Todelliset neuvottelut ovat vasta syksyllä

Anonyymi-ap

Paperiliitto sanoi irti UMP:n sopimuksen. Hyvin paljon sopimuksia umpeutuu syksyllä neuvoteltaviksi. Kiitos hallituksen edessä on erittäin kovat neuvottelut. Jos hallitus yksipuolisesti sotkeutuu työmarkkinoihin niin se ulosmitataan syksyn neuvotteluissa.

13

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työmarkkinakriisiä ei olisi, ellei SDP ja SAK olisi sitä aiheuttaneet. Olisi aika harkita kriisin aiheuttajien, SAK:n ja SDP:n johtohahmojen ja taustavaikuttajien vaihtamista maltillisempiin, yhteiskunnan kehittäjiin, repijöiden sijaan.

      Lakko on vaarallinen ase vastuuttomien käsissä. SDP:n ja SAK:n toiminta on häpeäksi näille itselleen ja valitettavasti Suomen maakuvalle.

      • Anonyymi

        Työmarkkinakriisi aiheutti Suomen hallitus eteenkin persujen vaalipuheiden pettäminen on suurin syy. Ihmettelen, jos on työelämässä oleva vielä äänestää persuja.

        Maailmalla on mm. Orpolta jo kysytty häpeääkö hän toimintaansa äärioikeistohallituksessaan.

        Mutta kuten sanottu tämä on vasta alkulämmittelyä. Todellinen otatus on vasta syksyllä silloin ulosmitataan hallituksen typeryys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmarkkinakriisi aiheutti Suomen hallitus eteenkin persujen vaalipuheiden pettäminen on suurin syy. Ihmettelen, jos on työelämässä oleva vielä äänestää persuja.

        Maailmalla on mm. Orpolta jo kysytty häpeääkö hän toimintaansa äärioikeistohallituksessaan.

        Mutta kuten sanottu tämä on vasta alkulämmittelyä. Todellinen otatus on vasta syksyllä silloin ulosmitataan hallituksen typeryys.

        No voithan sitä(19:49) ihmetellä. Taidat olla niitä kepuliropeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voithan sitä(19:49) ihmetellä. Taidat olla niitä kepuliropeleita.

        Niin persujen petoksia taitaa ihmetellä aika min heitä äänestänyt.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­y­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kyllä orpon hallitus on itse tämän soppansa kehittänyt

      • Anonyymi

        Vaikeaahan se on yrittää paikkailla Jauhojengihallituksen jälkiä.


    • Anonyymi

      Olen aikaisemmin arvostellut poliittisia lakkoja, vaikka niitä ei kovin paljoa ole ollut. Esim. Sipilän hallituksen linja on suurelta osalta toteutunut. Nyt vaan näyttää olevan niin että hallituksessa on liian kokemattomia päättäjiä, jotka lähtivät kovin yskipuolisesti EK:n kelkkaa.

      Vieläkin hallitus voi saada lakejaan läpi, mutta se kostautuu korkojen kera mm. syksyn neuvotteluissa. Kannattaako ottaa Pyrrhoksen voittoa?

    • Anonyymi

      SAK .lla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä

    • Anonyymi

      Nooh.upm sulkee taas tehtaan lakkojen jälkeen nii työinto kasvaa vasureillaki...

    • Anonyymi

      Oletko ylpeä perussuomalainen.?

    • Anonyymi
      UUSI

      Jj kommunistit hoitavat asian, kun pääsevät valtaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe