Arvoisat Raisiolaiset. Nyt teillä on mahdollisuus kertoa omista huume kokeiluistanne ja kertoa että millaisia huumeita olette käyttäneet ja miten se on teihin vaikuttanut.
Huumausaine gallup
18
405
Vastaukset
- Anonyymi
Kannabista joskus teininä kokeilin ja kun en ollut koskaan edes tupakkaa polttanut niin tuli kauhee yskä ja pahaolo. Sen jälkeen en ole koskenut Kannabikseen enkä tupakkaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos Kannabista polttaa niin vesipiippu on hyvä tapa vähentää yskää ja pahaa oloa.
- Anonyymi
Eihän Kannabista voi muuten käyttää kuin vain polttamalla.
- Anonyymi
Ei vai.
olen kuullut että sitä voi juoda, syödä, ottaa ihon kautta, ottaa suppona, niin ja sitten oli vielä suusta suoraan limakalvoille imeytyvät pastillit ja taisi olla pari muutakin tapaa cannabiksesta hyötymiseen, polttelun lisäksi.- Anonyymi
Synteettinen kannabis on taas eriasia ja sitä voi tosiaan myös esim syödä ja juoda.
- Anonyymi
Pää on muutenkin sekaisin kun joutuu raisiossa asumaan..
- Anonyymi
Ei kukaan pakota Raisiossa asumaan. Naantali on vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan pakota Raisiossa asumaan. Naantali on vaihtoehto.
Onhan niitä vaihtoehtoja kuten Turku,Masku tai vaikka Rovaniemi.
- Anonyymi
Raisiossa on helppo saada huumeita. Naantalissa,Turussa,Maskussa ja Rovaniemellä hankalampaa.
- Anonyymi
Pääsiäisenä taitaa olla Raision huume kaupat suljettuna.
- Anonyymi
Älykkäät käyttää huumeita tyhmät luuserit juo etanolia
- Anonyymi
Tenua juo taas viisaat ja vikkelät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tenua juo taas viisaat ja vikkelät.
kiljua taas ne viisaat ja kokeneet joita ei kama kiinnosta
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18315356
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Heroiini ei sovi Raisiolaisille. Porukka menee siitä ihan sekaisin.
- Anonyymi
Eiköhän he mene sekaisin jo vähän lievemmistäkin aineista.
- Anonyymi
Mytomaanin heroiinit
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513