Vaikka sä yrität

Anonyymi-ap

päästä minusta eroon sun katalilla keinoillasi jotka kohdistuu terveyteeni.Niin tuskin se mies haluaa sinua , vaikka minua ei olisi. Kun on tiedossa mikä sinä olet.

20

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei halua ei

    • Anonyymi

      Ykx hailee mitä muut..
      Olen mikä olen..
      Itse tiedän mikä olen..👍

      • Anonyymi

        Hyvä että tiedostat sen mikä sinun ongelmasi on mutta siitä ei voi parantua. Stalkki. 👍


    • Anonyymi

      Kuka tietää?

    • Anonyymi

      Ei tämä ole kilpailu.
      Sä oot hävinnyt tän pelin!

    • Anonyymi

      Saat pitää. En ala kenestäkään kilpailemaan. En yhdestäkään miehestä. Poistun takavasemmalle ja hel vetin kauas, jos näyttää, että joudun kilpailemaan. Koska sille ei vain voi mitään, jos se mies on kiinnostunut toisesta.
      Olen kuitenkin sitä mieltä, että se on miehen tehtävä näyttää,kenet hän haluaa. Yhdenkään naisen ei pidä omistella sitä, joka ei ole hänelle lupautunut. Vinkiksi vain ap.

    • Anonyymi

      minä toivoin vain rahaa jotain on kuulemma pakko toivoa. raha kohdistuu menneisiin juttuihin, eli ei ainakaan kehenkään negatiivisesti kohdistu. en voisi toivoa kellekään pahalla terveyttä tai itselle puolisoa, nuo täytyy tulla muuta kautta. joko minä saan rahaa tai te pahaa. joten päädyin ottamaan rahat. ei sinä nyt niin älyttömästi tule, älä huoli. toivoin tosiaan tälle päivälle 500 euroa, katsotaan jos tulee ja keväälle extraa 10.000 euroa ja vielä kolmas toive myöhemmälle. tunnustan tänne, jos joku jotain tuntee niin ei säikähdä. tänne tulee, eli pahalla hyvään, ja kaikille.

      • Anonyymi

        Haluaisin

        Vanhanajan maitokärryt

        Tai taulun niistä

        Silmäni lepäävät siinä

        Minua kuulemma nukutettiin pienenä sellaisessa

        Voisin katsellA ikuisuuksiin


    • Anonyymi

      Sairas ketju alusta loppuun. Sairaita keloja ja sairaita tunteita. Sairaita tyyppejä. Tästäkö teille siis on kyse? Sivusta vaan ja edelleen ilman mitään hiton lisämerkityksiä.

      • Anonyymi

        Larppausta.Itsekkin älysin liian myöhään.
        Olin laittanut faceen vasten harrastuksiin larppaaminen vaikken ikkuna oo sitä tehnyt.
        T.n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larppausta.Itsekkin älysin liian myöhään.
        Olin laittanut faceen vasten harrastuksiin larppaaminen vaikken ikkuna oo sitä tehnyt.
        T.n

        Jatkuu..sitte pongattiin mukaan.En tykkää.


      • Anonyymi

        Niin, ihan kai tuo on arvon lukijan päässä mitä merkityksiä miehen höpötyksistä hakee


    • Anonyymi

      Ap. Sinä et päätä kenet joku haluaa tai saa. Ihan vaan tiedoksi -Sivusta-

      • Anonyymi

        Kyllä minä sen tiedän, mutta tämä sairas teko kohdistuu minuun josta olen joutunut kärsimään. Minun pitäisi olla aivan ulkopuolinen tässä asiassa mutta olen tämän kaiken paskan kohde jota kiusataan kokoajan. Sairasta mustasukkaisuutta. Taidat itse olla se syyllinen osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän, mutta tämä sairas teko kohdistuu minuun josta olen joutunut kärsimään. Minun pitäisi olla aivan ulkopuolinen tässä asiassa mutta olen tämän kaiken paskan kohde jota kiusataan kokoajan. Sairasta mustasukkaisuutta. Taidat itse olla se syyllinen osapuoli.

        En tiedä ketä muka kiusaam. Enemmän olen aina auttanut kuin kiusannut.
        Sinun toimintasi näyttää enemmän kiusaamiselle ihan oman kertomuksesi perusteella.


    • Anonyymi

      Oletko ätmi siis mustasukkainen jollekin naiselle jostain miähestä? Se toisaalta selittäisikin paljon

    • Anonyymi

      Miten terveytesi horjuu?

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 K­u­­­u­m­a­­­t­­­ ­­t­y­­­t­ö­­­t­­­ ­­­o­­­d­o­­t­­t­a­v­­­­a­­t­­ ­s­­i­­n­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18317631

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Okei... itse en kyllä.haikaile menneitä. Eikä se mun vika ole jos ne mua haluaa tai rakastaa. Sille mä en voi mitn.
      Vaikka tiedän kyllä aika monen tekevän niin. Käyny toi messenger sen verran kuumana. Säälittää eräskin joka avoliitossa. Naisella lapsia silti tää mies txtailee. Sanoo edelleen miettivänsä meitä yhdessä eikä voi unohtaa millainen olen sängyssä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1553
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1058
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      822
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      115
      730
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      696
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe