Toivon vain

Anonyymi-ap

Ettet koskaan täällä käynytkään, niin rumia juttuja olen tänne kirjoitellut. Kova suru ja häpeä.

14

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin yleisesti ottaen sanon, että ei kannata katsoa taaksepäin, kun mennyttä ei voi muuttaa. Ainoastaan tulevaisuuteen voi vaikuttaa. Tsemppiä ap!

• Anonyymi

Siksi voisitkin jo heti aamulla miettiä tulevaisuuttasi ja lähteä hakemaan TÖITÄ.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi voisitkin jo heti aamulla miettiä tulevaisuuttasi ja lähteä hakemaan TÖITÄ.

Viimeksi tänään nauroin näille jutuillesi. 😁

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

No mutta etkö viimeksi eilen kirjoittanut ettet kirjoita sellaisia ?

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Se olin minä varmaan, kun en sellaisia ole koskaan kirjoittanut. Olen hieno ihminen keskivertopalstalaiseen verrattuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olin minä varmaan, kun en sellaisia ole koskaan kirjoittanut. Olen hieno ihminen keskivertopalstalaiseen verrattuna.

Olen aina ihaillut sinua kun olet eliittipalstalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina ihaillut sinua kun olet eliittipalstalainen

Hienoa. Muista ihailla jatkossakin. Olen ihmisenäkin aika eliittiä näihin räkänokkiin verrattuna.

• Anonyymi

Nämä on oikeasti palstan parasta kun jokapäivä joku anonyymi kirjoittaa että minä en kirjoita sitä ja toinen anonyymi kirjoittaa että kyllä minä kirjoitan! Ja kaikki aina aivan kuin samasta kynästä. Onko nyt joku sisäinen taistelu menossa 🤣

• Anonyymi

Olen varma että jo hänellä on terve itsetunto niin ei hän edes tajunnut että ilkeilysi liittyy häneen. Sellaista ei vaan halua omia ja siksi ohittaa.

• Anonyymi

Ihminen on erehtyväinen.Rakkaus voittaa.

• Anonyymi

Höpö höpö. Rakkaus ei ilkeile kuten ap. Tuollaiset puhuu rakkaudesta lämpimikseen.

• Anonyymi

Jos täällä sattuukin käymään... kun nimi on mainittu todella tunnistettavan ja erittäin vihamielisen kirjoitelman yhteydessä, ei sitä oikein voi ohittaa.

Itse olin pahoillani siitä, ettei hänellä ollut rohkeutta sanoa ajattelemaansa suoraan. Olisin itsekin päässyt nopeammin irti tapahtuneesta.

Lopeta ne ilkeilyt ja jatka arkeasi, kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4657
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3882
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      144
      3534
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2625
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2554
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1699
    Aihe