https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/kaupunki-etsii-ymparistotarkastajaa-ja-johtavaa-rakennustarkastajaa-katso-tasta-ketka-hakivat-ja
Uimamaisterin papereilla on perinteisesti päässyt hommiin...
VIRKOJA AUKI
22
902
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Kalajoellakin ollut epäpäteviä viroissa?
- Anonyymi
Hieno juttu nyt minullaki aukes kunnolla hiukan parempi virkaura ja alkaa palkkaa juosta,ja kyllä vain lupaan ja vannon tekeväni kaikkeni Kalajoen kaupungin asukkaiden eteen ja turvaksi.Niin myös todellakin toimin eikä se jää vain sanoiksi heti ensiksi meinaan potkia pellolle kaupunginvaltuustosta kaikki tossut ja muut kahvin latkijat se on nyt tulos tai ulos.
- Anonyymi
Toivottavasti työtehtävät muokataan osaamisen mukaan ja palkka on sama?
En nimittäin osaa mitään - mutta uskon sopivani vaikka molempiin tehtäviin.- Anonyymi
Kunhan mieskuntosi annat tarkistaa, niin todennäköisesti olet sopiva (et välttämättä pätevä, mutta sillä ei ole koskaan ollut väliä Kalajoen hallinnossa).
- Anonyymi
Millaisella pätevyydellä nuo työt on tähän asti hoidettu?
- Anonyymi
Ei niin minkäänlaisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin minkäänlaisella.
Ohoh..
- Anonyymi
Ja näin sivukommauksena voisin heittää että minulle mainiosti sopisi vaikkapa urheilupuolen tehtävät eli huolehtisin esimerkiksi hiihtolatujen kunnosta sekä makkaranpaistopaikkojen kunnosta ja että niissä on aina polttopuita ja ovat siistisä kunnosa jne.tottakai minulla olisi 5 alaista käskytettävänä
- Anonyymi
No ei kait se auta kun hommata kepun jäsenkirja
- Anonyymi
Niin no on sekin vaihtoehto
- Anonyymi
Sillä pääsee jo teknisen puolen johtoon. Varsinkin jos osaa vielä uida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä pääsee jo teknisen puolen johtoon. Varsinkin jos osaa vielä uida.
Niin tuskin uimataito pahasta olisi vaikka en usko että juurikaan vaikuttaisi siihen valitaanko kyseiseen virkaan vaiko ei,Mutta ainaki sillä luulisi olevan merkitystä jos on suorittanut esimerkkinä vaaikkapa armeijan ja on sotilasarvoltaan kersantti ja on suorittanut sähköteknillisen oppimäärän ja ollut töissä melkein 30 vuotta eräällä kuuluisimmista sähköasennuksia suorittavista yhtiöistä nykyään tietty jo eläköitynyt,
- Anonyymi
Onko Kalajoen ympäristötarkastaja maisteri/DI tms? Olisi hyvä olla ylempi kk-tutkinto. Kouluttamattomia virkamiehiä kunnan luottamushenkilöt vievät kuin pukkia narussa. Kokemuksia eräästä toisesta kunnasta, huh huh, jälki on rumaa.
- Anonyymi
Joo vähintään tohtori pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vähintään tohtori pitää olla.
Ei tarvitse olla tohtori, mutta kyllä hyvä koulutus täytyy olla. Ympäristöasiat ovat vaikeita ja esim. kaavoitus, ympäristö- ja maankäyttöluvat vaikuttaa konkreettisesti kuntalaisten elämään. Niitä kun on osaltaan hoitamassa kouluttamaton henkilö, niin tulokset voivat olla todella ongelmallisia. Onkin käynyt mielessä, palkataanko kuntiin tärkeille paikoille tahallaan epäpäteviä henkilöitä, joita voi sitten jekuttaa tekemään arveluttavia päätöksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla tohtori, mutta kyllä hyvä koulutus täytyy olla. Ympäristöasiat ovat vaikeita ja esim. kaavoitus, ympäristö- ja maankäyttöluvat vaikuttaa konkreettisesti kuntalaisten elämään. Niitä kun on osaltaan hoitamassa kouluttamaton henkilö, niin tulokset voivat olla todella ongelmallisia. Onkin käynyt mielessä, palkataanko kuntiin tärkeille paikoille tahallaan epäpäteviä henkilöitä, joita voi sitten jekuttaa tekemään arveluttavia päätöksiä.
Näinhän se menee, samoin paikallislehdet ovat tarkassa kontrollissa, ihan kaikesta ei voi juttua tehdä, esim tuulivoiman haitat ja päättäjien jääviys.
- Anonyymi
Onneksi en päässyt tai mennyt rehtoriksi tähän kaupunkiin.
- Anonyymi
Minulla kyllä kelpaa jokin hiukan vaatimattomapikin virka vaikka koulutukseltani kyllä kelpaisin mainiosti vaikkapa Kalajoen kaupungin johtajaksi.sillä kieltämättä ja rehellisesti sanoen tämä tunkkainen pieni kaunki pahanen taree uudistusta,Ja se onnistuu ainoastaan kun toimeen tartutaan yhdessä eiköstä vaan? olen taas jälleen kerran oikeassa miksi olen näin viisas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kyllä kelpaa jokin hiukan vaatimattomapikin virka vaikka koulutukseltani kyllä kelpaisin mainiosti vaikkapa Kalajoen kaupungin johtajaksi.sillä kieltämättä ja rehellisesti sanoen tämä tunkkainen pieni kaunki pahanen taree uudistusta,Ja se onnistuu ainoastaan kun toimeen tartutaan yhdessä eiköstä vaan? olen taas jälleen kerran oikeassa miksi olen näin viisas?
Muutosta todella tarvittaisiin. Eihän tläällä ole muuta kuin tuulimyllyhumppaa.Ei mitään kehitystä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutosta todella tarvittaisiin. Eihän tläällä ole muuta kuin tuulimyllyhumppaa.Ei mitään kehitystä..
Tiedän sen sillä olen näkemyksen mies jolla on tottakai vihollisia,mutta siitäkin huolimatta että vihailijoita riittää tiedän olevani oikeassa tässä tuulimylly asiassa kuin myös hiekkasärkkiä koskevassa asiassa.Minun pitäisi olla Kalajoen kaupunginvaltuustossa minulla on tuoretta näkemystä asioiden hoidosta samalla voisin potkasta sieltä vek niitä täysin turhia kahvin latkijoita ja huuhaa schaissen jauhajia,Saadaan vähän uutta eloa tänne Kalajoelle muutakin kuin sijoittaa jo parhaat päivänsä nähneisiin hiekkasärkkiin ja tuulivoimaan joka vanhenee päivä päivältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen sillä olen näkemyksen mies jolla on tottakai vihollisia,mutta siitäkin huolimatta että vihailijoita riittää tiedän olevani oikeassa tässä tuulimylly asiassa kuin myös hiekkasärkkiä koskevassa asiassa.Minun pitäisi olla Kalajoen kaupunginvaltuustossa minulla on tuoretta näkemystä asioiden hoidosta samalla voisin potkasta sieltä vek niitä täysin turhia kahvin latkijoita ja huuhaa schaissen jauhajia,Saadaan vähän uutta eloa tänne Kalajoelle muutakin kuin sijoittaa jo parhaat päivänsä nähneisiin hiekkasärkkiin ja tuulivoimaan joka vanhenee päivä päivältä.
Tee vallankumous.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586