VIRKOJA AUKI

Anonyymi-ap

22

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Kalajoellakin ollut epäpäteviä viroissa?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­­N­­y­m­­f­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hieno juttu nyt minullaki aukes kunnolla hiukan parempi virkaura ja alkaa palkkaa juosta,ja kyllä vain lupaan ja vannon tekeväni kaikkeni Kalajoen kaupungin asukkaiden eteen ja turvaksi.Niin myös todellakin toimin eikä se jää vain sanoiksi heti ensiksi meinaan potkia pellolle kaupunginvaltuustosta kaikki tossut ja muut kahvin latkijat se on nyt tulos tai ulos.

• Anonyymi

Toivottavasti työtehtävät muokataan osaamisen mukaan ja palkka on sama?
      En nimittäin osaa mitään - mutta uskon sopivani vaikka molempiin tehtäviin.

• Anonyymi

Kunhan mieskuntosi annat tarkistaa, niin todennäköisesti olet sopiva (et välttämättä pätevä, mutta sillä ei ole koskaan ollut väliä Kalajoen hallinnossa).

• Anonyymi

Millaisella pätevyydellä nuo työt on tähän asti hoidettu?

• Anonyymi

Ei niin minkäänlaisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin minkäänlaisella.

Ohoh..

• Anonyymi

Ja näin sivukommauksena voisin heittää että minulle mainiosti sopisi vaikkapa urheilupuolen tehtävät eli huolehtisin esimerkiksi hiihtolatujen kunnosta sekä makkaranpaistopaikkojen kunnosta ja että niissä on aina polttopuita ja ovat siistisä kunnosa jne.tottakai minulla olisi 5 alaista käskytettävänä

• Anonyymi

No ei kait se auta kun hommata kepun jäsenkirja

• Anonyymi

Niin no on sekin vaihtoehto

• Anonyymi

Sillä pääsee jo teknisen puolen johtoon. Varsinkin jos osaa vielä uida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä pääsee jo teknisen puolen johtoon. Varsinkin jos osaa vielä uida.

Niin tuskin uimataito pahasta olisi vaikka en usko että juurikaan vaikuttaisi siihen valitaanko kyseiseen virkaan vaiko ei,Mutta ainaki sillä luulisi olevan merkitystä jos on suorittanut esimerkkinä vaaikkapa armeijan ja on sotilasarvoltaan kersantti ja on suorittanut sähköteknillisen oppimäärän ja ollut töissä melkein 30 vuotta eräällä kuuluisimmista sähköasennuksia suorittavista yhtiöistä nykyään tietty jo eläköitynyt,

• Anonyymi

Onko Kalajoen ympäristötarkastaja maisteri/DI tms? Olisi hyvä olla ylempi kk-tutkinto. Kouluttamattomia virkamiehiä kunnan luottamushenkilöt vievät kuin pukkia narussa. Kokemuksia eräästä toisesta kunnasta, huh huh, jälki on rumaa.

• Anonyymi

Joo vähintään tohtori pitää olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo vähintään tohtori pitää olla.

Ei tarvitse olla tohtori, mutta kyllä hyvä koulutus täytyy olla. Ympäristöasiat ovat vaikeita ja esim. kaavoitus, ympäristö- ja maankäyttöluvat vaikuttaa konkreettisesti kuntalaisten elämään. Niitä kun on osaltaan hoitamassa kouluttamaton henkilö, niin tulokset voivat olla todella ongelmallisia. Onkin käynyt mielessä, palkataanko kuntiin tärkeille paikoille tahallaan epäpäteviä henkilöitä, joita voi sitten jekuttaa tekemään arveluttavia päätöksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla tohtori, mutta kyllä hyvä koulutus täytyy olla. Ympäristöasiat ovat vaikeita ja esim. kaavoitus, ympäristö- ja maankäyttöluvat vaikuttaa konkreettisesti kuntalaisten elämään. Niitä kun on osaltaan hoitamassa kouluttamaton henkilö, niin tulokset voivat olla todella ongelmallisia. Onkin käynyt mielessä, palkataanko kuntiin tärkeille paikoille tahallaan epäpäteviä henkilöitä, joita voi sitten jekuttaa tekemään arveluttavia päätöksiä.

Näinhän se menee, samoin paikallislehdet ovat tarkassa kontrollissa, ihan kaikesta ei voi juttua tehdä, esim tuulivoiman haitat ja päättäjien jääviys.

• Anonyymi

Onneksi en päässyt tai mennyt rehtoriksi tähän kaupunkiin.

• Anonyymi

Minulla kyllä kelpaa jokin hiukan vaatimattomapikin virka vaikka koulutukseltani kyllä kelpaisin mainiosti vaikkapa Kalajoen kaupungin johtajaksi.sillä kieltämättä ja rehellisesti sanoen tämä tunkkainen pieni kaunki pahanen taree uudistusta,Ja se onnistuu ainoastaan kun toimeen tartutaan yhdessä eiköstä vaan? olen taas jälleen kerran oikeassa miksi olen näin viisas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kyllä kelpaa jokin hiukan vaatimattomapikin virka vaikka koulutukseltani kyllä kelpaisin mainiosti vaikkapa Kalajoen kaupungin johtajaksi.sillä kieltämättä ja rehellisesti sanoen tämä tunkkainen pieni kaunki pahanen taree uudistusta,Ja se onnistuu ainoastaan kun toimeen tartutaan yhdessä eiköstä vaan? olen taas jälleen kerran oikeassa miksi olen näin viisas?

Muutosta todella tarvittaisiin. Eihän tläällä ole muuta kuin tuulimyllyhumppaa.Ei mitään kehitystä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutosta todella tarvittaisiin. Eihän tläällä ole muuta kuin tuulimyllyhumppaa.Ei mitään kehitystä..

Tiedän sen sillä olen näkemyksen mies jolla on tottakai vihollisia,mutta siitäkin huolimatta että vihailijoita riittää tiedän olevani oikeassa tässä tuulimylly asiassa kuin myös hiekkasärkkiä koskevassa asiassa.Minun pitäisi olla Kalajoen kaupunginvaltuustossa minulla on tuoretta näkemystä asioiden hoidosta samalla voisin potkasta sieltä vek niitä täysin turhia kahvin latkijoita ja huuhaa schaissen jauhajia,Saadaan vähän uutta eloa tänne Kalajoelle muutakin kuin sijoittaa jo parhaat päivänsä nähneisiin hiekkasärkkiin ja tuulivoimaan joka vanhenee päivä päivältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sen sillä olen näkemyksen mies jolla on tottakai vihollisia,mutta siitäkin huolimatta että vihailijoita riittää tiedän olevani oikeassa tässä tuulimylly asiassa kuin myös hiekkasärkkiä koskevassa asiassa.Minun pitäisi olla Kalajoen kaupunginvaltuustossa minulla on tuoretta näkemystä asioiden hoidosta samalla voisin potkasta sieltä vek niitä täysin turhia kahvin latkijoita ja huuhaa schaissen jauhajia,Saadaan vähän uutta eloa tänne Kalajoelle muutakin kuin sijoittaa jo parhaat päivänsä nähneisiin hiekkasärkkiin ja tuulivoimaan joka vanhenee päivä päivältä.

Tee vallankumous.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe