Hallituksen tavoitteista

14

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelottaako hallituksen tavoitteet?
      Nyt täytyy olla hallituksen puolella ja uskoa peloittelu niinku pandemia, sota, ilmastonmuutoksella peloittelu.
      Kaikki nämä pelot sinäkin olet uskonut niin miksi sinä nyt et usko, että hallitus on oikealla asialla?

      • Anonyymi

        Ei, hallitus ei ole oikealla asialla. Olemme menossa kaaokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, hallitus ei ole oikealla asialla. Olemme menossa kaaokseen.

        Sitähän ne NWO johtajat haluaakin, miksi et herännyt ajoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, hallitus ei ole oikealla asialla. Olemme menossa kaaokseen.

        Kekkosen aikana ei menty kaaokseen, vaan devalvoitiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, hallitus ei ole oikealla asialla. Olemme menossa kaaokseen.

        Uskon, että juroista suomalaisistakin löytyy vielä tahtoa ja voimaa kun on tarvis ryhtyä laajoihin mielenilmauksiin suurimmissa kaupungeissamme, ilmauksiin, joiden ympärivuorokautinen kesto onkin sitten vähintään viikkoja. Niin kauan ja niin pitkään on hyvinvointivaltiomme peruspilareita rakennettu ja vaalittu, että tätä yhtä laitaoikeistohallitustamme ei todellakaan päästetä tekemään valtiostamme paitulin ihannoimaa pahoinvointivaltiota.

        Näistä hälinöistä kun päästään seuraaviin eduskuntavaaleihin, silloin tervehtyy koko eduskunnan voimasuhteet, edellyttäen, että sorrettu neljännes saa voimia kavuta uurnille. Ja saakoon se apuja, pitäkäämme siitä huolen.


    • Anonyymi

      Kekkonen hoiti hyvin, silti pääsi kommari Maretteja tulemaan ohi kirjanpidon.
      Martin isä vissiin punainen kuin kekäle, geenit siirtyi.

      • Harvakseltaan pääsen nyt piipahtamaan, koska terveys. Oma avaukseni kun oli, niin kommentoin sinulle. Olen suomenruotsalaista liikemiessukua, yltiöporvarillisen kasvatuksen uhri siis, mutta 14 vuotiaasta alkaen olen ajatellut itse, mustalammas siis :-)


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Harvakseltaan pääsen nyt piipahtamaan, koska terveys. Oma avaukseni kun oli, niin kommentoin sinulle. Olen suomenruotsalaista liikemiessukua, yltiöporvarillisen kasvatuksen uhri siis, mutta 14 vuotiaasta alkaen olen ajatellut itse, mustalammas siis :-)

        Aivan ! Loordina eläkkeesi 500 €


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Harvakseltaan pääsen nyt piipahtamaan, koska terveys. Oma avaukseni kun oli, niin kommentoin sinulle. Olen suomenruotsalaista liikemiessukua, yltiöporvarillisen kasvatuksen uhri siis, mutta 14 vuotiaasta alkaen olen ajatellut itse, mustalammas siis :-)

        Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ! Loordina eläkkeesi 500 €

        Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa ?

        Henkilö, kaksi tai kolme joka/jotka spämmää samaa rojua saitille päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, ovat niin pelkkiä olkinukkeja; heille voivotukseksi, että tyhmyydelle eivät jumalatkaan voi mitään.


    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?
      Milloin tällä palstalla keskustellaan palstan aiheesta.

    • Anonyymi

      Menossa on vallan uusjako työmarkkinoilla: hallituksen avulla kaikki valta työnantajille.
      Palkansaajat orjiksi. Kun tarpeeksi pelotellaan duunaria, niin tekee duunia vaikka ilman palkkaa, orjana!

      • Näinhän käy autoritarismiin siirtyneissä yhteiskunnissa. Vielä löytyy suomalaisten iänikuinen sisu ja terve oikeudentunto.

        Palailen jos selviän. Voikaa paksusti ja rähiskää :-)


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Näinhän käy autoritarismiin siirtyneissä yhteiskunnissa. Vielä löytyy suomalaisten iänikuinen sisu ja terve oikeudentunto.

        Palailen jos selviän. Voikaa paksusti ja rähiskää :-)

        Mitenkäs Martti siellä pärjäillään, jos tämä kommentti sinut tavoittaa?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe