Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nyt on nälkä

Anonyymi-ap

Kun pääsen kotiin, syön lihapiirakan ja sen jälkeen menen rollsiin syömään jonkun hampurilaisaterian.

15

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tämä palstan näkymä ns laajenee senioripuhelimen näytön tapaiseksi?

      • Anonyymi

        En tiedä.


      • Anonyymi

        Se johtuu sinun seniori käyttäytymisestä. Onhan se kuitenkin älypuhelin.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Mukavaahan se vaan on, että aloitukset varmasti näkyy tarpeeksi hyvin, ettei tarvitse monokkelia kaivaa taskusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu sinun seniori käyttäytymisestä. Onhan se kuitenkin älypuhelin.

        >simiti<

        Ei välttämättä jos se on doro puhelin eli seniori puhelin


    • Anonyymi

      Mitä jos laihduttaisit itsesi työkykyiseksi ja ihmisen näköiseksi.

      • Anonyymi

        Anna nyt jumaluta ihmisten syödä ja olla muutenkin rauhassa! Vituttaa tollaset 🤬😡🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna nyt jumaluta ihmisten syödä ja olla muutenkin rauhassa! Vituttaa tollaset 🤬😡🖕

        Me muut joudutaan maksamaan sinun elämisesi ja hoitokulut, itse aihettamistasi sairauksista. Onneksi paapominen loppuu kohta, kun valtion velkahanat menee kiinni, samalla loppuu sinukin mussuttaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me muut joudutaan maksamaan sinun elämisesi ja hoitokulut, itse aihettamistasi sairauksista. Onneksi paapominen loppuu kohta, kun valtion velkahanat menee kiinni, samalla loppuu sinukin mussuttaminen.

        Sinulla taitaa itsesi kanssa riitelevä mies olla kehonkuvassa jotain ongelmia, taidat olla pönäkässä kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me muut joudutaan maksamaan sinun elämisesi ja hoitokulut, itse aihettamistasi sairauksista. Onneksi paapominen loppuu kohta, kun valtion velkahanat menee kiinni, samalla loppuu sinukin mussuttaminen.

        Puhuin kyllä ihan yleisesti siitä et mua vituttaa tollaset toisten syömisiin ja painoon puuttuvat apinat mut kyl mua vituttaa myös tollaset omahyväiset pellet jotka luulevat kannattelevansa yksin kavereidensa kanssa tätä maata ja kaiken olevan vain mustaa ja valkoista. Elä vain sitä omaa elämääsi ja anna ihmisten olla.


    • Anonyymi

      En heti jaksa mennä.

    • Anonyymi

      Lataan ensin puhelimen akun täyteen.

    • Mää oon huomannu, et nälkä lähtee kaiken paremmin tukevalla ruualla. Ku lounastaa herkkupalvigryynimakkaraa ja herkkusavupekolii pottumuussin kera, niet rasva tursuu suupielist ja sit vielä jälkikseks jädeetä ja mansulahilloo, niin ihan voi kylläsenä ottaa niiku ruokalevot.

      Ja sit silmällisten jälkeen on taas uus nälkä, nii ei ku sama uulestaan. Liitukaulella 65 miljoonaa vuotta sitten oli tyylyttävä ruohoon, mut ei me enää sillei.

    • Anonyymi

      Hyvää perntai-iltaa terveisin

      Keijo Kikkelitön

    • Anonyymi

      Mä haen raflasta kaks pitsaa tupla täytteillä ja kaljoo menee viikonlopun , röyh !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe