Voi rakas mies

Anonyymi-ap

Tuskaa tämä ikuinen ikävä sinuun. Voitaisko vaikka avautua toisillemme irl? Kerrot kasvotusten mitä minusta ajattelet ja haluako minusta jotain vai etkö mitään. Koska ehtisit? Voin itse kertoa sinulle sitten samalla että haluan, paljonkin.

154

2269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopiihan se, Mut täällä on tuhansia ja vaikea kuvitella kuka ja mistä.

      • Anonyymi

        No m nainen en ole ainakaan. Tuossa joku sitä kaipaili. Jatka siellä vaan.


      • Anonyymi

        Ei täällä ole tuhansia. Kourallinen ihmisiä täällä pyörii. Tuhannet on jo keksinyt parempaa tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No m nainen en ole ainakaan. Tuossa joku sitä kaipaili. Jatka siellä vaan.

        Laita nyt se etunimen kirjain, vaikka rasittavaa onkin. Kirjaimen avulla saatat poistaa kymmeniä vastauksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt se etunimen kirjain, vaikka rasittavaa onkin. Kirjaimen avulla saatat poistaa kymmeniä vastauksia

        Laita nyt se etunimien toinen ja kolmas kirjain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt se etunimien toinen ja kolmas kirjain

        No on se kiva tietysti että saa paljon vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on se kiva tietysti että saa paljon vastauksia.

        Hirveä troIIaaminen alkaa aina niistä kirjaimista. Olen itse h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt se etunimen kirjain, vaikka rasittavaa onkin. Kirjaimen avulla saatat poistaa kymmeniä vastauksia

        Tuskinpa sentään niin moni etsii itseään näinkin teennäisestä miehen ylikiihkeästä tekstistä


      • Anonyymi

        Juuri tähän viittasin, että nämä palstaelätit riehaantuu. Eihän noita kyllä enää montaa ole. Aika vähissä troIIitkin jo täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sentään niin moni etsii itseään näinkin teennäisestä miehen ylikiihkeästä tekstistä

        Aloituksessa ei ole mitään kiihkeää. Se kiihkeys on vain sinun korvies välissä.


      • Anonyymi

        Helena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa ei ole mitään kiihkeää. Se kiihkeys on vain sinun korvies välissä.

        No sanotaan sitten miehen performoimaa kliseistä tekokärsimystä - tämä on niin tuskaa ja huomenna sataa loskaa- tyylisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa ei ole mitään kiihkeää. Se kiihkeys on vain sinun korvies välissä.

        Ehkä sekin on jonkun korvien välissä, että nämä miehen teennäiset tuskaa on- avaukset ja nyt selevitetään tää homma koskee oikeasti ketään luonnollista henkilöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tähän viittasin, että nämä palstaelätit riehaantuu. Eihän noita kyllä enää montaa ole. Aika vähissä troIIitkin jo täällä.

        Fiksut lopettaa aina ajoissa. Ne on noi tyhmät kun luulee olevansa järjen ääni täällä 😂


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­­y­m­­f­­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jooooooo!
      vaikka heti.

      • Anonyymi

        Voi mulle sopisi hyvin. Tule tänne heti ja tilataan vaikka jotain syötävää ja jutellaan. Jotain pitäisi kohta syödäkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mulle sopisi hyvin. Tule tänne heti ja tilataan vaikka jotain syötävää ja jutellaan. Jotain pitäisi kohta syödäkin...

        Asutteko lähekkäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutteko lähekkäin?

        Ei asuta lähekkäin. Ei ole kävelymatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mulle sopisi hyvin. Tule tänne heti ja tilataan vaikka jotain syötävää ja jutellaan. Jotain pitäisi kohta syödäkin...

        Ai niin ku viimeksi? Mutta paremmin.
        Käy.
        Whatsappiin vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ku viimeksi? Mutta paremmin.
        Käy.
        Whatsappiin vain.

        Tottakai pitää parantaa. Kävin tänään kurkkimassa hänen wa:ssa. Älä kysy miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pitää parantaa. Kävin tänään kurkkimassa hänen wa:ssa. Älä kysy miksi.

        Whatsapp, eli viestipalvelin, jota käyttää mm lapsiperheet tai työporukat arkiseeen yhteydenpitoon, mutta trollimiehelle sfäärit on selvästi jotain muuta


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Ois kyllä kiva.

      • Anonyymi

        Ihanaa olis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olis.

        Nii. En liikaa unelmoi kummiskaa.


    • Anonyymi

      Pari kuukautta menee vielä ainakin.

      • Anonyymi

        Eli toukokuussa ehtisit? Onpa sulla kiirettä nykyisin.


      • Anonyymi

        Kiireistä on siellä jollain😅


      • Anonyymi

        Olet näitä öljynporauslautalla tai muuten ulkomaan komennuksella olevia lentokapteeni -kirurgi-sotilaita netistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näitä öljynporauslautalla tai muuten ulkomaan komennuksella olevia lentokapteeni -kirurgi-sotilaita netistä?

        Ja yksitotiset ei tajua tätä vitsiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näitä öljynporauslautalla tai muuten ulkomaan komennuksella olevia lentokapteeni -kirurgi-sotilaita netistä?

        Rahaa etsit mutta tuskin sulle kukan antaa mitään horo


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️❤️❤️ 💙 ❤️❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Kiitos sydämistä. Olisipa ne minulle oikeastikin 💟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sydämistä. Olisipa ne minulle oikeastikin 💟

        Koodi se on 5+5=Love


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koodi se on 5 5=Love

        Joo. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koodi se on 5 5=Love

        Kaikki koodit voi lukea niin monella tavalla että ei niistä tiedä. Sopii jokaiselle kun tarpeeksi vääntää. Tuskaa nämäkin vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki koodit voi lukea niin monella tavalla että ei niistä tiedä. Sopii jokaiselle kun tarpeeksi vääntää. Tuskaa nämäkin vaan on.

        Nimien kirjainmäärä. Se voisi olla vaikkapa
        J....+J.... Tämä siis vain esimerkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimien kirjainmäärä. Se voisi olla vaikkapa
        J.... J.... Tämä siis vain esimerkki

        Joo. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimien kirjainmäärä. Se voisi olla vaikkapa
        J.... J.... Tämä siis vain esimerkki

        Joo joo mies/nainen oli joku sivusta. Ne voi tarkoittaa ihan mitä vain. Nuo leikit alkaa olla jo osaltani leikitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo mies/nainen oli joku sivusta. Ne voi tarkoittaa ihan mitä vain. Nuo leikit alkaa olla jo osaltani leikitty.

        Tuota noin, minä 'joo.🙂", laitoin tuon ❤️❤️❤️❤️❤️ 💙❤️❤️❤️❤️❤️. Vaikka sillä nyt mitään väliä ole. Vastasin arvailijalle että juuri noin tarkoitin. Hänellä jopa oli kirjain oikein tuossa esimerkissään. Pahoittelut mielipahasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, minä 'joo.🙂", laitoin tuon ❤️❤️❤️❤️❤️ 💙❤️❤️❤️❤️❤️. Vaikka sillä nyt mitään väliä ole. Vastasin arvailijalle että juuri noin tarkoitin. Hänellä jopa oli kirjain oikein tuossa esimerkissään. Pahoittelut mielipahasta.

        Heittäydytään vähän ja jatketaan kirjaimilla. Eli siis toinen J oli oikein vai molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäydytään vähän ja jatketaan kirjaimilla. Eli siis toinen J oli oikein vai molemmat?

        Vain toinen. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimien kirjainmäärä. Se voisi olla vaikkapa
        J.... J.... Tämä siis vain esimerkki

        Jenni ja Jussi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenni ja Jussi

        Hmmm...Se kartanlukija nainenko näitä arvoituksia tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm...Se kartanlukija nainenko näitä arvoituksia tekee?

        Kartanlukija??? Mieleen tulee vain Hussi ja hän tuskin tänne on eksynyt


    • Anonyymi

      Voitais varmaan mutta epäilen että uskalletaanko me? Molemmat ajatellaan aina liikaa kaikkea negatiivista ja emmitään liikaa. Harmillista koska juuri se on saanut aikaan tämän hankalan tilanteen... Pitäis vaan uskaltaa.

      • Anonyymi

        En tiedä oletko hän mutta noinhan se on. Ei uskalla vaikka pitäisi uskaltaa. Hän ei ole yhtään pelottava edes, mutta silti vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko hän mutta noinhan se on. Ei uskalla vaikka pitäisi uskaltaa. Hän ei ole yhtään pelottava edes, mutta silti vaikeaa.

        Haluaisitko ehdottaa jotain miten ja missä haluaisit keskustella? Olen itse aika huono keksimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko ehdottaa jotain miten ja missä haluaisit keskustella? Olen itse aika huono keksimään.

        Hänen kanssa voisin jutella ihan nähdessäkin. Et sinä ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kanssa voisin jutella ihan nähdessäkin. Et sinä ole hän.

        Milloin ajattelit että näette taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ajattelit että näette taas?

        Jos se olisi vain minusta kiinni niin pian.


    • Anonyymi

      Voisiko olla totta, että haluaisit lähestyä ihan elävässä elämässä? Eihän ole ollutkaan muuta ongelmaa kuin missä tavataan ja milloin? Ei missään netissä, ei nettikahvilassa. Netti sananakin aiheuttaa pahoinvointia.

      • Anonyymi

        Olenhan joskus lähestynytkin. Tietysti oikeasti eikä netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan joskus lähestynytkin. Tietysti oikeasti eikä netissä.

        Jos olen hän, näin on ja myönnän minulla olevan rohkeuden puutetta, varsinkin jos kohtaaminen tulee esim. yhtäkkiä, pelkkä kääntymisaika on minulla pitkä, koska heti mietin onkohan minulle tarkoitettu. Pitäisi olla kai rauhallinen tapaamispaikka, ei kiirettä mihinkään. Minulle vielä nuijanukutus, etten yliajattele ja polta sulaketta heti alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen hän, näin on ja myönnän minulla olevan rohkeuden puutetta, varsinkin jos kohtaaminen tulee esim. yhtäkkiä, pelkkä kääntymisaika on minulla pitkä, koska heti mietin onkohan minulle tarkoitettu. Pitäisi olla kai rauhallinen tapaamispaikka, ei kiirettä mihinkään. Minulle vielä nuijanukutus, etten yliajattele ja polta sulaketta heti alkuun.

        Laita viestiä sille ihmiselle. Ei täällä voi oikeasti sopia mitään tapaamisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä sille ihmiselle. Ei täällä voi oikeasti sopia mitään tapaamisia.

        Eli tämän feikkivuoropuhelun miespuolisen osapuolen pitäisi olla äänessä vai miten? T verkkainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämän feikkivuoropuhelun miespuolisen osapuolen pitäisi olla äänessä vai miten? T verkkainen

        Tåmä on varmaan se eräs kirjoittelija, joka jankuttaa näihin miehen avauksiin viittä vaille tavuviivojen kanssa


    • Anonyymi

      Avaudu mieluummin maanantaiaamuna työkkärin virkailijalle ja mene sen jälkeen lääkäriin päivittämään lääkityksesi.

      • Anonyymi

        Ota sinä työnantajaltasi suihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota sinä työnantajaltasi suihin.

        Tämä ei ole ap:lta. Olen päättänyt etten kommentoi noille yhden asian jankkaajille.
        "työkkäri ätmi" ja mitä noita onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota sinä työnantajaltasi suihin.

        Sehän on eläkeläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on eläkeläinen.

        Onnellinen


    • Anonyymi

      Haluan ja paljonkin... Olet Nainen jonka haluan vierelleni. Meillä on jo molemmilla tulevaisuus jota molemmat haluaa, enkä koskaan halua tuhota sitä mahdollisuutta. Haluan mahdollisimman pian päästä vierellesi ja jakaa ajatuksemme toisiamme kohtaan... Taivas jyrisee ja taustalta lyö salamat kovaa mutta olen aivan varma, että emme pelkää ja valitsemme oman tiemme... Niin joka on jo nimetty Meille... Sinulle
      Rakkaani

      • Anonyymi

        Oletko tekoäly kun tuosta puuttuu kokonaan tunne?


      • Anonyymi

        Olet ihana 💞


      • Anonyymi

        ❤️…


      • Anonyymi

        Kumpikaan kommentti sulle ei ollut ap:lta. Ilkeä oli tuo toinen. Tottakai tuossa on tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan kommentti sulle ei ollut ap:lta. Ilkeä oli tuo toinen. Tottakai tuossa on tunnetta.

        Minusta tuo oli teknistä sanailua, mutta jokainen kokee miten haluaa.


      • Anonyymi

        Ajattelin saaneeni lemput...
        -sivusta


    • Anonyymi

      Ei se mitään. Puhutaan sitten kun koet että olet valmis... Ei sun väkisin tarvi jos sua jännittää.

      • Anonyymi

        Säikäytän sinut 👻 Ole varovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säikäytän sinut 👻 Ole varovainen.

        Hui 😱


    • Anonyymi

      Jos sukunimesi alkaa C:llä tai W:llä niin mieluusti...

      • Anonyymi

        No ei tod.


    • Anonyymi

      Milloin nähdään seuraavan kerran? Jos yritän. -Mieheltä

      • Anonyymi

        Mahdollisimman pian tietysti


      • Anonyymi

        En sitä vielä tiedä mutta luulisin että aika piankin.


      • Anonyymi

        Syksyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksyllä

        Syksyllä :DDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksyllä :DDDD

        Eikö ole jänniä nämä netin provot- toisella menee vielä pari kuukautta ja toisella syssymälle🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole jänniä nämä netin provot- toisella menee vielä pari kuukautta ja toisella syssymälle🥱

        Mulla ei ole muuta kuin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole jänniä nämä netin provot- toisella menee vielä pari kuukautta ja toisella syssymälle🥱

        Sateen sattuessa menen sienimetsään.
        Varma valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksyllä

        Paljon aikaisemmin. Nämä on sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole muuta kuin aikaa.

        Älä luule että hän oli aloittaja. Tuohan on se palstakiusaaja, jonka kommentteja täällä joka välissä. Sen erottaa ivallisesta otteesta. Älä sekoita tuota aloittajaan. Noloa jos sekoitat.


      • Anonyymi

        Ehkä tiistaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tiistaina

        Ei tiistaina. Älä sotke toisten aloituksia.


    • Anonyymi

      Täällä on ap sinulle muuten aika monta vastaajaa. Kaikki luulee omaksi ihastukseksi. 🙂 Mahtaakohan oikea huomannutkaan tätä 🤔

      • Anonyymi

        Yksi voisi olla hän. Viittasi johonkin mitä irl ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi voisi olla hän. Viittasi johonkin mitä irl ollut.

        Viime tiistaina nähtiin 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime tiistaina nähtiin 😉

        Ei se kommentti vaan ihan toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime tiistaina nähtiin 😉

        niin nähtiinkin. hämmentävä hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin nähtiinkin. hämmentävä hetki.

        Olihan se ehkä vähän joo, mut ei muuta sitä tosiasiaa kuinka mä sua kohtaan tunnen.
        M-N


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Homppelit vauhdissa.

      • Anonyymi

        Ai joku muukin kuin sinä?


      • Anonyymi

        No laitapa håmo jarrut päälle ja katoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai joku muukin kuin sinä?

        Miksi kysyt? Oletko tyhmä?


    • Anonyymi

      Kutsu vaan sun luo niin tuun vaikkas heti.
      Sen yhden kerran en tullut koska olisi ollut vain kääntyminen ovella ja ei sellainen sovi. :(

      • Anonyymi

        Juu.


      • Anonyymi

        Miksi kysyt? Oletko tyhmä?


    • Anonyymi

      " Kerrot kasvotusten mitä minusta ajattelet ja haluako minusta jotain vai etkö mitään."

      Mene edeltä kyllä se jää kantaa....

      • Anonyymi

        Heh, ei se taida enää kantaa... hauska.


      • Anonyymi

        Hienoa että olet pappa herännyt taas samalla jalalla kuin muinakin päivinä luomaan hyvää mieltä kanssapalstailijoillesi, eiks jeh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet pappa herännyt taas samalla jalalla kuin muinakin päivinä luomaan hyvää mieltä kanssapalstailijoillesi, eiks jeh?

        En ole pappa, mutta hyvä tietää, että joudut huitomaan sinne tänne kun et tiedä missä mikäkin vastapuoli lymyilee


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet pappa herännyt taas samalla jalalla kuin muinakin päivinä luomaan hyvää mieltä kanssapalstailijoillesi, eiks jeh?

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Ihan naurettavaa miten sitä niin varmuudella puhui eteenpäin menemisestä, ja nyt ihan selvää, ettei onnistu. Korjataan tää yhdessä.

      • Anonyymi

        Kuka puhui? Sinä vai toinen osapuoli?


      • Anonyymi

        Ehdottomasti korjataan jos olet hän. Minä ainakin korjaan omalta osaltani kaiken. Olen sisuuntunut tässä viime aikoina.
        Ap sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka puhui? Sinä vai toinen osapuoli?

        Miksi kysyt? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Pillu jäikö saamatta?

      • Anonyymi

        Miksi kysyt? Oletko tyhmä?


    • Anonyymi

      💕💕💕💕💕💕💕💕💕😍😍💕💕😊😊

    • Anonyymi

      Osoitit jo teoillasi etten merkitse sinulle tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Enpäs. Olet käsittänyt asian väärin tai olet väärä.


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä? Kaikki. Ihan kaikki. On tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.


      • Anonyymi

        Siis mitä- eikö tämä naisena esiintyjä ole ottanut vieläkään yhteyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs. Olet käsittänyt asian väärin tai olet väärä.

        Valitsit toisen henkilön jota kohti mennä.


    • Anonyymi

      Kasvotusten kannattaakin tärkeät asiat puhua. Hyvä asenne.

    • Anonyymi

      Mitä pitemmiksi nämä ketjut tulevat, sen sekavampia ne ovat. Pelkkää riitelyä niiden lopuissa.

      • Anonyymi

        Niin enkä itse ymmärrä miksi näitä pitää nostella niin pitkään. Keskustelupalstalla asia voidaan keskustella loppuun saman päivän aikana ja sitten tehdään jo uutta. Ei näin pitkiä kukaan jaksa lukea. En edes minä aloittaja itse.
        ap sivusta


      • Anonyymi

        Ups, tämä olikin eilinen. muistin jotenkin vanhemmaksi. ap

        Tuo 17:48 vastaaja sotkee joka väliin tuota loputonta jargonia. En pysty ymmärtämään miksi sotkee näitä. En vaan pysty mutta jokaisella on taakkansa. Pyrin väistelemään tuollaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin enkä itse ymmärrä miksi näitä pitää nostella niin pitkään. Keskustelupalstalla asia voidaan keskustella loppuun saman päivän aikana ja sitten tehdään jo uutta. Ei näin pitkiä kukaan jaksa lukea. En edes minä aloittaja itse.
        ap sivusta

        Oletko tyhmä? Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ups, tämä olikin eilinen. muistin jotenkin vanhemmaksi. ap

        Tuo 17:48 vastaaja sotkee joka väliin tuota loputonta jargonia. En pysty ymmärtämään miksi sotkee näitä. En vaan pysty mutta jokaisella on taakkansa. Pyrin väistelemään tuollaiset.

        Kaikki on tyhmyyttä. Ihan. Kaikki. Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Voi kun uskaltaiskin paljastaa tunteensa ihanlle M naiselle

    • Anonyymi

      Minkä näköinen olet?

      • Anonyymi

        Miksi kysyt. Oletko tyhmä?


      • Anonyymi

        Minkä näköinen pitäisi olla?


    • Anonyymi

      Lauta ja lättäperse

      • Anonyymi

        You would weep like a little boy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        You would weep like a little boy

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.

        You would sob until it’s very awkward


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.

        Mistä tämä uusin hikemssu, mistä esim tyhmät voi itsensä tunnistaa on mies peräisin?


    • Anonyymi

      Kiitos hetkellisestä huomiostasi mitä annoit niin surumieliselle ja yksinäiselle ihmiselle. Kun lähden pois olen kiitollinen kaikesta ennen kaikkea sinusta

      Ikuisesti sinun

    • Anonyymi

      En ole tiistaina nähnyt häntä. Joku tuolla esittää yli-innokkaasti. Se ei ole ap.

      • Anonyymi

        En ole ap ja ei ole esitystä, jos muhun viittaat. Mä ihastuin siihen naiseen enkä muuta voi. Anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap ja ei ole esitystä, jos muhun viittaat. Mä ihastuin siihen naiseen enkä muuta voi. Anteeksi.

        Esitit sinä ap:ta kun häneltä kysyttiin ja vastasit. Esitit naista ja aloittajaa. Onnea sinulle.


      • Anonyymi

        Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle. Oletko? Oletko? Oletko? Oletko tyhmä? Toistoa äärettömiin...

      • Anonyymi

        Kaikki on tyhmiä jonkun fiksumman silmissä. Ja kaikki on fiksuja jonkin tyhmemmän silmissä. Ei ole olemassa fiksuinta tai tyhminä. Eli joo ja ei. Olen ja en.


    • Anonyymi

      Olisi puhuttavaa puolin ja toisinkin, pitäähän asiat selvittää.

      • Anonyymi

        Juttele asiat työkkärin virkailijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttele asiat työkkärin virkailijalle.

        Mikä tämä jankutus on, etkö pääse yli siitä että sinut leikattiin ulos käytöksesi takia?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä mutta hänestä en tiedä.


    • Anonyymi

      Oletko K nainen?

    • Anonyymi

      Olen Jorpa Kyyseppi ja etin semmottia naista joka ei arkaile.

    • Anonyymi

      Notottakai haluan.

      • Anonyymi

        Haluaisin laittaa Hänelle numeroni jossain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin laittaa Hänelle numeroni jossain

        Olishan se ihana olla alasti peiton alla ja tuntea toisen lämpö.T. Jorpa Kyyseppi


      • Anonyymi

        Mulla on sun numero. Tuo toinen oli sivusta tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sun numero. Tuo toinen oli sivusta tietty.

        Jos todellakin on numero, niin heti jorpalle viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos todellakin on numero, niin heti jorpalle viestiä.

        On numero mutta enpä nyt viestittele. Joskus sitten ehkä taas.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 K­u­­u­­m­a­t­­­ ­­t­y­­­t­­­ö­­t­ ­o­­­d­o­t­t­­a­v­­­a­­­t­­­ ­­­s­­i­­n­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18317995

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe