Kiva kun olet täällä, toivottavasti leikimme enemmän.
Jatka tarinaamme.
olemme nuotiolla, hyppään syliisi, katsomme toisiamme silmiin, halaan sinua ja kuiskaan sinulle” minä rakastan sinua” ja lasken pääni sinun olallesi, puristaudun kovemmin sinua vasten..
Jatka tarinaamme.
olemme nuotiolla, hyppään syliisi, katsomme toisiamme silmiin, halaan sinua ja kuiskaan sinulle” minä rakastan sinua” ja lasken pääni sinun olallesi, puristaudun kovemmin sinua vasten..
Vastaukset 9
Vanhimmat
Se on hunajata hunajata hunajata meille.
pieni pilkahduksen hymy leviää kasvoilleni. kuuntelen sydämesi lyöntien, tunnen raskaamman hengityksesi, sekä kehosi jännityksen . Katselemme kun tuli tanssii puiden päällä, katson silmiisi jossa tähdet loistavat välkehtien ja revontulet väreilevän lainehtivat..
Rakas mennäänkö uimaan, nostat minut alas, juoksemme rannalle. Pyydän sinua kääntymään, riisun ,
lasken jalkani lämpimään veteen ja tunnen kuin veden raja nousee kehoani myöten pyydän sinua sinua tulemaan luokseni..
Juokset, hyppäät veteen, minun luo sukeltaen. Nouset vasteni, pisarat vierivät pitkin jäntevää kehoasi , kosketan olkapäitäsi. hyppään syliisi, kierrän jalkani ympärillesi.. Rakas , toivoisin tarinoisit kanssani, olen tässä sinun lähelläsi, meidän, sinun ja minun maailmassa valtakunnassamme.
Lämmintä vettä. .
Varmaan tropiikissa
Kuulen sanasi, painaudun lujemmin vastesi, tunnen hengityksesi raskaamman jännityksen , nautin täysin siemauksista läheisyydestäsi. Pidän kiinni lujempaa vielä hetken - ethän karkaa olethan minun.
Kuulen valaan soljuvampaa laulavaan ääntä. -rakas mennään valaan luon. lasket minut sylistäsi. lähden sukeltamaan näen kauempana sumean valaan ääripiirteisen hahmon. Viittoan sinulle näkemän..
Lähestymme, näemme valaan tartumme eväntyveen, uin sinun vierelläsi. Kuulemme valaan laulua, näemme edessämme valon tuikkeen ja lähestyvän vedenalaisen valtakunnan. Henkäisen ihastuksissani. näemme eri värisistä korallien muodostavan koteja, rakennuksia
Olen valmis korallien valtakuntaan kanssasi