En voi enää hyvällä omallatunnolla olla kirkossa jäsen -erosin kirkosta

Anonyymi-ap

Elävässä uskossa kilvoitteleva Jumalan lapsi alkaa olla suurien valintojen edessä
: yhä etäämmälle Jumalan Sanasta kulkeva kirkkomme on kuin Sodoman aikainen saastainen syntielämää suosiva linnake. Koin vahvasti sen ettei enää hyvällä omallatunnolla ole minusta kirkollisveron maksajaksi.

Vaikkei päätöstä kahdesta avioliittokäsityksestä ole vielä tuotu kirkolliskokoukselle pidin itse selvänä että eroan kirkosta. Miten itse aiotte toimia?

91

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraan mielenkiinnolla mitä tekevät SRK;n edustajat kirkolliskokouksessa. Kuuntelevatko Jumalaa vai lähtevät "leipäpappien" puolustajiksi. Kovat on ajat edessä , etenkin jos lähdemme myötäilemään .

      • Anonyymi

        Helluntailaisten synnit nousee taivaaseen asti juutalaisten kanssa. Täyttävät syntiensä mittaa. Eikä ortodoksit vähempää nekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten synnit nousee taivaaseen asti juutalaisten kanssa. Täyttävät syntiensä mittaa. Eikä ortodoksit vähempää nekään.

        kaikki synnit saa anteeksi, kun uskoo Jeesukseen. Hänen verensä on riittävä lunastusmaksu, ei tarvita toista uhria


      • Anonyymi

        Lestojen synnit on tosi pahat . Ne jotka erottelee uskovia on jo tehnyt synnin Jeesus ei erottele. Jotka tuomitsee toisia on tehnyt synnin Jeesus ei tuomitse vaan pelastaa. Joka erottaa Jeesuksesta saa kuollessaan myllynkiven kaulaansa.Joka panettelee juoruilee tekee syntiä. Pahan puhujat on oikein oma syntiryhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten synnit nousee taivaaseen asti juutalaisten kanssa. Täyttävät syntiensä mittaa. Eikä ortodoksit vähempää nekään.

        Lestat tekee kauheita syntejä myös korottaa itseään ja ylentää sekä jehovien kanssa rakentaa valheoppeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kaikki synnit saa anteeksi, kun uskoo Jeesukseen. Hänen verensä on riittävä lunastusmaksu, ei tarvita toista uhria

        On syntiä jonka edestä ei voi rukoilla, eli tuo "kaikki synnit anteeksi" on harhaanjohtavaa.

        Et voi olla on/off uskossa Jeesukseen. Jos hylkäät Jeesuksen ,niin se on herja, jonka edestä ei enää Uhria ole!


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On syntiä jonka edestä ei voi rukoilla, eli tuo "kaikki synnit anteeksi" on harhaanjohtavaa.

        Et voi olla on/off uskossa Jeesukseen. Jos hylkäät Jeesuksen ,niin se on herja, jonka edestä ei enää Uhria ole!

        Hebr. 6
        4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
        5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
        6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On syntiä jonka edestä ei voi rukoilla, eli tuo "kaikki synnit anteeksi" on harhaanjohtavaa.

        Et voi olla on/off uskossa Jeesukseen. Jos hylkäät Jeesuksen ,niin se on herja, jonka edestä ei enää Uhria ole!

        No kun saalemilla ei oo Jumalan voimaa ni se ei pysty arkisia asioita tekemään kätten päälle panemisen kautta pelastuu vaeltava aave on yksinkertainen asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun saalemilla ei oo Jumalan voimaa ni se ei pysty arkisia asioita tekemään kätten päälle panemisen kautta pelastuu vaeltava aave on yksinkertainen asia

        Mustanaamion sana on laki 666 sinetti tai hyvä merkki se on aavikon laki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustanaamion sana on laki 666 sinetti tai hyvä merkki se on aavikon laki

        Musta naamio Aku ankka ja joulupukki kristinuskon kulmakivet tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta naamio Aku ankka ja joulupukki kristinuskon kulmakivet tänään

        Ja muutama kristinuskon balladi


      • Anonyymi

        Kortti pakkaan en oo tutustunut siinä on kompa


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On syntiä jonka edestä ei voi rukoilla, eli tuo "kaikki synnit anteeksi" on harhaanjohtavaa.

        Et voi olla on/off uskossa Jeesukseen. Jos hylkäät Jeesuksen ,niin se on herja, jonka edestä ei enää Uhria ole!

        Et voi mennä jeesuksen luo jos isä ei lähetä


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On syntiä jonka edestä ei voi rukoilla, eli tuo "kaikki synnit anteeksi" on harhaanjohtavaa.

        Et voi olla on/off uskossa Jeesukseen. Jos hylkäät Jeesuksen ,niin se on herja, jonka edestä ei enää Uhria ole!

        Jeesusta ei noin vain oteta se annetaan jos jumala tahtoo eikä jeesus ota vastaan jos jumala ei halua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et voi mennä jeesuksen luo jos isä ei lähetä

        Vl-ihminen, eikä vl-poppoo ole Jeesus.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Vl-ihminen, eikä vl-poppoo ole Jeesus.

        Vl pelastaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun saalemilla ei oo Jumalan voimaa ni se ei pysty arkisia asioita tekemään kätten päälle panemisen kautta pelastuu vaeltava aave on yksinkertainen asia

        Sen verran kun olen Saalemia lukenut, Hänellä on Pyhän Hengen täyttymys, mikä voima on ainut Pyhä maan päällä.

        Jumalan voima tarvittaessa kohdistuu vain Israeliin, sillä Jeesushan on kaikkivaltias, ei Jumala.

        Ja miten Tämän voiman saa; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

        Welluilahan se on mahdoton, koska vain muutama on ottanut Upotuskasteen Jeesukseen?

        Jeesushan itse sanoo, mutta ettet tottele, väärän opetuksenne vuoksi; Mark. 16:16
        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen

        Joka ei seuraa Jeesusta, on helvetin matkalainen; Mark. 10:38 Jeesus sanoi heille: "Te ette tiedä mitä pyydätte. Onko teistä juomaan sitä maljaa, jonka minä juon? Voitteko te ottaa sen kasteen, jolla minut kastetaan?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et voi mennä jeesuksen luo jos isä ei lähetä

        Älä keksi omiaan, asia ei ole niin, vaan; Joh. 6:44 Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.

        Mutta itse Isän luokse pääset vain Jeesuksen kautta.

        Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestojen synnit on tosi pahat . Ne jotka erottelee uskovia on jo tehnyt synnin Jeesus ei erottele. Jotka tuomitsee toisia on tehnyt synnin Jeesus ei tuomitse vaan pelastaa. Joka erottaa Jeesuksesta saa kuollessaan myllynkiven kaulaansa.Joka panettelee juoruilee tekee syntiä. Pahan puhujat on oikein oma syntiryhmä.

        Ja ne juuri on vanhoillisen kirkon piirissä. Mundamentaalisesti suhtautuvat voivat perustaa oman kirkon. Me jotka maksamme kirkolle vaadimme samanlaisen kohtelun kaikille. Heteroille ja homoseksuaaleille yhtälaisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestat tekee kauheita syntejä myös korottaa itseään ja ylentää sekä jehovien kanssa rakentaa valheoppeja.

        Ja hellut valehtelee ylöstempautimisistaan. Naurettavaa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Vl-ihminen, eikä vl-poppoo ole Jeesus.

        Jeesus on näkymätön sitä ei näe


    • Anonyymi

      itse näen kirkosta eroamisen ainoaksi vaihtoehdoksi. En jää tekemään mitään kompromisseja kun kyse on kuuliaisuudesta Jumalan Sanalle.

      • Anonyymi

        Kiitos tehkää palvelus erotkaa! Teillä on myllynkivi olette laittanut saatanalle Jeesuksen uskoisia estänyt tulemasta Jeesuksen luokse lajitellut ihmisiä juorunnut väärennellyt sekoillut ihmisten arkielämään vihannut Jeesuksen uskovia joka vihaa ei ole jumalaa nähnyt. Erotkaa panettelijat syyttäjän virkaa toimitatte.Eriseura.


      • Anonyymi

        Eroa heti päästään syyttäjästä valittajasta.


      • Anonyymi

        Käytkö kuitenkin kirkossa ehtoollisella?


      • Anonyymi

        Ilman muuta kuuliaisuus ei hänelle mutta kirjaimen vanhassa paperilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö kuitenkin kirkossa ehtoollisella?

        Ei ne voi käydä kirkossa kun siellä on kaikki syntisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne voi käydä kirkossa kun siellä on kaikki syntisiä.

        Mitä niillä kirkoilla tekee jos ei ole syntiä?


      • Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne voi käydä kirkossa kun siellä on kaikki syntisiä.

        Kotona voi otaa kunnon kännin ja haukkua erilaisia ihmisiä. Ja sitten rukoilkaa. Ja sama uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona voi otaa kunnon kännin ja haukkua erilaisia ihmisiä. Ja sitten rukoilkaa. Ja sama uudelleen.

        Totta 5 kertaa mekkoon ja pelastus on varma ähmälu äla hualaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta 5 kertaa mekkoon ja pelastus on varma ähmälu äla hualaa

        Kaikki pelastuu ei joo syntiä


    • Anonyymi

      Eikös joku vuosi sitten kirkolliskokousedustajat joutuneet parannusta tekemään seurakunnan eteen kun lähtivät "tämän mailman mukaan".

      • Anonyymi

        Kaikki maapallon kristityt elää tämän maailman keskellä vaaroista julistaa evankeliumia väsymättä eikä syytä ei tuomitse ei valita yhtään vaan kestää. TE OLETTE VALITTAJIA. VALITTAJAT EI PÄÄSE PERILLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki maapallon kristityt elää tämän maailman keskellä vaaroista julistaa evankeliumia väsymättä eikä syytä ei tuomitse ei valita yhtään vaan kestää. TE OLETTE VALITTAJIA. VALITTAJAT EI PÄÄSE PERILLE.

        Ulkokultaista paskaa joku rytmimusiikki on teille tärkeämpää kuin julistaa vapauden evankeliumia aitovierillä.


      • Anonyymi

        Ilman muuta kirkko on tämän maailman mukaan eikö niin. Mitä mieltä synagogasta?


      • Tämän maailman mukaanko.

        Tehän olette osa Kirkkoa, joten olette samassa saatanan jengissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkokultaista paskaa joku rytmimusiikki on teille tärkeämpää kuin julistaa vapauden evankeliumia aitovierillä.

        Missä rytmi on kielletty Raamatussa??

        Se on van pakanoiden tyhmyyttä näin väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki maapallon kristityt elää tämän maailman keskellä vaaroista julistaa evankeliumia väsymättä eikä syytä ei tuomitse ei valita yhtään vaan kestää. TE OLETTE VALITTAJIA. VALITTAJAT EI PÄÄSE PERILLE.

        Juuri te hihhulit tuomitsette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkokultaista paskaa joku rytmimusiikki on teille tärkeämpää kuin julistaa vapauden evankeliumia aitovierillä.

        Rytmi on tärkeää. Ja missä aitovierellä ?


    • Anonyymi

      Saastainen sana juutalainen opetus rabbinaatista. Kristitty on pyhitetty joten olette senkin synnin tehnyt että kironnut kristittyjä saastaiseksi.

      • Onko Sinut kastettu, saamalla kasteella kun Jeesus?

        Mark. 10:38 Jeesus sanoi heille: "Te ette tiedä mitä pyydätte. Onko teistä juomaan sitä maljaa, jonka minä juon? Voitteko te ottaa sen kasteen, jolla minut kastetaan?"

        Jos näin, olet sitten vasta kristitty?


    • Anonyymi

      Ajat sitten erosin kirkosta kun näin mihin suuntaan kirkkoa ollaan viemässä. Mielenkiintoista et papit (jotka tavallaan saavat palkkansa kirkollisveroista, välillisesti siis) olivat kovasti aina puolustamassa kirkon jäsenyyttä. Nyt tarvitaan kyllä jo suoraselkäisyyttä ja kuuliaisuutta Jumalan äänelle eikä lähdetä tuuliviirinä mukaan tuollaisiin Raamatun vastaisiin kompromisseihin. Naispappeus Ponsi osoitti että se oli virhe lähteä myötäilemään siinäkään asiassa.

      • Anonyymi

        Mikähän on mielipide lestadiolaisilla kirkkoon kuulumisen suhteen jos tulee uusi avioliittolaki . Kai hyväksyvät kun naispappeuskin hyväksyttiin ja eronneitten vihkiminen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän on mielipide lestadiolaisilla kirkkoon kuulumisen suhteen jos tulee uusi avioliittolaki . Kai hyväksyvät kun naispappeuskin hyväksyttiin ja eronneitten vihkiminen .

        Noin 700 vl- ihmistä saa leivän kirkosta. Vl-liike on kirkossa silloinkin vielä kun ihmisiä vihitään sian kanssa avioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän on mielipide lestadiolaisilla kirkkoon kuulumisen suhteen jos tulee uusi avioliittolaki . Kai hyväksyvät kun naispappeuskin hyväksyttiin ja eronneitten vihkiminen .

        Lessuillahan on oma sarja.


      • Anonyymi

        Oikein teit kun etsit nyt normaalit voi käydä kuulemassa evankeliumia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän on mielipide lestadiolaisilla kirkkoon kuulumisen suhteen jos tulee uusi avioliittolaki . Kai hyväksyvät kun naispappeuskin hyväksyttiin ja eronneitten vihkiminen .

        Kirkolla on työpaikat,että ei sieltä vaan niin erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkolla on työpaikat,että ei sieltä vaan niin erota.

        kun pappi kirstuun kilahtaa voi nappi naamaan valahtaa


    • Anonyymi

      tottakai tuo on eräänlainen ansa; ensin maanitellaan ja pyöritellään että "Raamatun käsitystä tukevilla on omantunnonvapaus jne" . menee muutama vuosi ja vaaditaan vihkimään. Älkää uskovaiset papit lähtekö tuolle tielle. Tiedätte miten siinä käy. Nyt koetellaan uskoa .

    • Anonyymi

      käy 100% varmuudella kuten kävi naispappeuskiistassa. Kun paholaiselle annettiin pikkusormi , vei koko käden. Jätin eroilmoituksen kirkkoon.
      Takaisin paluu kun palataan Raamatun äärelle, eli kysytään mitä Raamattu asiasta opettaa

      • Anonyymi

        Raha on kuivaa paperia


      • Anonyymi

        Naiset on niin noloja on kuukautiset imetykset ja vaipan vaihdot suu käy kokoajan ei taukoa ja jalat levällään.


    • Anonyymi

      Itekin olen eronnut kirkosta jo kaksi vuotta sitten. Olen kuitenkin yhä paikallisen Rauhan Yhdistyksen jäsen. En tiiä, voiko Rauhan yhdistykseen liittyä kirkkoon kuulumaton uskovainen. Kirkosta eronnutta ei ainakaan eroteta yrkästä. Veikkaan, etten ole ainut RY:n jäsen, joka ei näitä nykyjä kuulu kirkkoon.

      • Anonyymi

        Mä en ole ollut rauhanyhdistyksen jäsen koska en ole koskaan hyväksynyt hoitokokous järjettömyyksiä.


      • Anonyymi

        Rauhanyhdistyksenjäsenkirjalla tuskin kuittaat taivaspaikan auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole ollut rauhanyhdistyksen jäsen koska en ole koskaan hyväksynyt hoitokokous järjettömyyksiä.

        SAATANALLE LAITTAJAISET TEHÄN PALATTE HELVETIN TULTA


    • Anonyymi

      Et luultavasti ole ainoa. Eiköhän moni osaa tehdä ratkaisun itse. Ei jäsenyys asiat ole sama kuin onko synnit anteeksi. Niin olen asian ainakin itse ymmärtänyt.

    • Anonyymi

      Yli 700 vl-uskovaista saa leipänsä kirkon palkkalistoilla.
      Voitte olla varma siitä ,että kun kirkko on niin pitkällä että se vihki ihmisiä sian kanssa yhteen ,niin vl-papit ovat sinä mukana ja vl-liike kirkossa.

      • Anonyymi

        Juutalaiset uittaa sikoja trooppisilla rannoilla kun kristityt on niiden mielestä sikoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset uittaa sikoja trooppisilla rannoilla kun kristityt on niiden mielestä sikoja

        Varmaan lestojen synagogaa vie sikoja turistien uimarannoilla.


      • Anonyymi

        SYNAGOGALLA EI OLE POIKAA JEESUSTA VAAN MOOSES LAKI


    • Anonyymi

      Veikkaanpa että kirkolta tulee ystävällinen "paimenkirje" puhujille/papeille ja sitten kerrotaan teologisia syitä ry:llä miksi tulee kuulua kirkkoon. Saa olla jo aika hyvä kerronnan lahja jotta saisi vakuutettua enää asiasta. Tein jo johtopäätökseni ja palaan asiaan mikäli kirkko palaa Raamattuun perustuvaan opetukseen eikä harhaile. Nyt ollaan keskusteluissa kirkon piirissä jo niin pihalla että näyttää että ei ole paluuta.

    • Anonyymi

      Ihanaa päästä sinusta olitkin kaiken hyvän tiellä. Tunnusta syntisi samalla MONTAKO JEESUKSEN OMAA EHDIT LAITTAA SAATANALLE ?

    • Anonyymi

      Oletpa vitsikäs

    • Anonyymi

      2026 on seurakuntavaalit, silloin tarvitaan taas konservatiivien ääniä.

    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta.

    • Anonyymi

      Tein itse jo johtopäätökseni myös.- harkitsen Ortodoksi kirkon jäsenyyttä , vaikken heidän opetustaan ja käsityksiään jaa. Itä suomessa käsittääkseni on joitain lestadiolaisia jotka ovat ortodoksi kirkon piirissä .

      • Anonyymi

        Ite en näinä aikoina liittyisi ortodoksikirkkoon. Venäjällä ortodoksikirkko siunaa aseita. Olen harkinnut liittymistä katolilaiseen kirkkoon. Osa vl:istä on jo tämän ratkaisun tehnyt.


      • Anonyymi

        Niin ei tiedä jos vaikka istuisi Laatokalla varastetulla saarella ihan itse.


    • Anonyymi

      En eroa kirkosta. Kuitenkin kirkko pitää kristinuskoa tarjolla janoisille. Kaikki jäseniin perustuva toiminta vaatii rahaa. Kristinuskovien toiminnassa on avaruutta, Mutta Jumala kutsuu kaikkia yksilöllisesti, eikä meistä kukaan ole hetkessä uskon sankari. Kuitenkin kirkon piirissä oleva kasvaa kokoajan kypsään avaraan uskoon, sillä kylvetty siemen on vahva ja multa on Jeesus perusteinen. Maksan veroni iloisesti.

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt mitään!


      • Anonyymi

        Temppeli verohan olikin vain sen ajan temppeliin ennenkuin mohametit miehitti sen alueen et siinä mielessä ja kymmenykset maksettiin ennen Jeesusta SYNAGOGALLE. Kristityt taas käsittelee asioita vähän niinkuin muusta näkökulmasta tässäkin.


    • Anonyymi

      Jätän evank luterilaisen kirkon mikäli esitys menee läpi. Paikallisessa RY;ssä jatkan jäsenyyttä mikäli estettä ei ole. Selityksiä en jaksa kuunnella. Tuo esitys on näet liikaa jo

      • Anonyymi

        Paikallisessa ry:ssä jatkat jäsenyyttä.Miksi hyväksyt saatanalliset hoitokokoukset?


    • Anonyymi

      Kuules nyt mieti jos kaikki apostolit olisi päättänyt lähteä vetämään seurakunnasta eli kirkosta koska siellä oli syntejä ja niitä oli ja paljon. EVANKELIUMIA JULISTETAAN S Y N T I S I L L E ja sinä olet niistä suurin. Jos ei rakasta lähimmäisiään rikkoo kaiken uskon ja käskyt ja rakkauden lait.

      • Anonyymi

        Mitä höpöä tämä on? Evankeliumi julustetaan köyhille eli syntinsä katuville. Mitä tekemistä valkeudella on beliaalun kanssa. Syntiä puolustaminen on eri asia kun


    • Anonyymi

      Nyt on niin että maailman ihmiset seuraavat tarkoin mitä uskovaiset äänestävät. Hakevatko omaa kunniaa vai kuuntelevatko omantunnon ääntä.
      Kyllähän jotkut kirkolliskokous edustajista koettavat venyttää ja tukahduttaa omantunnon äänen. Ei kannattaisi

    • Anonyymi

      Haluaa olla salonkikelpoinen, on osuva sanonta tähän. Kuunnelkaa rakkaat ihmiset omaatuntoa

      • Anonyymi

        Pääasia et kuuluu kirkolle voi hyvällä omalla tunnolla jatkaa syntielämää


    • Anonyymi

      Todennäköisesti eroan kirkosta tämän vuoden aikana aloittajan mainitsemista syistä johtuen.

      • Anonyymi

        Kirkosta ei vaan niin erota,koska siellä on työpaikat.


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia erotako vai jäädäkö. Vaikea kuitenkaan itse kuvitella että rahoittaisin edes pienellä osuudella homo avioliittoja puoltavaa kirkkoa. Yksinkertaisesti ratkaisu ei voi tulla toimimaan kovin kauaa kirkossamme siten että siinä jäisi aidosti tilaa Raamatussa pitäytymiselle. En halua "ajaa kaksilla rattailla" vaan toimin suoraselkäisesti. Jäsenyys organisaatiossa ei ole mikään uskon kysymys

      • Anonyymi

        Joku sano et suvareissa kaksi miestä työnsi rattaita eikä kukaan ihmetelly mua katto kieroon kun en homoo löytäny ihmiset kyselee vaan missä sun puoliso on pitää näköjään kun ne hokee raamatun lausetta ei ruoka tikan pojan suuhun juokse pitää omin avuin löytää vaikka pitää luottaa johatukseen jos sitä homoo ei ala löytyy eroon vlästä ja meen kirkkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sano et suvareissa kaksi miestä työnsi rattaita eikä kukaan ihmetelly mua katto kieroon kun en homoo löytäny ihmiset kyselee vaan missä sun puoliso on pitää näköjään kun ne hokee raamatun lausetta ei ruoka tikan pojan suuhun juokse pitää omin avuin löytää vaikka pitää luottaa johatukseen jos sitä homoo ei ala löytyy eroon vlästä ja meen kirkkoon

        homoton seurakunta on pahennukseksi ihmiselle ja tulee riitaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        homoton seurakunta on pahennukseksi ihmiselle ja tulee riitaa

        yleensä ulkopuoliset riitelee ku niillä on paha olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yleensä ulkopuoliset riitelee ku niillä on paha olo

        homous on nykyään synti ja ihmiset haluaa mielummin parisuhteen ku elää homona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        homous on nykyään synti ja ihmiset haluaa mielummin parisuhteen ku elää homona

        Voi sinua pieni ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua pieni ihminen

        voivittelu ei auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voivittelu ei auta

        mihinpä se auttaisi


    • Anonyymi

      Minä ja perheemme eritoten nuoremme olemme liittyneet kirkkoon. Mm Näin osoitamme että kirkko on kaikkia varten. Ja että kirkossa voi olla myös viihtyisää ja nuorille tarkoitettu musiikkia. Myös tanssia. Kirkko on ollut vanhojen kansoittamaa ja hyvin harvassa sekin. Nuorten kirkkoon liittyminen johtuu siis vapaammasta suhtautumisesta kaikkiin ihmisiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe