Poliisia ja ambulanssia viimeyönä taas kerran paikalla. Miksi oi miksi tämän pitää olla lähes joka viikonloppuista. Samasta porukasta kyse kuin Naantalissa Sienipolulla rellestää.
Kapponkadulla taas tapahtumaa
18
768
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla taas kerran Aaramon porukka kyseessä?
- Anonyymi
Valkoinen volkkari ja musta volvo.
- Anonyymi
Miksi Liettualaiset käyttävät Suomessa Volkkareita ja Volvoja työsuhdeautoina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Liettualaiset käyttävät Suomessa Volkkareita ja Volvoja työsuhdeautoina?
Minä pitää volvo hyvä auto. Ei vika ja halpa korjaus. Itse tehdä myös pieni vikat. Kapponkatu pysäköintiautot hakea varaosa joskus.
- Anonyymi
Kyllähän sen jumalauta ihan näkee jo päältä että millainen paikka Kapponkatu on.
- Anonyymi
Synnynnäinen Kappolainen ei omista kappaakaan.
- Anonyymi
Eiks oo turvallista kun poliisi ja sairaanhoito koko ajan lähellä? Veroeuroilla vastinetta.
- Anonyymi
Turvattomuus on aina ollut läsnä Kapponkadulla ja vähän niin kuin kuuluu paikan henkeen että on sellanen maine.
- Anonyymi
Minä vanhana Kappolaisena tiedän millaista siellä on asua.
- Anonyymi
No kerro ihmeessä nyt koko Suomelle että millasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro ihmeessä nyt koko Suomelle että millasta.
Kappolaiset ovat ihan oma lahkonsa Raisiossa. Vähän samaa kun Utahissa mormonit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappolaiset ovat ihan oma lahkonsa Raisiossa. Vähän samaa kun Utahissa mormonit.
Kapponkadulla asuu kuulemma saatananpalvelijoita.
- Anonyymi
Skientologit lektoreineen pitävät Kapponkatua rautaisessa otteessaan
- Anonyymi
Ovatko he jotain tietoviisaita?
- Anonyymi
Mitä yhteistä on kapponkadulla ja Sienipolulla? Molemmissa lähes joka viikonloppu poliisi paikalla.
- Anonyymi
Muuta yhteistä ei sitten olekkaan.
- Anonyymi
Mikä ihme siinä on että pitää yhteen paikkaan keskittää sellasta porukkaa joka aiheuttaa häiriöitä?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18317051
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243