Lähden Rapakkojoelle risukoita harventamaan. Mistä voin ostaa metsurinevästä mukaan. Rasvasella eväällä nyt ei ole terveysvaikutuksia, mutta saan mahan täyteen ja suonet tukittua. Kertokee, kuka tietää jos jostain evästä löydän.
Mistä voi ostaa metsurinevästä?
66
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Härskiä kaiveloo
- Anonyymi
Miksi Härski + fanit eivät perusta uutta konekauppaa, kun kerran luulevat olevansa
päteviä alalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Härski fanit eivät perusta uutta konekauppaa, kun kerran luulevat olevansa
päteviä alalla?Kauppias epäonnistui kaikessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppias epäonnistui kaikessa
Sinä itse olet epäonnistunut elämässäsi aivan kaikessa ja kateellinen yrittäjälle, jota sinun aina uudestaan pitää kiusata! Sinulla ei ole vara arvostella, koska itse olet täysin luuseri!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aloittajan työtahdilla ei kalorit kulu. Tuskin tarvinnee eväitä savotalle. Kurrimaitoa aamupalaksi ja sintua iltaseksi.
Saha on tylsä, kiinni leikkaa eka tankillisella, korjata ei osaa, risukkokin naapurin puolella...- Anonyymi
Matka sohvalta jääkaapille ja takaisin lähinnä kerryttää kaloreita 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matka sohvalta jääkaapille ja takaisin lähinnä kerryttää kaloreita 😂
Mulla on olohuoneen ja jääkaapin välillä yksi levähdyspaikka. Yleensä otan eväät mukaan tuolle matkalle, pysähdyn levähdyspaikan jakkaralle ja nautin eväät, sitten jaksaa kävellä takaisin sohvalle.
- Anonyymi
Halutaan uutta vilimiä siitä Kiiskeläisestä, joka kaataa moottorisahalla sormen vahvuisia risuja sen kaatohäkkyrän kanssa. Onko se jo työkyvyttömyyseläkkeellä... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Tollukka joka ei öitään nuku vaan roikkuu juorupalstalla länkyttämässä, ei mitään risukoita harvenna eikä tee mitään muutakaan kunnon työtä! Joten turhaan muita eväitä kyselee kuin korkeintaan psyykelääkkeitä!
- Anonyymi
Metttssurin eväs ssiinä kaikki mitä ihhminen
Tttarvitsee:)- Anonyymi
Ei korvaa äidinkielen oppitunteja.
- Anonyymi
Minulla kaapissa 3 vuotta sitten avattu metsurin eväspurkki. Ei avattuna mennyt huonoksi edes lämpimässä. Tälläisellä eväällä metsuri voi tehdä kuukauden töitä nukkumatta. Rasva se pitää hylkeetkin lämpiminä, miksei metsurin eväskin. Sialleni en sitä kuitenkaan syöttäisi.
- Anonyymi
Kauppias epäonnistui kaikessa:)metsurin eväässäkin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppias epäonnistui kaikessa:)metsurin eväässäkin:)
Höpöti höö ja huu. Metsurin evväät oli parasta ruokoo sitten kanabossi makkaran. Siinä ee epäonnistuttu yhtään. Harmi kun ee sua ennee sitä ihanuuttaa vaan jootuu elämään mustan teeren lihalla ja mykyrokalla. Rok rok.
- Anonyymi
mersun peräkontissa löytyy evästä jos toistakin.
- Anonyymi
"tuotetta" on rahaa nykyään ja kohta kurssi hyvä onkin. Sitä pietarin ja haaparannan ruotopuurooa ei syä kukkkaan kun suapi mehtäukon "tuotetta" leevän piälle ja emännän kylykee kiänntää hollitunkilla. Tyhjästä purkista suapi vielä hyvän asian pittee mutteria ka pulttia tai muuta ja kannesta joolukuuseen koristeen kun leikkoo peltisaksilla.
- Anonyymi
Murjottajan eväs😁
- Anonyymi
Niin, saathan sitä sinäkin syödä vaikka nimi onkin Metsurin eväs 🙂
- Anonyymi
Metsurin eväästä kysellään useasti! Mitä erikoista siinä on?
- Anonyymi
Ei mitään muuta kuin kyselijän joutava pakkomielle saada milloin milläkin törkykirjotuksella uusi sontaketju aloitettua. Sairasta 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään muuta kuin kyselijän joutava pakkomielle saada milloin milläkin törkykirjotuksella uusi sontaketju aloitettua. Sairasta 😝
Siinä on kaikki mitä ihminen tarvitsee😅
- Anonyymi
Kateellisten vätysten himoitsema herkku 😋
- Anonyymi
Mätää? Mäskiä? Mökää? Mitä? Ei ymmärrä. Jos et uskalla kirjottaa kokonaisia sanoja niin elä kirjota ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä metsurin eväässä näköjään muutamia ominaisuuksia,jotka jäävät muiden valmistajien tuotteista puuttumaan.
1."Vilpitön" rakkaus Rapakkojokeen (lue pakkomielle)
2.Viestien laitto öisin (lue ei työelämässä)
3.Viestien laitto sekä itse omiin viesteihin vastaaminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä metsurin eväässä näköjään muutamia ominaisuuksia,jotka jäävät muiden valmistajien tuotteista puuttumaan.
1."Vilpitön" rakkaus Rapakkojokeen (lue pakkomielle)
2.Viestien laitto öisin (lue ei työelämässä)
3.Viestien laitto sekä itse omiin viesteihin vastaaminen🤣😂😅👏
- Anonyymi
Et mistään. Teillä työhaluttomilla vätyksillä ei oo varaa ostaa kuin Xtra-makaronia 😂🤣🤣
- Anonyymi
Ota kunnon eväät jugurtti leipää kahvia ja mehua. Jaksat tehdä muutaman motin halkoja. Ei kukaan metsuri notköttiä metsässä.
- Anonyymi
Menkää vätykset töihin 😂
- Anonyymi
Apina tuli kutsusta paikalle 🤣🙈
- Anonyymi
Hohhoo-ukko on apina 🤣
- Anonyymi
Hoh, hoo nauraa, kun Hellu myy Viljolla ensi kesänä 100 kpl Husqvarna Rider ajoleikkureita. Rahat menee tietysti Viljon kassaan... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Menkää vätykset töihin 😂
- Anonyymi
Viljo tekee Husqvarnalla hyvän tilin, kun edellinen piirimyyjä Kiuruvedeltä ei osannut sitä tiliä tehdä.
- Anonyymi
Näyttää 100v vanhalle.juoni juonet juoni
- Anonyymi
Siinä on kaikki mitä ihminen tarvii😄
- Anonyymi
Myykö ABC huoltis Metsurin evästä?
- Anonyymi
ABC ei myy, mutta Peltohovin menuussa nykyään on.
- Anonyymi
Lähetettiinkö kaikki jäljelle jääneet Metsurin eväs purkit Ukrainaan?
- Anonyymi
Onko se Hohhoo-ukko vielä tolppillaan vai tippuko jo rappusia alas? Halutaan kuulla hohotusta!
- Anonyymi
Kauppias epäonnistui kaikessa😅eväässä
Myös😂- Anonyymi
Kauppiaan eväs on jo legendaarisessa maineessa. Kuka myy voi tulla kuuluisaksi eväällä, jota kukaan ei halua ostaa järjettömän kalliin hinnan ja huonon laadun takia. Tämä kauppias tullaan muistamaan ikuisesti Metsurin eväästä.
- Anonyymi
🐵🐵🐵
- Anonyymi
Viljolta ostetaan sahat ja leikkurit Mehtolan ukon kiusalla... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Ai että niin paistaa läpi tuo kateus Jounia kohtaan 🤣 Luuletko pelle, että yrittäjä piutpaut välittää mitä ja paljonko Viljo myy. Jouni nauttii elämästä, kun voi ajastaa työnsä kuten haluaa eikä tarvi enää kaupan pidosta huolehtia. Näin olen ymmärtänyt, ja hyvä niin 👏
- Anonyymi
No sinä näköjään 🤣🤣
- Anonyymi
Vaarini täyttää 80 vuotta Luupujoella. Metsurin eväs olisi upeaa juhlaruokaa juhliin. Sitä syödessä vaari voisi muistella tukkisavotoita, joissa työskennellyt nuorena. Mikäli jollain myydä tätä kuuluisaa evästä, niin olisin kiinnostunut ostamaan muutaman purkin.
- Anonyymi
Mitä helvettiä täällä roikut jauhamassa! Tiedät vajakki itekin, että Pesolasta tähän saat tietoa. Tai eihän henkisesti epävakaa välttämättä tiedä eikä ymmärrä, kun isopyörä jumittaa samoilla urilla jatkuvasti ;D
- Anonyymi
Metsolasta löytyy:)
- Anonyymi
Aloittaja epäonnistui kaikessa
- Anonyymi
Onko Hohhoo-ukko tukehtunut kateuteensa kun ei näy eikä kuulu? Halutaan kuulla hohotusta!
- Anonyymi
Metsurin eväässä on myös d ja b vitamiinit.
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882