Unta häiritään

Anonyymi-ap

joku kulkee ulko-ovesta aika usein yöllä ja paukauttaa oven kiinni äänekkäästi useammankin kerran. Millainen on sellainen ihminen joka noin toimii ja miksi?

7

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan sukua mun naapurille joka kävelee kantapäillään päivät ja yöt.

      • Anonyymi

        Mene perkele töihin ni ei tarvitse kuunnella joka ääntä siellä yksiössäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene perkele töihin ni ei tarvitse kuunnella joka ääntä siellä yksiössäsi.

        Olisikohan miehellä työkyvyttömyystilanne päällä, sitä on vissiinki liikkeellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene perkele töihin ni ei tarvitse kuunnella joka ääntä siellä yksiössäsi.

        Jospa se kantapääkävelijäkin menisi töihin, niin ongelma poistuisi.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Joku joka ei paarista taaskaan sanut mukaan miestä tai naista.

    • Anonyymi

      Minulla on naapuri, joka turvakengillä (painavat, metallinen ääni pohjista tai kärjistä) lompsottelee lähes hyppien käytävässä. Kiireesti ja myöhässä ilmeisesti joka aamu tai yö. Työ on varmaankin vuorotyö. Paiskaa oven kiinni ja kolmoskerroksesta ulos tai tupakalle. Sama ylöspäin.
      Kunto hänellä on mahtava!
      En ymmärrä. Hän on kolme-neljäkymppinen nainen.
      Asun ekakerroksessa ulko-oven vieressä.
      Heräilen joka yö useita kertoja.
      Muuten on hiljaista ja kiva talo.
      En valita. Kerroin vain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe