesta alkaen.
      Lisäksi vihamielisestä ajattelusta, korreloiden aivojen kapasiteettia.
      Onnittelen, mikäli olette menestyneet työnantajina.

      • Anonyymi

        Et taida tietää vihamielisyydestä mitään. Mutta näyttö on sen suuntainen että amaattiyhdistysmiehiä aletaan taas naulaamaan ovenkarmeihin niin kuin ennen, vanhoina hyvinä aikoina.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe