🤔🥾💊 taitaa olla nyt tehokkain tapa selvittää onko tarvitsemani lääke jo saatavilla. Apteekki.fi sivusto näyttää, että sitä on tullut Suomeen , mutta muuten sivusto jumittaa. Viime viikolla apteekissa sanottiinkin sitä tulevan tällä viikolla kun kerroin tulleeni ostamaan "ei oota".
Netti ja google on ihan hyvät silloin kun ne toimivat. Miestä googletin joskus alussa kun olisin halunnut valokuvan. Silloin löytyi vain työhön liittyvä söpö kaavio. Enkä sitten enempää ole etsinyt.
Adidas tietoliikenne
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
Mustikka ja natriumbikarbonaatti ovat tosilääkkeitä. Jumaluus lähestyy kun niitä nautiskelee. Lisäksi viina kirkastaa. Tuhoaa pöpöt 👌.
Mustikat ovatkin hyödyllisiä moneen vaivaan. Mulla on Rautavaaran kirja Mihin kasvimme kelpaavat. Siinä on paljon luonnonyrteistä ja niiden valmistuksesta rohdoksi. Silloin, kun on vakavampaa vaivaa, niin kannattaa pysytellä käypähoidon mukaisissa reseptilääkkeissä. Niissä lääkeaineen annostelu on tasaista, eikä niin sattumanvaraista, kuin kasvirohdoissa. Minä ihan kiltisti syön sydänvaivoihin tohtorin määräämät pillerit.
Lääkkeet tuli ja meni! Kävipäs äkkiä, kun ei mulle enää riittänyt. Onneksi on Patrik leipää ja pirkka kaalilootaa suruun!😋
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2331789- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad49917- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 37715
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23692Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627