Lakkokeskustelua

Anonyymi-ap

AY- pomot ne ovat tämän maan suurimpia kapitalisti-porvareita, jotka kyykyttävät salaa tavan työläisiä. Lakkoilu hyödyttää ainoastaan kyseisiä liittojen herroja jonka köyhempi kansa näkee reilun vuoden päästä taas kongreettisesti kun vuoden 2024 verotulot julkaistaan. Työntekijöiden hartijoilla on kustannettu turhanpäiväisille, suitaan soitteleville pötriköille suuret mahat ja paksut lompakot. Jätkän selästä revityillä rahoilla tienaavat lakon aikana kunnon tilit ittelleen, että on sitten rahaa rellestää kesällä-sikoja ovat! Ei se työläinenkään kaikkea usko mitä syötetään!

11

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä yritä siirtää maalia pois paikaltaan. Kysymys on työntekijöiden oikeuksista.

      • Anonyymi

        Me työntekijät emme välttämättä ainakaan kaikki tajua arvostaa tarpeeksi työnantajaa. Työnantajat tekevät töitä ympäri vuorokauden kantaen harteillaan kauheaa stressiä, talousvaikeuksien kanssa painien. Itse ainakin haluan olla palkan nauttijana ja olen kiitollinen että saan tehdä töitä täällä vapaassa Suomessa. Joka narisee ja on tyytymätön palkkaan ym. etuihin, niin voihan sitä alkaa yrittäjäksikin, terve menoa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me työntekijät emme välttämättä ainakaan kaikki tajua arvostaa tarpeeksi työnantajaa. Työnantajat tekevät töitä ympäri vuorokauden kantaen harteillaan kauheaa stressiä, talousvaikeuksien kanssa painien. Itse ainakin haluan olla palkan nauttijana ja olen kiitollinen että saan tehdä töitä täällä vapaassa Suomessa. Joka narisee ja on tyytymätön palkkaan ym. etuihin, niin voihan sitä alkaa yrittäjäksikin, terve menoa vaan.

        En ala yrittäjäksi mistään hinnasta...Minulla on kokemuksia yrittäjyydestä ja nyt on asiani hyvin kunhan vaan saan olla toisilla töissä. Onneksi osa lakkoilijoista on lakkovastaisia... Huolettaa se että jos yritykset lopettaa ja joudutaan tässä kilometritehtaalle kun on vielä vähän asuntovelkaakin hoidettavana.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­­f­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      AY ja ahtaajatko tätä maata johtaakin eikä hallitus. Nyt jo lakkorintama rakoilee kun polttoainetoimituksia hoidetaan yöllä .Ei polttoaineet lopu koska sitten Suomi pysähtyisi täysin ja lakkoilijat saisi lujaa turpaan.

    • Anonyymi

      Kyllä ay-liikkeet ja vihervassari saivat melkoisen laskun Suomen taloudelle. Pitäis laitaa SAK, AKT, Teollisuuslito ym. korvaamaan aiheuttamansa vahingot.

    • Anonyymi

      Mitä!! Eikö ne olekkaan pienituloisten etua ajamassa? Onko minua taas kerran petetty? Nim: Tehtaan pienipalkkaisin heittopussi

    • Anonyymi

      K.rvänsyyliä Ay m.lkerot ovat . Saunan taa kaikki niin loppuu lakkoilu ja palataan normaaliin.

      • Anonyymi

        Lahtarimeininkiä. Kohta ollaan sisällissodassa.


    • Anonyymi

      Ihmisten tulee ymmärtää, että työntekijöiden edut ovat saavutettuja etuja. Ei niitä ole kukaan tarjottimella tuonut, vaan niistä on pitänyt taistella rankasti. Nyt työntekijöistä yritetään taas tehdä Suomessakin halpatyövoimaa ja alistaa "paikallisin sopimuksin" elinkeinoelämän vallan alle. Kyseessähän olisivat ns. isäntä/renki emäntä/piika sopimukset. Olemmeko siis menossa 100 v taaksepäin työntekijöiden kohtelussa ja työn rahallisessa korvaamisessa. Tätä ei voi hyväksyä - siksi lakot. Lukekaa ihmeessä Suomen historiaa, niin tiedätte miten edut on saatu ja kuinka suuria uhrauksia ne aikanaan vaaativat.

      • Anonyymi

        Kuulostaa, että sinä et ymmärrä suomen historiasta yhtäkäs mitään. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelet että et munais enempää ittees. Kannattaa kysyä vaikka neuvoja ennen kirjoituksen julkaisemista joiltain muilta kuin ääri vasemmistoon kuuluvalta kommunistilta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe