Miksi Heinäluoma tytär on noin tyhmä?

Anonyymi-ap

Eihän Eerokaan olisi ilman sitä, että on pitkä mies olisi, olisi kovin pitkälle päässyt puolueessa, mutta onhan tämä tytär nyt limbo?

Aivan sirkuspelleltä kuulostaa tuo Eeron tyttären ( isän avulla päässyt eduskuntaan) valheet ja jatkuva ininä 1.4. 2023 jutusta.

Furuholmin ja Kiurun puheita kuunnellessa tunnen suurta myötähäpeää, koska olen Porista kotisin.

Katselin siis eduskunnan täysistuntoa, kukahan oli se nahkafetissifemakko siellä vasemmiston takakulmassa?

Kertokaa minulle olenko väärässä!

15

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Furuholm näplää kännykkää kun tuo agitaattori-idiootti-ideologi Nurmela, mistä on tuohon ilmestynytkin, paasaa omaa höpö-höpö - sosiaaaalidekokratiaansa. Ja nyt Lindman meni sentään jotain järkevääkin sanomaan, Nurmela teki poliittisen itsemurhan?

      • Anonyymi

        Isä Heinäluoma on EU parlamentin Pirkka Pekka Petelius, herra 47.


    • Anonyymi

      Lindman nyt viimeisenä demarit munasi. Valtionvarainministeriä POPULISTISESTI VAATI NYT HETI MINULLE TÄNNE KERTOMAAN, miten tässä nyt näin kävi.

      Ja sitten tuo joku nainen pitkässä sanonko minkä värisessä pitkässä takissa höysti vielä Lindmanin lapsellista puheenvuoroa, TÄMÄN jo aiemmin mainitun Nurmisen ihaillen katsellessa. On demareilla kyllä kova kerho koolla. Aki Lindenin puhetta tai puheita en kuullut koska vähän hypin.

    • Anonyymi

      Tiedäthän, aivan siksi, että hän on demari sieltä nepotismin lastentarhasta.

      • Anonyymi

        Ei se mitään nepotismia ole. Onhan tämän Furuholmin suku Porissa järkyttävää vasemmistosukua, mutta miksi hyvä jalkapallon pelaaja menee noin itsensä möhläämään?

        Sen täysin käsittämättömän vaimonpettäjä viiksiniekan, joka on niin ja niin tyhmä ja ruma, kanssa lähtee esittämään epäluottamuslausetta ministerille?

        Kerro nyt Furuholmin Timo, mitä sinä nyt oikein haluat!


    • Anonyymi

      Katsokaa ja kuunnelkaa mitä Heinäluoman tytär puhuu!

      • Anonyymi

        Jösses mitä jargonia

        Eikö demareilla parempaa naista löydy?


    • Anonyymi

      Onko tytärkin saanut Putinilta Ystävyyden mitalin mitä ei ole muuten vieläkään virallisesti protokollan mukaisesti palauttanut takaisin?

      • Anonyymi

        Tyttären isä on Eero Heinäluoma (tutumpi ehkä heinähatusta ja vilttitossusta). Pesunkestävä demari jolla hyvin kyseenalainen poliitikon tausta. Politrukkien ehkä viimeisiä edustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttären isä on Eero Heinäluoma (tutumpi ehkä heinähatusta ja vilttitossusta). Pesunkestävä demari jolla hyvin kyseenalainen poliitikon tausta. Politrukkien ehkä viimeisiä edustajia.

        Venäläisten kaasuputkien kova puolustaja tuo europarlamenttiin pyrkivä Heinäluoma. Siellä ollessaan on muuten äänestänyt usein venäjää tuomitsevia päätöslauseita vastaan. Jännä juttu, no on se kiiltävän Putler mitalinsa ansainnut.


    • Anonyymi

      Koska se on tullut isäänsä.

    • Anonyymi

      eihän se tyhmyys demareista pois lähde vaikka uudet sukupolvet tulevat, tyhmyys on geeneissä.

    • Anonyymi

      Hän on hyväuskoinen hölmö ja jotkut määrittelevät sen tyhmyydeksi.

      • Anonyymi

        Demareissa on kaltaistensa joukossa


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🔞 K­­­u­­u­­­m­­a­­t­­­ ­­­t­­­y­­t­ö­­­t­ ­o­­d­­­o­­­t­­­t­a­v­­­a­­t­­­ ­­s­i­­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18311511

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1977
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1376
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1125
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      62
      1035
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1006
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      83
      957
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      820
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    Aihe