Mies ja korkkarit

Anonyymi-ap

Onko Tampereella muita miehiä ketä kiinnostas kulkea kesällä korkkareissa?

Itse haluisin pistää päälle kireet mustat legginssit ja punaiset korkea korkoiset korkkarit. Olisi niin mahtavaa kävellä kadulla 👍.

En ole homo enkä transu. Hieman kiinnostunut ristiinpukeutumisesta. Ja korkokengistä.

Mies 43 v Tampere

21

835

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaako muita miehiä yleensä laittaa korkkarit jalkaan? Ketään muuta kellä sama fetissi?

      -ap

      • Anonyymi

        Hyppää Tammerkoskeen hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää Tammerkoskeen hönö

        Korkkarit jalassa ehkä


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tykkään laittaa korkkarit jalkaan. Jokin maltillisella korolla oleva nahkainen nilkkuri tai avokas tuntuu jalassa mahtavalle.

      • Anonyymi

        Mulle pitää olla korkoa. Kunnon piikit.
        Ja mustat legginsit korostas hienosti punasia korkokenkiä tai sit pillifarkut, mut nekin mustat.

        Kannattaa katsoa googlesta hakusanalla:
        Man high heels

        Löytyy siistejä tyylikkäitä miehiä ja varmasti ihan hetskuja.


    • kuulostaa mielenkiintoiselta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ite oot spede🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minkä kokoisia korkkareita on käytössä. Harmittavan kalliita ja suppea valikoima miesten kokoisia korkoja

      • Anonyymi

        Minulla on käynyt hyvä tuuri kun jalan koko on vain 40/41, pystyn ostamaan korollisia kenkiä ihan normaalikaupoista Suomesta.

        Isompia kokoja myy muutama liike suomessakin, mutta jos mitään erikoisempaa haluaa niin pitää uskaltautua tilaamaan ulkomailta. ebay, aliexpress ja muut vastaavat on pullollaan isoja miesten kokoja korollisista kengistä.

        Itse olen tilannut paljon kenkiä aliexpressin kautta, kokoa valitessa pitää luottaa jalan kokoon mitattuna, ei kokotaulukon normaaliin suomalaiseen/eu kokoon! Isoja kokoja löytyy mm. merkeiltä jialuowei ja onlymaker, melkein mallista kuin mallista on kokoja 46 asti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Korkeat korot on upeita! Mahtavia katsella, ja himottaa saada koskea!

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 K­­u­u­m­­­a­t­­ ­­­t­y­t­ö­t­­­ ­­o­d­­­o­t­­t­­­a­­­v­­­­­a­­­t­­­ ­­s­­i­­­n­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18316092

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Moikkelis kaikki korkkarifanit. Olen löytänyt kierrätyskeskuksesta ihania korkkareita joilla kopistelen pitkin laitoksen lattioita muuten täysin alasti. Välillä käärin itseni tiukkaan sellofaaniin ja päästelen sinne kuset ja paskat
      47VAITOKOPROFAGIRANE

    • Anonyymi

      Kyllä on..eilenkin ajelin korkosaappaissa ja kävin ulkoilemassa...

      • Anonyymi

        Moikka, missä päin ulkoilit? Olisiko mahdollista joskus nähdä sinut korkosaappaissa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuntuisiko miehistä hyvältä jos mies hieroisi haaroistanne valkoisilla kuluneilla koon 44 ballerinoilla? Tai haluaisiko joku vaikka laueta niiden päälle?

    • Anonyymi

      Uu­s­i sek­si­­­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­omeen! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­­i­. Il­mo­­it­­tau­tum­ine­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/X6w2M7

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe