- Nimimerikilläni ehkä jo suurnosa teistä näkee, että juurikin tätä varten loin nimimerkin & tulin tänne kirjouttamaan.
Siis tori.fi on täysin tyranni uudistusten myötä ilmotukset ei saa niin paljon näkyvyyttä jos ei maksa !
Omaa puh.numeroa ei saa laittaa ( mulla on ihan Tori fi ta varten oma ) - osalle ihmistä on helpompaa ottaa myyjään yhteyttä puh / what's app
Sitten näiden sekopää ostajien suojelu myyjän kustannuksella.
Ja nyt nämä idiootti sekopäät saa jättää myyjille palautetta .... BTW mulla huutonetissä 99,8:% positiivinen palaute ja oon siellä ollut vuosia... Etten ihan äkkii vedä hernettä nenään... Nuo torihyypiöt saa mulle maissitähkä nenään fiiliksen !!!
Sekopää on sellainen joka mm: kyselee samat asiat mitä lukee ilmotuksessa tai hupivaraa tai tekee ohareita tai haukkuu myyjää vajaaksi jos myyjä myy omia perintötavatoita - excuse me - Jos mulla ei ole kelle jättää niin EN kai Suomen valtiolle jätä koska SE on sitä vajaata toimintaa ! Jatkuva hupiosto ja noutojen unohtelu sekä ostanut JOS maksat postikulut. Olen niin "k tyynyt että sijoitan oikeaa rahaa livediiliin .
Ai hei nää passiivisagressiiviset asikakaspalvelijat hahaha mm Martta . Hei Martta ootko miettinyt , että esim. mm teurastamossa ois sulle parempi duunis joka sopia sun asikakaspalvelu taitoihin.
Nyt oikeestii porukat tehdään Tori fi lle BudLight it ( googlaa Jos et ymmärrä vertausta )
Tori fi on tyranni
2
338
Vastaukset 2
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18310389
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241375
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain841253Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411249Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421160Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571036- 65929
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492514822Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42710- 65687
- 40586
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 32549
- 33544
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28539- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 86473
- 51461