rakas retkemme

Kiva kun olet täällä, toivottavasti leikimme enemmän.
Jatka tarinaamme.
olemme nuotiolla, hyppään syliisi, katsomme toisiamme silmiin, halaan sinua ja kuiskaan sinulle” minä rakastan sinua” ja lasken pääni sinun olallesi, puristaudun kovemmin sinua vasten..
9326
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Se on hunajata hunajata hunajata meille.

Äänestä
  • Aloittaja

pieni pilkahduksen hymy leviää kasvoilleni. kuuntelen sydämesi lyöntien, tunnen raskaamman hengityksesi, sekä kehosi jännityksen . Katselemme kun tuli tanssii puiden päällä, katson silmiisi jossa tähdet loistavat välkehtien ja revontulet väreilevän lainehtivat..

Äänestä

Aloittaja

Rakas mennäänkö uimaan, nostat minut alas, juoksemme rannalle. Pyydän sinua kääntymään, riisun ,
lasken jalkani lämpimään veteen ja tunnen kuin veden raja nousee kehoani myöten pyydän sinua sinua tulemaan luokseni..

Äänestä
  • Aloittaja

Juokset, hyppäät veteen, minun luo sukeltaen. Nouset vasteni, pisarat vierivät pitkin jäntevää kehoasi , kosketan olkapäitäsi. hyppään syliisi, kierrän jalkani ympärillesi.. Rakas , toivoisin tarinoisit kanssani, olen tässä sinun lähelläsi, meidän, sinun ja minun maailmassa valtakunnassamme.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Juokset, hyppäät veteen, minun luo sukeltaen. Nouset vasteni, pisarat vierivät pitkin jäntevää kehoasi , kosketan olkapäitäsi. hyppään syliisi, kierrän jalkani ympärillesi.. Rakas , toivoisin tarinoisit kanssani, olen tässä sinun lähelläsi, meidän, sinun ja minun maailmassa valtakunnassamme.

Lämmintä vettä. .

Varmaan tropiikissa

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00003 kirjoitti:

Lämmintä vettä. .

Varmaan tropiikissa

Kuulen sanasi, painaudun lujemmin vastesi, tunnen hengityksesi raskaamman jännityksen , nautin täysin siemauksista läheisyydestäsi. Pidän kiinni lujempaa vielä hetken - ethän karkaa olethan minun.

Äänestä

Aloittaja

Kuulen valaan soljuvampaa laulavaan ääntä. -rakas mennään valaan luon. lasket minut sylistäsi. lähden sukeltamaan näen kauempana sumean valaan ääripiirteisen hahmon. Viittoan sinulle näkemän..

Äänestä
  • Aloittaja

Lähestymme, näemme valaan tartumme eväntyveen, uin sinun vierelläsi. Kuulemme valaan laulua, näemme edessämme valon tuikkeen ja lähestyvän vedenalaisen valtakunnan. Henkäisen ihastuksissani. näemme eri värisistä korallien muodostavan koteja, rakennuksia

Äänestä

Olen valmis korallien valtakuntaan kanssasi

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Kiva kun olet täällä, toivottavasti leikimme enemmän.
Jatka tarinaamme.
olemme nuotiolla, hyppään syliisi, katsomme toisiamme silmiin, halaan sinua ja kuiskaan sinulle” minä rakastan sinua” ja lasken pääni sinun olallesi, puristaudun kovemmin sinua vasten..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu