Tiedoksesi nainen,

Anonyymi-ap

Myös bi-henkiset naiset kelpaavat minulle miehelle. Okei, ehkä tää on vähän provoilua mutta lue tää nyt kumminkin. Että sitä vaan, sinun ajatushautomoosi tämmöinen idea että voit ottaa ystävättäresikin mukaasi kivoihin juttuihimme sitten kun lähennymme toisiimme. Jumala loi miehen toteuttamaan Hänen tahtoaan. Nainen tuli siinä kylkiäisenä, ihan kirjaimellisesti. Miehen kylkiluusta siis. Jalkavaimot ovat aina olleet se normi kaikesta huolimatta, nykykulttuurimme on vain erkaantunut siitä. Taantunut suorastaan, mikäli rohkenen sanoa 🙂.

26

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bi-nainen tuskin haluaa homophoobisen kumppanin.

    • Anonyymi

      Eläpä mies svidduile. Vaikka vähän hymyilyttää.

    • Anonyymi

      Ei kiitos.

    • Anonyymi

      .🤮.

    • Anonyymi

      En halua naisia.

    • Anonyymi

      Missähän kohtaa Raamatussa kuvataan onnistunutta moniavioisuutta. Sinuna pysyttelisin ihan vain yhdessä naisessa, jos edes sellaisen saat.

    • Anonyymi

      "Ja kaverille kans" 😉. Mistäs nyt tuulee kun aloitukseni on kerryttänyt vain vihaa ylleen? Minulla sentään on huumorintajua. Tiedoksi niille ketkä väittävät ettei toista sukupuolta tarvittaisi, niin ihmiselämä on edelleenkin olemassa siksi koska se on lähtöisin miehestä. Nainen toimii siinä mahdollistajana ja lapsenvarastoijana. Ymmärrän naisen huolen jos siinä tohinassa hänen kaverinsa pyörähtää vahingossa paksuksi 🤭. Myöntäkääs nyt naiset se, että jos ette halua naiskaverianne mukaan niin haluatte hänen tilalleen miehen. Se ei kuitenkaan kävisi minulle. En aio olla hiljaa vaan sen sijaan manifestoin toteuttaen itse itseäni täällä, teeskentelemättä 👌.

    • Anonyymi

      Lepsot on likasia varmasti jtn sukupuolitautei

    • Anonyymi

      Valitettavasti minusta tuli 100 % lesbo kun kohtasin sinut :)

      Voit rauhassa jatkaa mieskavereidesi hoonaamista :) hyvät kuvat btw.

      • Anonyymi

        Mitkä ihmeen kuvat ketään miestä en oo hoonannu 🤣


      • Anonyymi

        Hyvä! Onnistuinpas väestönkasvun rajoittamisessa ainakin tältä osin kun l*sboksi muuntauduit. Silloin aikuisviihteen katselun alkuaikoinani katselin välillä naisia yhdessä. Naiset ovat niitä lääppijöitä tuolla kuppiloissa, ettäs tiedätte. Kerran kaksi naista pussaili baarissa ja he ikään kuin kutsuivat katseillaan minua luokseen. Olin vain hämmentynyt ja tuijottelin heitä. -ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Onnistuinpas väestönkasvun rajoittamisessa ainakin tältä osin kun l*sboksi muuntauduit. Silloin aikuisviihteen katselun alkuaikoinani katselin välillä naisia yhdessä. Naiset ovat niitä lääppijöitä tuolla kuppiloissa, ettäs tiedätte. Kerran kaksi naista pussaili baarissa ja he ikään kuin kutsuivat katseillaan minua luokseen. Olin vain hämmentynyt ja tuijottelin heitä. -ap.

        ?
        Ei miestä lisääntymiseen tarvita, yksi siittiö vain, ja sinulla ei ollut riittävän hyviä perintötekijöitä luovuttajaksi.


    • Anonyymi

      En ole bi henkinen. Mutta jos sinä haluat kokeilla toista miestä niin voi kattoo 😂

      • Anonyymi

        Tarkoitan naisen bi-henkisyydellä tässä yhteydessä sitä että jos naiskaverisi olisi jakamassa minut sinun kanssa niin se olisi sinulle "ihan ok". Ei siis välttämättä suoranaista limojen vaihtoa itsesi ja hänen välillänne. -ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan naisen bi-henkisyydellä tässä yhteydessä sitä että jos naiskaverisi olisi jakamassa minut sinun kanssa niin se olisi sinulle "ihan ok". Ei siis välttämättä suoranaista limojen vaihtoa itsesi ja hänen välillänne. -ap.

        Ei olisi minulle ok. Tuo mitään bi henkistä ole. Jos hetero mies panee toista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan naisen bi-henkisyydellä tässä yhteydessä sitä että jos naiskaverisi olisi jakamassa minut sinun kanssa niin se olisi sinulle "ihan ok". Ei siis välttämättä suoranaista limojen vaihtoa itsesi ja hänen välillänne. -ap.

        Eihän se nyt noin menisi kuitenkaan 😉
        En Jaa miestä mutta jos otetaan kaveri mukaan niin mies jakaa naisen. Mieheni ei saa toisesta naisesta mitään muuta kuin katsoa naisten välistä rakkautta ja koskea ja saada kosketusta ainoastaan omalta naiselta. Sitten jos leikkeihin otetaan toinen mies mukaan voidaan harkita uudelleen että saako mieskin jotain toisesta naisesta. Vahinko raskauksia ei tulisi kaverin kanssa, koska niin intiimiin ei olisi lupaa.
        Noh asia nyt kuitenkin olisi todellisuudessa se että mitään intiimiä tai sellaista toimintaa ei olisi kuin toistemme kesken meillä.


    • Anonyymi

      Olehan huoleti aloittaja. Sinä tuskin pääset muiden eroottisiin hetkiin kuin haaveilulla ja vilungilla

    • Anonyymi

      Okei. Minulla on haaveena myös kolmen kimppa kahden miehen kanssa. Toteutetaan sitten yhdessä sekin, eikös vaan 😉.

    • Anonyymi

      Tuota voisin kyllä olla minä ja 2 miestä kimpassa mutten
      Mies ja 2 naista kuviossa kun harvoissa tapauksissa. Yleensä en edes mieti ajatusta.
      Terveisin bi ja polymorinen nainen...

    • Anonyymi

      Kokemus puhui.

    • Anonyymi

      Taas joku lesboparista fantasioiva mies kirjottattamassa
      Ymmärtämättä tilannetta olenkaan oikein....
      Sua ei tarvita siinä.

    • Anonyymi

      Ooh, ei sillä että itse aihepiiri niin fasinoisi, mutta muuten tyypit jotka luennoi autuaan tyylisesti siitä, mikä heille kelpaisi tai menettelisi saa pään pyörälle

    • Anonyymi

      Matonlipojat oy

    • Anonyymi

      Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo sulle enää mitää sanottavaa
      Huomaat kyllä että puutun keskusteluista jatkossa
      Naiselta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2298
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1535
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1316
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1245
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1162
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      89
      1079
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      948
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      909
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      892
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe