Subutex depot injektio kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko täällä kellään kokemuksia Subutex Depot injektiosta? Olen itse ollut vajaan vuoden Buvidal 128mg kuukausi injektiolla ja vaikutus ei ole ollut toivotunlainen, joten vihdoinkin lääkäri kuunteli ongelmiani ja suostui vaihtamaan injektion tähän toiseen valmisteeseen. Kiinnostaisi tietää onko minkälaisia eroja Buvidaliin verrattuna? Itsellä aloitus on 300mg ensin, sitten 28 pvän päästä 300mg ja sitten tippuu 100mg 28vrk:n välein. Kiitos jo etukäteen kokemuksista, kun kellään tutulla ei täälläpäin missä asun ole kyseistä valmistetta käytössä.

10

1633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka!

Itselläni oli korvaus hoidon alussa metadoni. Siittä vaihdoin buvidaliin joka ei kantanut sitten aloitettiin injektio.. aluksi tuntui että ei ekan kuukauden jälkeen kanna. Kävin testeissä ja katsottiin bubre arvot. oli aika alhaiset joten mulle laitettiin koko ajan menemään se 300mg. Meni 3-4kk että alko kantamaan. Koko ajan kanto pidempään ja pidempään. Bubre arvot nousi alun 2 arvoihin 7 ja nytten kantaa todella hyvin. Olen jopa pari kertaa unohtanut että olis uusi piikki aika 😂🤣 alku vaatii kärsivällisyyttä tuon muutaman kuukauden mutta sen jälkeen se palkitsee ja kivan tasaisesti kantaa koko kuukauden. Toi mun alun metadoni voi olla kanssa että siks meni hetki et alko kantamaan. Käyn koulussa ja töissä ja mulla on muksu ja pystyn elämään normaalia elämää tän lääkkeen kanssa. Suosittelen oikeesti kokeilemaan. Nyt mulla on ollut tää lääke 1v 3kk.

• Anonyymi

Hei kiitos paljon vastauksestasi. Itselläni oli metadoni noin 8-9 vuotta ja kun minulla on nopea metaboli, niin edes maksimi annos ei kantanut vuorokautta. Sitten luin netistä että joillakin vastaavilla tapauksilla se on jaettu 2 osaan, eli aamulla noin 2/3 osaa ja iltapäivällä 1/3 osa. Sillä sain itseni pysymään järjissäni jollain tapaa. Metadoni aloitettiin minulla siksi, että tällä paikkakunnalla ei lääkäri suostunut muuhun lääkkeeseen, eli suboxoneen. Sitten vuosien jälkeen vaihtui lääkäri, joka oli ehdottomasti sitä mieltä että vaihdetaan metadoni filmille ja sen jälkeen buvidaliin. Buvidalia käytin sen ehkä 7-8kk, kunnes pitoisuusmittausten jälkeen todettiin ettei sekään kanna kuukautta ja viikko pistoskaan ei viikkoa kantanut. Nyt siis edessä vaihto subutex depottiin ja toivon todella että se kantaisi sen kuukauden ajan. Olen joutunut ottamaan buvidalin ohessa katukaupasta subutexia ja siksi lääkäri vihdoin suostui vaihtamaan buvidalin subutex depottiin. Itsellänikin on lapsi ja muuta oheiskäyttöä ei ole, tosin xanor menee ohessa paniikkihäiriöön(jo 20v ajan). Jos muitakin tämän kohtuu uuden lääkkeen saajia on, niin kuulisin mielelläni teidänkin kokemuksia.

• Anonyymi

Mulla oli kanssa aluksi se Buvidal suurimmalla annoksella ja aina kuukauden vika viikko meni ihan hiessä ja sängyn pohjalla. Vaihdettiin se Subutex inhektioon ja nyt ei oo enään semmosta epätasaista toimii-ei toimi-ruljanssia. Oon aloittanut työt ja muutenkin mieli ja kaikki paljon tasasempaa. Olin tosi ahdistunu ja muutenkin ihan kyllästynyt siihen buvidaliin. Aivan kamala lääke enkä usko että kenelläkään se kantaa niin kuin oikeasti pitäs näin. Nyt ei ees aina muista että pitäs ottaa se seuraava piikki eli aivan erilainen tämä. Suosittelen kyllä!

• Anonyymi

Moi.
      Kuulostaa niin tutulta. Oon jo n9kk buvidalilla koittanut koko skaalan läpi ensin viikko ja nyt max kuukausi injektiolla. Jää vieläkin lopusta vajaaksi viikon verran vaikka 21 päivää minimi anto aika eli suunilleen puoleen pääsee mikä olisi tavoite (1kk). Huomaa kun mieliala putoaa, hiki pinnassa ja ei tossu tahdo nousta enää että alkaa tehot olemaan mennyttä. Ei mitään muuta oheista kun toisinaan korjausta katu kaseilla mikä tekee vähän hankalaksi irtaantumisen vanhoista tavoista. Pitosuudet kyllä kiinnostaisi jos joskus ne suostuttaisiin tarkastaa. Vaihto subutexiin on toiveena. Olisi kiva kuulla onko jollain buvidal oikeasti toiminut ilman omia apuja niinkuin pitää.

• Anonyymi

No mulla on 16mg viikko injektio ja kyllä se itellä kantaa pidempäänkin kuin viikon. Mut nyt vaihtamas subutex injektioon kun en enää kestä noita tulehtuneita patteja mitä buvidalista itelleni tulee. Nyt tosiaan aloitan 100mg subutex injektio, haluan kipata sen 300mg 2 annoksen koska pelkään että tulee lasittunneet silmät niin isosta annoksesta enkä halua että työkaverit alkaa kelailemaan et mitäköhän tuo käyttää.

• Anonyymi

Kylä kanatan vaihtamaan itselä 300ml kukkaus piiki hyvin on menyt

• Anonyymi

Mulla ollu nyt kohta 1v subutex injektio. Alussa kanto hyvin mut nyt 3kk aikana alkanu menee paskaks. 5päivää 300mg injektion jälkee alkaa kitkut. Ai kun hieroo tuota pattia ni alkaa toimimaan. Epäilen et keho hylkii sitä tai se koteloituu. Vituttaa tää leikkiminen

• Anonyymi

Onko miten lähtenyt toimimaan? Mulla aloitettiin 300mg injektio vajaa viikko sitten ja koko ajan on vajaat olot. Olin aiemmin 20mg napeilla mutta aattelin kokeilla pienen painostuksen alla injektiota ja ainakin näin aluksi kaduttaa. "Onneksi" jäin juuri työttömäksi pitkästä työsuhteesta niin on aikaa ajaa uusi lääke sisään.

• Anonyymi

Mehicos hierotaan skodet koiran paskaan ennen lippaaseen laittoa..
      Jossei kuole skodee, ni tulehdukseen sit..
      Hki klinikan hoitsut harrastaa tätä samaa..
      Hieroo siihe depottipiikkiin oma ulosteitaan ja sit potilaaseen (todellien halu auttaa)
      Niil on omasta mielestään valta päättää toisen ihmisen elämästä/kuolemasta.
      Vuokin klinikan valelääkäri + erotettu hoitsu laittaa potilastietoja julkiseen jakoon, väärentää niitä, vittu myy ryssille!
      Valvira ja muut ton alan pomot tietoisia tosta ja antaa ton tapahtua.
      Toi on nykyajan vastine putakuolemille!
      Siit ei oo pitkä aika ku myrkyt vielä tappo kodittomia selleihin kameran kätveessä!!
      Tää vuokin "pyöveli" lääkäri toteuttaa tota samaa, muodossa et..
      Mielivaltaisesti katkasee hoidon, lääkityksen riippuen sitä millasella fiiliksellä milloki on ja peitelläkseen omia rikoksiaan.
      Huhun mukaan sweduist ois jo lähetetty lapsiampuja sen perään.
      Oli tietämättään vittuillu jollekki capolle.
      zoronnoo!

• Anonyymi

Pikkusen sekava kaveri oot! Leponexejä sulle niin loppuu paranoidiskitsoilu...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe