Avioliitto ei ole Setan tuote

Anonyymi-ap

Homoliitot on Setan tuote.

44

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avioliiton tarkoitus perustaa perhe, miehen ja naisen suhde on lasten koti. Homot ei lisäänny, lesbot ei lisäänny.

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Ei homous tai lesbous lisääntymiskyvyttömäksi tee.


      • "Avioliiton tarkoitus perustaa perhe, miehen ja naisen suhde on lasten koti. Homot ei lisäänny, lesbot ei lisäänny."

        Tarkoittaako tämä että jos heteropariskunta jostain syystä ei pysty tai ole kykenevä saamaan lapsia keskenään, ei heilläkään pitäisi olla oikeutta avioliittoon?

        Jos se ei tarkoita, sitten argumenttisi kaipaa vähän hiomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homous tai lesbous lisääntymiskyvyttömäksi tee.

        Kyllä se tekee jos mies miestä panee tai nainen naista.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        "Avioliiton tarkoitus perustaa perhe, miehen ja naisen suhde on lasten koti. Homot ei lisäänny, lesbot ei lisäänny."

        Tarkoittaako tämä että jos heteropariskunta jostain syystä ei pysty tai ole kykenevä saamaan lapsia keskenään, ei heilläkään pitäisi olla oikeutta avioliittoon?

        Jos se ei tarkoita, sitten argumenttisi kaipaa vähän hiomista.

        On lapsettomia avioliittoja ja on perheitä, joissa vanhemmat eivät ole avioliitossa. Avioliittoa ei siis tarvita lapsiperheen perustamiseen, eikä avioliiton edellytyksenä ole lapsiperheen muodotuminen.

        Avioliitto on mahdollisten huoltajuusvastuiden lisäksi taloudellinen sopimus, joka mahdollistaa yhteisomistuksen ja perinnönjaossa tiettyjä etuja leskelle. Jotkut kyllä sotkevat avioliittoonsa myös uskonnollisessa kirjallisuudessa esiintyviä yliluonnollisia hahmoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On lapsettomia avioliittoja ja on perheitä, joissa vanhemmat eivät ole avioliitossa. Avioliittoa ei siis tarvita lapsiperheen perustamiseen, eikä avioliiton edellytyksenä ole lapsiperheen muodotuminen.

        Avioliitto on mahdollisten huoltajuusvastuiden lisäksi taloudellinen sopimus, joka mahdollistaa yhteisomistuksen ja perinnönjaossa tiettyjä etuja leskelle. Jotkut kyllä sotkevat avioliittoonsa myös uskonnollisessa kirjallisuudessa esiintyviä yliluonnollisia hahmoja.

        Taloudellinen sopimus nimenomaan lasten turvaksi.


      • Kun mennään vihille, niin lapsista ei puhuta. Avioliitto on kahden aikuisen ihmisen välinen liitto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taloudellinen sopimus nimenomaan lasten turvaksi.

        Tarkoitatko että mielestäsi jos heteroparilla ei ole aikomusta tai mahdollisuutta hommata lapsia, heillä ei ole aihetta avioliittoon?


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Tarkoitatko että mielestäsi jos heteroparilla ei ole aikomusta tai mahdollisuutta hommata lapsia, heillä ei ole aihetta avioliittoon?

        Se on sinun omaa ajattelua.


      • Anonyymi

        Kommenttisi mukaan Suomen syntyvyystilastot osoittavat Suomessa olevan sitten todella paljon homoseksuaalisia mies-nainen avioparejakin.
        Mistä teitä sikiää...


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun mennään vihille, niin lapsista ei puhuta. Avioliitto on kahden aikuisen ihmisen välinen liitto.

        Vain miehen ja naisen välinen Iiitto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun omaa ajattelua.

        Miten niin?

        Jos pääsyy jota varten avioliitto on olemassa pääosin lasten kasvatusta varten, siitähän loogisesti seuraisi että vain niille pareille joilla on aikomus ja kyky hommata lapsia on syytä antaa lupa avioliittoon.

        Ainakin omasta mielestäni tämä olisi melko tyhmä tapa ymmärtää avioliiton merkitys ihmisille, mutta ylempänä moni väitti lapsien olevien ainoana syynä, joten sitten siitä voi tehdä vain tämän johtopäätöksen.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        "Avioliiton tarkoitus perustaa perhe, miehen ja naisen suhde on lasten koti. Homot ei lisäänny, lesbot ei lisäänny."

        Tarkoittaako tämä että jos heteropariskunta jostain syystä ei pysty tai ole kykenevä saamaan lapsia keskenään, ei heilläkään pitäisi olla oikeutta avioliittoon?

        Jos se ei tarkoita, sitten argumenttisi kaipaa vähän hiomista.

        Alussa Jumala näki, että miehen ei ollut hyvä olla yksin. Hän loi miehelle naisen sopivaksi kumppaniksi, yhteensopivaksi mutta erilaiseksi. Ensimmäiset homot mainitaan vasta Sodoman tuhoamisen kertomuksessa. Heitä ei Jumala luonut, vaan tuhosi.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Miten niin?

        Jos pääsyy jota varten avioliitto on olemassa pääosin lasten kasvatusta varten, siitähän loogisesti seuraisi että vain niille pareille joilla on aikomus ja kyky hommata lapsia on syytä antaa lupa avioliittoon.

        Ainakin omasta mielestäni tämä olisi melko tyhmä tapa ymmärtää avioliiton merkitys ihmisille, mutta ylempänä moni väitti lapsien olevien ainoana syynä, joten sitten siitä voi tehdä vain tämän johtopäätöksen.

        Raamattu antaa joitain hedelmättömiä aviopareja, He menivät naimisiin, mutta lapsen saamisessa meni aikaa, Aabrahan ja Sara ( noin 70 v ), Iisak ja Rebekka ( 20 v ) ja esim., Jaakob ja Raakel, Hanna ja Elkana. Muitakin löytyy. Kaikki meni naimisiin ja saivat olla naimisissa vaikka ei tullut lapsia.

        Tämän takia avioliitto on miehen ja naisen välinen. Se on sitä vaikka ei tulisi lapsia. Avioliitto on Jumalan luoma instituutio. Sitä ei luotu homoille.


    • Anonyymi

      Suomen lainsäädäntö ei tunne homoliittoja. Avioliiton tuntee ja se on mahdollista niin vastakkaista sukupuolta kuin samaa sukupuolta oleville pareille.

      • Anonyymi

        Kyllä, eikä niitä siis tarvita


      • Anonyymi

        Niitä ne kuitenkin on ja kuvaa niitä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, eikä niitä siis tarvita

        Onko sitten niinkin, että kun avioliittoon ei lain perusteella kuulu lapsia, niin lapsetkin ovat tarpeettomia, eikä heidän oikeuksistaan tule piitata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitten niinkin, että kun avioliittoon ei lain perusteella kuulu lapsia, niin lapsetkin ovat tarpeettomia, eikä heidän oikeuksistaan tule piitata?

        Hyvä pointti kyllä


      • Anonyymi

        Nyt pääsee kaksi heteroa miestä naimisiin keskenään. Kaksi heteroa naista samoin. Sukupuolineutraali avioliitto on samalla myös suuntausneutraali. Nyt bi-seksuaalit eivät pääse naimisiin suuntausneutraalisti. He eivät ole tasa-arvoisia lain edessä. Miksi näin?


    • Anonyymi

      Avioliitto nimen omaan säädettiin aikoinaan perheen perustamista varten. Tarkoituksena oli, että jokaisella lapsella on koti ja vanhemmat, jotka hänestä huolehtii.
      Nyt kun vallalla on että kukin voi elää vapaasti miten haluaa, ja minkämuotoisessa haluaa. Lapset jää heitteille, mikä näkyy nyt lastensuojelussa ja lasten huostaanottona. Miksei tätä tunnusteta, että tällä seikalla on merkitystä lasten ja nuorten pahoinvoinnin lisääntymisessä vaan etsitään syitä perheen ulkopuolelta puhutaan lapsiköyhyydestä. Köyhyyttä on ollut ennenkin ja silti on tullut lapset hoidettua.

      • Anonyymi

        Korj. ja minkä muotoisessa suhteessa tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korj. ja minkä muotoisessa suhteessa tahansa

        Nyt vallalla on vapaus ja vastuuttomuus, missä lapset ovat heikoilla naisten vapautuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vallalla on vapaus ja vastuuttomuus, missä lapset ovat heikoilla naisten vapautuessa.

        Moraalittomuus ei ole vapautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vallalla on vapaus ja vastuuttomuus, missä lapset ovat heikoilla naisten vapautuessa.

        Ennenkin oltiin varsin vastuuttomia ja piittaamattomia. Aviossa ja sen ohella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenkin oltiin varsin vastuuttomia ja piittaamattomia. Aviossa ja sen ohella.

        Ainahan poikkeuksia on ollut, mutta pääasiassa vanhemmat huolehtivat lapsistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan poikkeuksia on ollut, mutta pääasiassa vanhemmat huolehtivat lapsistaan.

        Minulla oli aikoinaan mahdollisuus vierailla lastenkodissa. Siellä hoitajien kanssa tuli keskustelua siitä, kun ennen lastenkotiin tultiin vanhempien sairauksien ja orpouden vuoksi nykyään vanhempien päihteiden ja epämääräisten elinolojen vuoksi.


    • Anonyymi

      Mutta homoilu on.

    • Anonyymi

      Seta ajan kaikkea normaalia vastustavaa.,

    • Anonyymi

      Homoliitot ovat Setan ja tämän poliittisen maailman tuote millä sinänsä ei ole merkitystä kristinuskon kannalta.

      • Anonyymi

        AvioIiitto = Miehen ja naisen välinen liitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AvioIiitto = Miehen ja naisen välinen liitto.

        JA tulee olemaan


      • Anonyymi

        Homoliitot on sen ’sarvipään’ tuotosta!


      • Anonyymi

        Mainitsemasi "homoliitot" ovat mitä ilmeisimmin palstalle tulleet herätysliikkeiden lanseeraamina ja sellaisiahan ei edes lainsäädäntömme tunnista.

        Raamatun sanojen valossa meidän heteroidenkin nykyavioliitot ovat verrattavissa avatar-, keiju- ja satuolentojen avioliittoihin. Raamatullinen vaade avioliittolle puuttuu kaikilta, joten aika outoa herätysliikkeiden edustajilta syyttää SETA:a heidän itse keksimistään keitoksista.


    • Anonyymi

      Jeesus ja jumala taas ovat mielikuvituksen tuotteita. Rinnastettavissa joulupukkiin ja pääsiäisnoitaan.

      • Anonyymi

        Lopun aikoina laittomuus lisääntyy, sanoo Raamattu!


    • Anonyymi

      Se on liian jalo tuote setan tuhrittavaksi.

      • Anonyymi

        Todellakin noi


    • Anonyymi

      Ihan vilunväreitä meni.

    • Anonyymi

      Jeesus on valetta

      • Anonyymi

        Kirkossa vihkimyksistä pitäisi päättää ne, jotka uskovat Jeesukseen ja perustavat näkemyksensä kristillisestä avioliitosta Jumalan sanaan. Uskosta osattomat ja muunuskoiset voivat vihityttää itsensä maistraatissa tai sellaisen uskonnollisen yhdyskunnan kautta, minkä oppeihin uskoo ja mitkä sallivat vihkimisen homo”avio”liittoon.


    • Anonyymi

      Joo kaukana siitä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe