Mies ja korkkarit

Anonyymi-ap

Onko Tampereella muita miehiä ketä kiinnostas kulkea kesällä korkkareissa?

Itse haluisin pistää päälle kireet mustat legginssit ja punaiset korkea korkoiset korkkarit. Olisi niin mahtavaa kävellä kadulla 👍.

En ole homo enkä transu. Hieman kiinnostunut ristiinpukeutumisesta. Ja korkokengistä.

Mies 43 v Tampere

20

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaako muita miehiä yleensä laittaa korkkarit jalkaan? Ketään muuta kellä sama fetissi?

-ap

• Anonyymi

Hyppää Tammerkoskeen hönö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppää Tammerkoskeen hönö

Korkkarit jalassa ehkä

• Anonyymi

Tykkään laittaa korkkarit jalkaan. Jokin maltillisella korolla oleva nahkainen nilkkuri tai avokas tuntuu jalassa mahtavalle.

• Anonyymi

Mulle pitää olla korkoa. Kunnon piikit.
        Ja mustat legginsit korostas hienosti punasia korkokenkiä tai sit pillifarkut, mut nekin mustat.

Kannattaa katsoa googlesta hakusanalla:
        Man high heels

Löytyy siistejä tyylikkäitä miehiä ja varmasti ihan hetskuja.

• kuulostaa mielenkiintoiselta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ite oot spede🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minkä kokoisia korkkareita on käytössä. Harmittavan kalliita ja suppea valikoima miesten kokoisia korkoja

• Anonyymi

Minulla on käynyt hyvä tuuri kun jalan koko on vain 40/41, pystyn ostamaan korollisia kenkiä ihan normaalikaupoista Suomesta.

Isompia kokoja myy muutama liike suomessakin, mutta jos mitään erikoisempaa haluaa niin pitää uskaltautua tilaamaan ulkomailta. ebay, aliexpress ja muut vastaavat on pullollaan isoja miesten kokoja korollisista kengistä.

Itse olen tilannut paljon kenkiä aliexpressin kautta, kokoa valitessa pitää luottaa jalan kokoon mitattuna, ei kokotaulukon normaaliin suomalaiseen/eu kokoon! Isoja kokoja löytyy mm. merkeiltä jialuowei ja onlymaker, melkein mallista kuin mallista on kokoja 46 asti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Korkeat korot on upeita! Mahtavia katsella, ja himottaa saada koskea!

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 K­­u­u­m­­­a­t­­ ­­­t­y­t­ö­t­­­ ­­o­d­­­o­t­­t­­­a­­­v­­­­­a­­­t­­­ ­­s­­i­­­n­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18316092

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Moikkelis kaikki korkkarifanit. Olen löytänyt kierrätyskeskuksesta ihania korkkareita joilla kopistelen pitkin laitoksen lattioita muuten täysin alasti. Välillä käärin itseni tiukkaan sellofaaniin ja päästelen sinne kuset ja paskat
      47VAITOKOPROFAGIRANE

• Anonyymi

Kyllä on..eilenkin ajelin korkosaappaissa ja kävin ulkoilemassa...

• Anonyymi

Moikka, missä päin ulkoilit? Olisiko mahdollista joskus nähdä sinut korkosaappaissa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuntuisiko miehistä hyvältä jos mies hieroisi haaroistanne valkoisilla kuluneilla koon 44 ballerinoilla? Tai haluaisiko joku vaikka laueta niiden päälle?

• Anonyymi

Uu­s­i sek­si­­­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­omeen! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­­i­. Il­mo­­it­­tau­tum­ine­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/X6w2M7

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      122
      5536
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5198
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4275
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3670
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3308
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2881
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2059
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1917
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1733
    Aihe