Minkälainen

Anonyymi-ap

musiikikimaku sinulla oikeasti olikaan, lastenlaulujen lisäksi?

50

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lastenlauluja 😅? Rokkia, metallia, poppia. Aika laidasta laitaan, mutta rock on ehkä omin genre.

• Anonyymi

60 vai 70 luvun rock? Vai uudempaa kenties

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­N­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Minttu ja Ville on mun lemppari🥰

• Anonyymi

Ohan se klasikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohan se klasikko

Klassikko

• Anonyymi

Mun suosikki kanssa. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun suosikki kanssa. 🙂

Pussauskoppi🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pussauskoppi🥰🥰

Joo.... 🙂

• Anonyymi

Himassa soi joo fröbelin palikat enimmäkseen. Itekseni kuuntelen fiiliksen mukaan laidasta laitaan. Iskelmästä ihan kunnon tykitykseen. Räppiä enimmäkseen… Poppia harvemmin. Tänäänkin oli tullut timanttinen albumi yhdeltä räppäriltä, niin olen sitten sitä luukuttanut

• Aika electroniseksi menee. Myös pop, rock ja metallia. Yleensä aika alternative hengessä kuitenkin.

• Anonyymi

Vaikutat fiksulta kaverilta. miksi olet palstalla oikeasti?

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat fiksulta kaverilta. miksi olet palstalla oikeasti?

Ihan ajankulukseni. Liian paljon yksinäisiä iltoja... Joskus ennen kaipailin yhtä...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ihan ajankulukseni. Liian paljon yksinäisiä iltoja... Joskus ennen kaipailin yhtä...

On tämä paljon mielenkiintoisempi kuin vaikkapa tekopyhä FB.
        Ei täälllä silti määräänsä enempää pysty viettämään aikaa.
        Täällä se ihmismieli repeilee ja provokaatioilla yritetään vaikuttaa mieleen

• Anonyymi kirjoitti:

Sen olen havainnut ja kokenut usein täällä... Täällä kyllä onnistutaan välillä repimään riekaleiksi.
        Fb on ihan ok, jos seurailee kaikkia omiin harrastuksiin liittyviä juttuja yms... Kaverit eivät siellä paljon päivityksiä tee, enkä oikein itsekään enää, kuin satunnaisesti. Aika meme painotteista feediä. Joskus ihan hauskaakin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sano vaan rohkeasti että kaipaat nettaa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sen olen havainnut ja kokenut usein täällä... Täällä kyllä onnistutaan välillä repimään riekaleiksi.
        Fb on ihan ok, jos seurailee kaikkia omiin harrastuksiin liittyviä juttuja yms... Kaverit eivät siellä paljon päivityksiä tee, enkä oikein itsekään enää, kuin satunnaisesti. Aika meme painotteista feediä. Joskus ihan hauskaakin.

sulla on tuhansia fb kavereita ja kukaan ei päivitä mitään.johan olet löytänyt hyviä kavereita

• Anonyymi kirjoitti:

sulla on tuhansia fb kavereita ja kukaan ei päivitä mitään.johan olet löytänyt hyviä kavereita

Niin. Ne löysi minut. En mä osaa alkaa täysin tuntemattomien kanssa höpöttelemään siellä. Monet niistä vaan koittaa kaupitella jotain.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin. Ne löysi minut. En mä osaa alkaa täysin tuntemattomien kanssa höpöttelemään siellä. Monet niistä vaan koittaa kaupitella jotain.

no miksi et juttele heidän kanssaan kun olet hyväksynyt heidät sun kaveriksi facebookissa.

• Anonyymi kirjoitti:

no miksi et juttele heidän kanssaan kun olet hyväksynyt heidät sun kaveriksi facebookissa.

Ei vaan huvita...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei vaan huvita...

ai niin sähän olit julkkis niin sen takia sulla on niin paljonfb kavereita. luulis julkkiksen saavan naisia kun oot kuuluisa

• Anonyymi kirjoitti:

ai niin sähän olit julkkis niin sen takia sulla on niin paljonfb kavereita. luulis julkkiksen saavan naisia kun oot kuuluisa

Ei ne kotoa tule hakemaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon täällä aina.

• Anonyymi

Virret

• Anonyymi

hyytävää kamaa

• Anonyymi

Tykkään Ki⚡⚡

• Anonyymi

Kastraattilaulajat on minun lempi bändi.

• Riippuu niin tilanteesta ja mielentilasta. Mikäli olen mietiskelevällä tuulella, niin kuuntelen Queenia tai muuta lyyrisesti taidokasta musiikkia, kuten kotimaisista Leevejä.

Työpäivät saavat vauhtia trance / dance / tekno / ysäreistä. Nykyään olen innostunut kuuntelemaan myös räppiä, jota vielä viime vuonna inhosin.

Mikäli on oikein synkkä fiilis ja haluan rypeä, niin kuuntelen raskaampaa musiikkia, kuten Sentencediä tms. sanoituksiltaan toivotonta ja liian pitkään kuunneltuna jopa ahdistavaa musiikkia. Oikeastaan sellainen kunnon örinä on ainoa, jota en kuuntele ollenkaan.

• Anonyymi

Radio vegan säätiedotus on aika kova juttu!

• Anonyymi

Sitä 24/7?

• Anonyymi

Miks ap oot niin pahalla päällä?

• Anonyymi

Hän tietäisi mun musamaun eikä kyselis täällä

• Anonyymi

Sä varmaan ajattelit, että kun yhden ainoan kerran soitin yhden lastenlaulun pianolla, niin että aina soitan lastenlauluja? Olin silloin masiksessa, kun olit tuuliviiri. Olen kuunnellut rockia, poppia, lattareita ja jopa räppiä. Tällä hetkellä kuuntelen nordic folkia ja tanskalaista ambientia.

• Anonyymi

En osaa soittaa pianolla muuta kuin Ukko Nooan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa soittaa pianolla muuta kuin Ukko Nooan.

Osaan säestää vapaasti, olen laulanut kuorossa ja lauluryhmissä.

• Anonyymi

Hengellinen musiikki

• Anonyymi

Tykkään sellaisista matalista semmonen murahtelu tyylinen vähän räkäisen kuuloisista mieslaulaja äänistä. Ne värisee oikealla taajuudella.

• Anonyymi

Peter Steele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peter Steele

Kyllä 🤤 - Siis sillon kun oli vielä elossa…

Sivusta.

• Anonyymi

Yhtä kuunnellu syksystä lähtien erityisen paljon. Muodostunu lemppariks ja tällee.

• Anonyymi

Mikä on yhtä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on yhtä

Yksi vain.

• Anonyymi

Fiiliksen mukaan. Tekno kuiten eniten,sillä pysyy hereillä.

• Anonyymi

Kuunnelkaa Ylen Arkistosta:
      Vihatut levyt – rakkaita inhokkeja

• Anonyymi

Remu Aaltosen viittä vaille kaks ja sinfoniat yleensäkin🌟🌝

• Anonyymi

Pieni kissanpoikanen....😺

• Anonyymi

Hyvä ja monipuolinen

• Anonyymi

Sininen huivi♥️

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 K­­u­­u­m­a­­t­­­ ­­t­­y­t­­ö­t­­­ ­o­­­d­­o­­t­­t­a­­v­­­a­­­t­ ­­­s­i­n­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18316673

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4657
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3882
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      144
      3534
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2625
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2554
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1699
    Aihe