🤔🥾💊 taitaa olla nyt tehokkain tapa selvittää onko tarvitsemani lääke jo saatavilla. Apteekki.fi sivusto näyttää, että sitä on tullut Suomeen , mutta muuten sivusto jumittaa. Viime viikolla apteekissa sanottiinkin sitä tulevan tällä viikolla kun kerroin tulleeni ostamaan "ei oota".
Netti ja google on ihan hyvät silloin kun ne toimivat. Miestä googletin joskus alussa kun olisin halunnut valokuvan. Silloin löytyi vain työhön liittyvä söpö kaavio. Enkä sitten enempää ole etsinyt.
Adidas tietoliikenne
5
132
Vastaukset
- Anonyymi
Mustikka ja natriumbikarbonaatti ovat tosilääkkeitä. Jumaluus lähestyy kun niitä nautiskelee. Lisäksi viina kirkastaa. Tuhoaa pöpöt 👌.
Mustikat ovatkin hyödyllisiä moneen vaivaan. Mulla on Rautavaaran kirja Mihin kasvimme kelpaavat. Siinä on paljon luonnonyrteistä ja niiden valmistuksesta rohdoksi. Silloin, kun on vakavampaa vaivaa, niin kannattaa pysytellä käypähoidon mukaisissa reseptilääkkeissä. Niissä lääkeaineen annostelu on tasaista, eikä niin sattumanvaraista, kuin kasvirohdoissa. Minä ihan kiltisti syön sydänvaivoihin tohtorin määräämät pillerit.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Lääkkeet tuli ja meni! Kävipäs äkkiä, kun ei mulle enää riittänyt. Onneksi on Patrik leipää ja pirkka kaalilootaa suruun!😋
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553533- 171822
- 361821
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171671Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251432Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401392- 611329
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221043- 1281035