Soittavat ovikelloa - kiellosta huolimatta eivät lähde. Pelottavaa.
Jehovan todistajat -pelottaa
23
555
Vastaukset
- Anonyymi
SANO SUORAT SANAT EI KIINNOSTA PASKA AKAAN JA VEDÄ OVI KIINNI JÄTTÄVÄT RAUHAAN 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Se on kultti joka pitäisi kieltää!
- Anonyymi
Olisiko teillä hetki aikaa puhua pörssisähköstä...
- Anonyymi
Olen tarjonnut heille roskia. Kokeilkaa. Konsti päästä eroon.
- Anonyymi
Odotan että tulevat minun oven taakse.On muuten vauhtia kun lähtevät ja suunta selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan että tulevat minun oven taakse.On muuten vauhtia kun lähtevät ja suunta selvä.
Jokohan alkavat kenttätyötä tekemään kiertäen ovelta ovelle pyhien aikaan konfenttiaan pitämään tulisi kaikki muistojuhlaansa jonnekin kauas?
- Anonyymi
joo meilläki tunki jalkaa oven väliin että oli
pakko potkasta kaverii sääreen turvakengällä
kyllä lähti sano annikki tähti
ei ookkaa vähään aikaan näkyny - Anonyymi
Täytynee tehdä kansalaisaloite uskonnollisten kulttien keiltämisestä!
- Anonyymi
Miksi Pieksämäellä sallitaan ovelta ovelle kiertäminen, pyrkiminen asuntoon, "saarnaaminen", "ystäväksi tekeytyminen",,,
- Anonyymi
Kiertely nykyään korona,noro täit ja luteet voipi tarttua ja kulkeutua sinne tänne,joten pidäme ulkopuoliaet loitolla.
- Anonyymi
Kielto ei auta - tulevat työntämään "materiaaliaan" postiluukusta.
- Anonyymi
Materiaali takkavirike
- Anonyymi
Maksaako ne luonnollisesti joa liittyy
- Anonyymi
No mikä niissä pelottaa. Elä avaa ja kyl ne joskus siitä lähtee oven takaa😆
- Anonyymi
en avaa - ovat jo lähteneet
- Anonyymi
pidä pintas , älä avaa ovea !
- Anonyymi
Ovi kiinni.
- Anonyymi
Minä viimeks 3.2 2024 konttarissa rekitielllä näin ikkunasta kun jehovat tulossa ovelle,aukasin oven ja laukasin samalla imuri pussin pihalle terassille.mutta IHAN VAHINGOSSA osui hamepäällä olevan naisen jaloille .Löin oven kiinni ja se siitä.TERE TULEMAST UUDELLEEN.
- Anonyymi
Uskonnollisten kulttien kieltäminen korjaa asian.
- Anonyymi
ihan sama tilanne, keskustelin heidän kanssaan kohteliaasti, nyt tuli riesa ahdistus en jaksa enää. minua myös pelottaa, kyllä ystävällisiä ovat, aikansa. eikö suomen lakiin saada uskon tyrkyttäminen kielletty. minulla on oma uskontoni.
- Anonyymi
Ei pelota ..oli ukko tai akka niin persiistä ja kaulasta kiinni ja Heippa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018316570qk
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346