Aftonbladet kirjoittaa asiasta......yleensäkin volvoista kannattaa pysyä erossa jos vain voi.
2008-2012 vuosien Volvoja hajoaa käsiin...
13
254
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti kiinalaiset ovat saaneet parannettua Volvojen laatua, kun he ostivat Volvon vuonna 2015!
- Anonyymi
unohtunut linkki https://www.is.fi/autot/art-2000010296318.html
- Anonyymi
Liikenteessä Volvoja pitää varoa eniten!
Ihme asennevammaisia Vilvo-kuskit! Jännä huomata, ettei asia millään tavoinl liity Volvon laatuun vaan Webastojen hajoamisista siinä on puhe.,,,
- Anonyymi
Ei ollut jännää. Oli heti alkuun selvää, että aloittaja on imbesilli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut jännää. Oli heti alkuun selvää, että aloittaja on imbesilli.
En koskaan voisi kuvitella ajavani vanhalla volvolla muuten kuin että se olisi mallia 240. Muut mallit ovat täyttä kuraa.Ja viisas pysyy niistä visusti erossa....jos fiatin osaa alkaa löytymään konehuoneesta niin on hieman huolestuttavaa...Mutta romut on romuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan voisi kuvitella ajavani vanhalla volvolla muuten kuin että se olisi mallia 240. Muut mallit ovat täyttä kuraa.Ja viisas pysyy niistä visusti erossa....jos fiatin osaa alkaa löytymään konehuoneesta niin on hieman huolestuttavaa...Mutta romut on romuja.
Näin on ja tuo varmaan Esson baarissa kuultua kansanviisautta. Eli absoluuttinen totuus.
- Anonyymi
Tuo nyt on ollut tiedossa vuosikausia, itsekin lukenut vikakoodit ainakin kymmenestä Volvosta joissa Webasto ei käynnisty 800 käyttötunnin jälkeen. Kaikki osat toimii testerillä, mutta kun lämmitintä yrittää käynnistää ei polttoainepumppu lähde toimimaan. Ihan taatusti ohjelmallisesti tehty vika. Jotkut autosähkökorjaamot osaavat hakkeroida ohjelmiston niin että poistavat tuntirajan ja kas kummaa lämmitin toimii.
Uuden eeberin saa kaukosäätiminen vähän reilulla tonnilla. Mitähän ne Ruotsissa oikein tuolla 1800 eurolla "korjaavat"?
- Anonyymi
Vaihtavat Webaston "ohjausyksikön" jossa on taas 800 tunnin käyttöraja jonka jälkeen mykistyy.
Yleensä kestää ajaa noin 300tkm ennen kuin tuo 800 tuntia tulee täyteen.
- Anonyymi
Kiina paskaa on nyky volvot.
- Anonyymi
Webastoa ei edes tarvi.
Sisätilanlämmitin konehuoneessa ajaa saman asia paukkupakkasilla.
Webaston korjaaminen itsekin on tosi helppo juttu, jos sen nyt välttämättä haluaa toimivan..
Yleensä niissä menee hehku, ja myös polttoaineletku voi olla tukossa.
Itse tehty korjaus n. 50€, menee tunteroinen siinä.
Kun sen on kerran tehnyt, niin voi auttaa muitakin pikku korvausta vastaan. - Anonyymi
Yli 10v vanhan Volvon kojetaulussa palaa aina joku vikavalo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602