Hurstin leipäjonosta sanottiin totuus

Anonyymi-ap

"Persut petti" sanoi 58-vuotis Jouni.

Ihan kantasuomalaisten näköinen kaveri. Tyypillinen persujen äänestäjä.

Käykääpä Teppo, Vesa, Emmi ja Lulu joskus Vapaakirkon huudeilla kyselemässä kaupunkilaisilta, että miten menee?

44

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käsitä miksi uskoit vaalimainoksiin? Mikä sai sinut menemään tähän huijaukseen? Oliko se mainoslaulu niin hyvä sinun mielestäsi?

      • Anonyymi

        Menkää töihin sieltä vapaakirkolta notkumasta!!


    • Anonyymi

      En viitsi mennä kun siellä on niin paljon ihmisiä ja ahdasta.

      • Anonyymi

        Ai töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai töissä?

        Työ on homojen hommaa


    • Anonyymi

      Itse olen ylpeä työtön. Vapaakirkolta haen ruumiin ravintoa ja saan kaupanpääliseksi myös hengen. Olen onnellinen kiireistä vapaa ja saan elää stressittömästi. Mitään ei puutu minulta. Taivas paikkakin on minulle varmistettu, osaan olla rakastava ja kunnioitan lähimmäisiä. Nämä huutelijat jotka haukkuvat meitä työttömiä taas saattavat jäädä ilman taivaspaikkaa, vaikka kuinka olisi työssä käyty.

      • Anonyymi

        Et ole lukenut Raamattuasi kunnolla. Työtä pitää tehdä jos taivaaseen haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lukenut Raamattuasi kunnolla. Työtä pitää tehdä jos taivaaseen haluaa.

        Mikä raamatun kirjoista näin väittää. Vähän tarkempaa jaetta voisit myös kertoa. Ei ollut työssäkäynti pakkoa kun itse luin. Voi olla että muistan väärin jos vaan ohimennen jossain mainitaan, tämä työasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä raamatun kirjoista näin väittää. Vähän tarkempaa jaetta voisit myös kertoa. Ei ollut työssäkäynti pakkoa kun itse luin. Voi olla että muistan väärin jos vaan ohimennen jossain mainitaan, tämä työasia.

        Hallitusohjelma on persuille raamattu. Hallitusohjelmalla voi perustella kaikki pahat teot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitusohjelma on persuille raamattu. Hallitusohjelmalla voi perustella kaikki pahat teot.

        Esim san 6:6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä raamatun kirjoista näin väittää. Vähän tarkempaa jaetta voisit myös kertoa. Ei ollut työssäkäynti pakkoa kun itse luin. Voi olla että muistan väärin jos vaan ohimennen jossain mainitaan, tämä työasia.

        Muistat väärin lähes koko Raamattu muistuttelee ihmistä tekemään töitä. Eli lue laiskuri uudestaan.
        Aluksi voit googlata esim: Raamattu ja laiskuus saat niitä raamatunjakeita heti muutamaksi päiväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistat väärin lähes koko Raamattu muistuttelee ihmistä tekemään töitä. Eli lue laiskuri uudestaan.
        Aluksi voit googlata esim: Raamattu ja laiskuus saat niitä raamatunjakeita heti muutamaksi päiväksi.

        Nyt googlasin ja luin sananlaskuista koottuja väittämiä työpakon todisteeksi. Kyllähän raamatussa onkin kohtia missä laiskaa ruoskitaan. Heittäisin nyt kuitenkin muistutukseksi että raamatussa mainitaan useasti että on hurskasta antaa aivan vähästäkin omaisuudesta/palkasta meille köyhille. Myöskään rikkauksia ei saa mukaansa taivaaseen joten nekin pitäisi jakaa meille köyhille jo eläessään. Ei sovi hurskaan ainoastaan arvostella meitä köyhiä ruoka-apua saavia työttömiä. Jos itsellä on palkattuloja tai omaisuutta, nyt olisi aika ruveta hyvää jakamaan. Itse köyhänä ajattelin tehdä muutaman tunnin vapaaehtoistyötä, pääsempähän varmasti taivaaseen. Jumala arvostaa myös osatyökykyisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt googlasin ja luin sananlaskuista koottuja väittämiä työpakon todisteeksi. Kyllähän raamatussa onkin kohtia missä laiskaa ruoskitaan. Heittäisin nyt kuitenkin muistutukseksi että raamatussa mainitaan useasti että on hurskasta antaa aivan vähästäkin omaisuudesta/palkasta meille köyhille. Myöskään rikkauksia ei saa mukaansa taivaaseen joten nekin pitäisi jakaa meille köyhille jo eläessään. Ei sovi hurskaan ainoastaan arvostella meitä köyhiä ruoka-apua saavia työttömiä. Jos itsellä on palkattuloja tai omaisuutta, nyt olisi aika ruveta hyvää jakamaan. Itse köyhänä ajattelin tehdä muutaman tunnin vapaaehtoistyötä, pääsempähän varmasti taivaaseen. Jumala arvostaa myös osatyökykyisiä.

        Entäs ne taivaan linnut, jotka eivät työtä tee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ne taivaan linnut, jotka eivät työtä tee?

        On melkoista paskaa kyllä sekin lause. Jos hyttysten pyydystäminen ei ole työtä niin mikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt googlasin ja luin sananlaskuista koottuja väittämiä työpakon todisteeksi. Kyllähän raamatussa onkin kohtia missä laiskaa ruoskitaan. Heittäisin nyt kuitenkin muistutukseksi että raamatussa mainitaan useasti että on hurskasta antaa aivan vähästäkin omaisuudesta/palkasta meille köyhille. Myöskään rikkauksia ei saa mukaansa taivaaseen joten nekin pitäisi jakaa meille köyhille jo eläessään. Ei sovi hurskaan ainoastaan arvostella meitä köyhiä ruoka-apua saavia työttömiä. Jos itsellä on palkattuloja tai omaisuutta, nyt olisi aika ruveta hyvää jakamaan. Itse köyhänä ajattelin tehdä muutaman tunnin vapaaehtoistyötä, pääsempähän varmasti taivaaseen. Jumala arvostaa myös osatyökykyisiä.

        Orpon hallitus kenkäisee osatyökykyistä täysiä päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt googlasin ja luin sananlaskuista koottuja väittämiä työpakon todisteeksi. Kyllähän raamatussa onkin kohtia missä laiskaa ruoskitaan. Heittäisin nyt kuitenkin muistutukseksi että raamatussa mainitaan useasti että on hurskasta antaa aivan vähästäkin omaisuudesta/palkasta meille köyhille. Myöskään rikkauksia ei saa mukaansa taivaaseen joten nekin pitäisi jakaa meille köyhille jo eläessään. Ei sovi hurskaan ainoastaan arvostella meitä köyhiä ruoka-apua saavia työttömiä. Jos itsellä on palkattuloja tai omaisuutta, nyt olisi aika ruveta hyvää jakamaan. Itse köyhänä ajattelin tehdä muutaman tunnin vapaaehtoistyötä, pääsempähän varmasti taivaaseen. Jumala arvostaa myös osatyökykyisiä.

        Muokkaat Jumalan tahtoa itseesi sopivaksi. Mitähän Hän siitä diggaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitusohjelma on persuille raamattu. Hallitusohjelmalla voi perustella kaikki pahat teot.

        Otsasi hiessä sinun tulee leipäsi ansaitseman. Neuvotaanko sossusta vapaakirkolle vai päin vastoin.


    • Anonyymi

      San 6:6 on tulkittavissa työkehoitteeksi. Voisiko san 6:6 tulostaa/kirjoittaa paperille ja sujauttaa jokaiseen avustus ruokakassiin vapiksella. Olisi mielenkiintoista nähdä onko vähemmän hakijoita sitä seuraavalla viikolla. Itse uskon että pari avunsaajaa saattaisivat herätä ja mennä töihin.

    • Anonyymi

      Miten sanotaan espanjaksi ”kyllä tuki aina työnteon voittaa”

      • Anonyymi

        No no trabajo si si siesta


    • Anonyymi

      Mitä totuuksia Hurstin leipäjonosta on sanottu?

      • Anonyymi

        Viha persuja kohtaan ottaa uusia kierroksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viha persuja kohtaan ottaa uusia kierroksia.

        No olen aina vihannut persuja muutenkin eli ei koske minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen aina vihannut persuja muutenkin eli ei koske minua.

        Persujen äänestäjät ovat pettäneet kansan. Unohtakaa heidät kavereistanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen äänestäjät ovat pettäneet kansan. Unohtakaa heidät kavereistanne.

        Demariystäväni Keijo sanoi samaa. Hän lupasi ettei myöskään enää puhu persujen äänestäjille mikäli tapaa heitä Nummen Niilolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demariystäväni Keijo sanoi samaa. Hän lupasi ettei myöskään enää puhu persujen äänestäjille mikäli tapaa heitä Nummen Niilolla

        Siellä ainakin se yksi lihava persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demariystäväni Keijo sanoi samaa. Hän lupasi ettei myöskään enää puhu persujen äänestäjille mikäli tapaa heitä Nummen Niilolla

        En voi mennä Nummen Niilon kaljoille, tulee nyrkit niin kipeäksi


      • Anonyymi

        Kuten aloituksessa mainittiin:
        <"Persut petti" sanoi 58-vuotis Jouni.>


      • Anonyymi

        Leipä on kovaa, mutta purkaa kovemmin.


    • Anonyymi

      Katumaltakin oli pari vanhaa demaria joutunut töihin. Kovia huhuja kuuluu sieltä ja täältä. Ketään kannattaisi äänestää jos haluaisi lomailla eläkkeelle asti? Takaisiko se Kiemunki demareista hyvät Kelan rahat jos sitä äänestäisi?

    • Anonyymi

      Sitä saat mitä tilaat sanoi jo Soini

      • Anonyymi

        Soini olikin rehellinen persu verrattuna näihin nykyisiin.


    • Anonyymi

      Onhan Hurstin ruokajonosta kai jotain totuuksia sanottukin. Että se pitäisi lopettaa niin ihmiset menisivät töihin. Oliko joku kokkari. Enkä siis usko että oli totuuskaan.

    • Anonyymi

      Koville ottaa vasureille jos joutuvat töihin, turha siihen on persuja sotkea

      • Anonyymi

        Juu näin se on persut ei töihin edes kykene vassarit on sentään fyysisesti työkuntoisia. Persut ei varmaan pääse edes kyykkyyn eikä ainakaan sieltä ylös. Ovat lisäksi juoppojakin.


    • Anonyymi

      Aivan väärä palsta tällekin höpötykselle.

      • Anonyymi

        Hämeenlinnan persut on herkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnan persut on herkkiä.

        Tänään taas Lukiokadulle koko perheen voimin. 5 pussia roudataan kotiin ja sitten tuon keikan jälkeen Alkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään taas Lukiokadulle koko perheen voimin. 5 pussia roudataan kotiin ja sitten tuon keikan jälkeen Alkoon.

        Hei kuule kaveri! Ei ole oikein juopotella. Laittaisitte korkin kiinni koko perhe niin ei tarttisi mennä lukiokadulle. Jäisi enemmän purtavaa ulkomaalaisille ja te voisitte hankkia eväänne kaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kuule kaveri! Ei ole oikein juopotella. Laittaisitte korkin kiinni koko perhe niin ei tarttisi mennä lukiokadulle. Jäisi enemmän purtavaa ulkomaalaisille ja te voisitte hankkia eväänne kaupasta.

        Tarvii nykyisillä tuilla ja pienillä palkoilla hakea ruokajonosta ruokaa vaikka ei joisikaan.
        Kuinka onnellisessa valtiossa sinä elät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvii nykyisillä tuilla ja pienillä palkoilla hakea ruokajonosta ruokaa vaikka ei joisikaan.
        Kuinka onnellisessa valtiossa sinä elät?

        Maailman onnellisin valtio. Mutta tuloshan on riippuvainen siitä keneltä on kyselty? Voisiko tässä kyselytavassa olla jonkinlainen virheen mahdollisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman onnellisin valtio. Mutta tuloshan on riippuvainen siitä keneltä on kyselty? Voisiko tässä kyselytavassa olla jonkinlainen virheen mahdollisuus?

        Miten voi olla onnellisin valtio jos pääsee euroopan huonoiten lääkäriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvii nykyisillä tuilla ja pienillä palkoilla hakea ruokajonosta ruokaa vaikka ei joisikaan.
        Kuinka onnellisessa valtiossa sinä elät?

        En minä elä onnellisessa valtiossa. Ajattelin vaan että tuota juoppoutta alettaisiin suitsia. Ei nyt alkoon sentään. Nyt on kyllä nälkäisiä Suomessa jo yli oman tarpeen kyllä käy eväät vähiin. Pian on ruokajaotkin suljettu ja osa kansaa metsiköissä puolukoita poimii. Eikö millään ole enää väliä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä elä onnellisessa valtiossa. Ajattelin vaan että tuota juoppoutta alettaisiin suitsia. Ei nyt alkoon sentään. Nyt on kyllä nälkäisiä Suomessa jo yli oman tarpeen kyllä käy eväät vähiin. Pian on ruokajaotkin suljettu ja osa kansaa metsiköissä puolukoita poimii. Eikö millään ole enää väliä!

        Osa kansaa poimii puolukoita joka tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe