Fetissit toteen

Anonyymi-ap

Onko sulla jotain fetissejä? Kerro ihmeessä jos on!

71

3235

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun fetissi on että joku nainen annaa minulle piiskaa paljalle pyllylle!

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­y­­­m­­f­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mulla on jalkafetissä ja onnekseni ymmärtäväinen avopuoliso asian suhteen. Lukemattomat kerrat hyväillyt suulla ja käsin hänen jumalaiaia jalkojaan. Lähes yhtä monta kertaa runkannut hänen jalkojaan hyväksi käyttäen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kumiasut ja naisten hai- ja kontiosaappaat

    • Anonyymi

      Vaipat ja kaikenmaailman haalarit esim. Farkkuhaalarit ja toppahaalarit

    • Anonyymi

      Olen sub-henkinen nainen ja haaveena saada piiskaa perseelle avokämmenellä ja olla kolmen miehen pantavana joka reikä täytettynä. Suuhuni saa virtsata, samoin pilluun ja perseeseen.

      • Anonyymi

        Olis ihan kiva toteuttaa 😉


      • No siinähän nuo sitten tulikin 😍⚡ en ole kussut pilluun enkä perseeseen mutta suuhun ja päälle. Minusta on kiihottava saada laskea pissat naisen päälle ja suuhun ja imettää ruikkivaa kyrpää ja suudella kusista suuta.


    • Anonyymi

      Vanhan savottamiehen pallit kiihottavat. Olen keski-iän ylittänyt nainen.

      • Anonyymi

        Niin minuakin, /toinen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minuakin, /toinen nainen

        Ja minua! /Kolmas nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minua! /Kolmas nainen

        Kolmas Nainen ei koskaan tehnyt lauluja tuollaisesta paskasta


    • Anonyymi

      Haluaisin juoda kuset suoraan vanhemman miehen kullista ja imee kovaksi ja saada lopuksi spermat suuhun. M60

    • Anonyymi

      Lukot ja lukitseminen.
      Riisuuntua alastomaksi ja laittaa vaatteet lukon taakse. Avain täytyy hakea jostain kauempaa. Siveysvyön hankkimisesta haaveilee.

      • Anonyymi

        Kauko-ohjattava lelu sisälle ja siveysvyö ylle.
        Avaimet kotiin ja kaukosäätimen kanssa baariin.
        Mennä tuntemattomaan porukkaan ja antaa kaukosäädin käytettäväksi.


    • Anonyymi

      Kai siinä jonkinlaista alistamisintoa on. Olen nainen ja minua kiihottaa miesten jalat. Ihan perinteiseen tapaan, mitä isommat sen parempi. Mutta se erityisyys tulee lättäjaloista. Miehille lättäjalat on häpeä. Suunnattoman kiihottavaa on päästä päivittelemään miehen jalkojen kokoa ja latuskaisuutta. Tehdä tarkkoja kysymyksiä, miten pärjäsi tuollaisilla jaloilla armeijassa vai onko peräti kruununraakki. Säännöllisesti mies menee vaikeaksi ja alkaa punastua ja änkyttää, mahtavaa on vain kostua ja jatkaa juttua lättäjaloista. Parhaimmillaan tämä sitten päättyy kiihkeään aktiin, jossa vielä kyselen, että onko tuolaisesta lättäjalasta edes kunnolla naimaan?

    • Anonyymi

      Rakastan pukeutua naiseksi ja laittautua niin että joku oikeasti luulisi naiseksi

      • Anonyymi

        Niin mäkin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin !

        Ja minä, on ihanaa kun saa olla naisena, ja kaikki katsoo mua pitkään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanhojen savottamiesten pallit. /Keski-iän ylittänyt eronnut naishenkilö.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toisen naisen pikkuhousut, joita voin painaa kasvoilleni ja pitää omakivaa, päästä "salaa" katsomaan toisen naisen masturbointia, tai sitä kun mieheni nai toista naista. Tai vaihtoehtoisesti masturboida toisen naisen kanssa samassa huoneessa mieheni katsellessa.

      Tämä toinen nainen ja mieheni olisi kuitenkin samalla täysin minun kontrollini alla ja saattaisin kevyesti ( myös rajummin miten se hänelle sopii ) pakottaa nuolemaan itseäni samalla kun mieheni ottaa toisen naisen takaa.

      Muitakin on, kuten roolileikkejä eri teemoilla ja asuilla, mutta siitä tulisi liian pitkä vuodatus ja yltä löytyy tärkeimmät. Mutta olen tässä varmaan ainoa yksilö koko maailmassa. Näitä omien rouviensa miesten aisurifantasioitaja varmaan toteutuksiakin kyllä riittää, mutta että edes vähän vastaavaa toista naista.

      PervoUusperheenÄiti

      • Minulle tuo kävi enemmän kuin hyvin. Meillä oli suhde exän kanssa tässä uudelleen lämmityksenä joku vuosi sitten ja hän halusi suunnilleen tuollaista. Ei ehditty vaan löytämään sopivaa naista mukaan. Hän olisi halunnut että alistan hänen tahtonsa mukaan sitä toista naista kuten minä alistin ja käsitteli häntä. Hän olisi määrännyt minne nain. Häntä nain enemmän perseeseen kuin pilluun ja saman olisi saanut tämä toinen kokea. Läpsimistä ja kiinni pitämistä lujaa hiuksista kiinni ja suuhun naimista jne.


    • Anonyymi

      Naisten jalat, kengät ja saappaat. Haaveena päästä nuolemaan likaisia kenkiä ja saappaita, nuuhkimaan hikisiä sukkia jne.

    • Anonyymi

      Sellaanen että meidän futisjoukkue tapaa 47VAITODEPIILIRANESETÄ ja nussii häntä vuorollaan ja yhtäaikaa persiiseen, monta kalua kerrallaan 24 tuntia putkeen että pyllyyn menee futispallo heittämällä

    • Anonyymi

      Olis hienoa päästä kokemaan gangbang. Mua pantaisiin pilluun, perseeseen ja suuhun samaan aikaan.
      Fistaus pilluun, sidottuna oleminen, perseen ja rintojen piiskaaminen avokämnennellä.
      Tässähän näitä.

      • Anonyymi

        Olisi ihana olla yksi niistä miehistä jotka saisi käyttää sinua.


    • Anonyymi

      Anopin alushousut, rintaliivit, sukkahousut. Anopin punaiset varpaiden ja sormien kynnet. Anopin suuret rinnat ja karvainen pillu.

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotka haluav­­at pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/X5k8S8

    • Anonyymi

      Vaimo kakkaa usein usein suuhun jonka jälkeen pomppii kiimasena kyrvällä

      • Anonyymi

        Voi vittu että olet aasi!! Joku samanlainen älykääpiö voi ymmärtää sua mutta ei sekään usko sun juttujas toope


    • Anonyymi

      Sidotuksi tuleminen, piiskaus, fistauskin jostain syystä kiinnostaa. Olen täysin kokematon tällä saralla. Mutta pelkästään sen ajatteleminen, että joku sitoo minut ja haluaa tuottaa minulle sen jälkeen nautintoa tekee minut märäksi.

    • Anonyymi

      Haave olis, että nainen nylkyttäis itselleen orkun minun takapuolta vasten

    • Olen aina halunnut lihottaja naisen tyttöystäväksi. Nainen auttaisi minua lihomaan kaikin mahdollisin keinoin. Eli nainen nauttisi, kiihottuisi minun lihomisesta, siitä kun paino nousee, maha kasvaa ja rinnat turpoavat. Nainen myös seuraisi painon nousua punnituksilla, mittaamalla kehon paisumista.

    • Anonyymi

      Onhan niitä. Tykkään pukeutua naiseksi, olen siis neljäkymppinen mies.

      • Anonyymi

        Unohdit kertoa että olet typerä


    • Anonyymi

      Sniffaan vaimon paskaa samal ku se runkkaa mua 😎

    • Anonyymi

      On mulla mutten kehtaa sellaista kertoa. En edes tiedä onko se mahdollista tai tarkoitanko sitä?

      • Anonyymi

        Voisitko sanoa edes että oletko tyttö vai poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sanoa edes että oletko tyttö vai poika

        En kumpikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sanoa edes että oletko tyttö vai poika

        Olen poika joka haluaisi olla tyttö jota pojat porukoilla panisi, siis joka reikään yhtä aikaan


    • Anonyymi

      Mä haaveilen että toi mun puoliso ajais ihan posliiniksi ja saisin sit nuolla kunnolla

      • Anonyymi

        Ootko kysynyt sitä Reijolta?


    • Anonyymi

      Haaveeni on saada koivuvitsaa paljaalle pyllylle miehen antamana. Minä saisin yrittää estää piiskaamisen, mutta piiskaaja on liian voimakas ja piiskaisi minut kuin pikkupojan.

    • Anonyymi

      Paskiainen utelee. Myyrä!

    • Anonyymi

      Fetissini on naida pitkään ja nautiskellen hitaasti takapuolta ja suuta vuorotellen, mitä likaisempi takapuoli ja sotkuisempi muna aina suuhun menee, sen suurempi kiihotus

    • Minä haluan saada piiskaa paljalle pyllylle!

    • Anonyymi

      Itsellä on fetissi 18-35v naisten urheilu lenkkareihin ja valkoisiin sukkiin.

      Muutamat käytetyt hommannut kirppikseltä ja sukat uutena joille sitten tulee runkkailtua.

      M47v

    • Anonyymi

      Fantasioinut olen sidottuna ja homo mies viiltäisi parta terällä pienen haavan kasseihin, puristaisi toisen pallin ulos , imisi kunnolla pitkään. Painaisi takaisin ja laastari tiukasti haavaan. M 61

      • Anonyymi

        Oispa kiihottavaa oikeesti toteuttaa, aletaan suunnittelee. Hitsi aito palli suussa aika makeeta. M 64


    • Anonyymi

      Munille potkiminen ja tallominen. Olen pitkään fantasioinut että joku sadistinen nainen antaisi kassilleni kunnon käsittely.

    • Suuhun paneminen ja sitte ajatus laukeevasta, spermaa sykkivässä kullista suussa.. uuh

    • Anonyymi

      Suuhun paneminen ja lopuksi sykkivän kullin tunteminen suussa…uuh please. Kik akkokk

      • Anonyymi

        Voin tulla panemaan


      • Anonyymi

        Hyvä lisää miehiä pitää löytää


    • Anonyymi

      Olisi kiihottavaa nähdä muutaman miehen runkkaavan lastinsa vaimoni pääle jossain levikkeellä tms. Muutaman kerran kokeiltu mutta ei ole löytynyt miesporukkaa, vain yksittäisiä miehiä.

    • Anonyymi

      Onpa hyvinkin ja onneksi pääsen niitä toteuttamaan. Fantasioin siitä että minut sidotaan liikkumattomaksi jonka jälkeen minulle tehdään lukuisia orgasmeja ja käytetään hyväksi ilman että voin sitä mitenkään estää. Aluksi leikimme tätä leikkiä sängyssä, mutta keväällä mieheni hankki vaneri levyn, johon asensi nahkaisia remmejä niin että niitä tulee ranteisiin, käsivarsiin, rinnan yli, lantion yli, reisien ja nilkkojen ympäri. Tässä ei sitten pysty liikkumaan tuumaakaan. Siinä sitten maataan liikkumattomana parhaillaan tunteja, vibra ja dildo haaroväliin kiinnitettynä ja yritetään estellä orgasmeja tulemasta. Lisäksi tämän saunamökin takkahuoneen katossa on koukut, jolloin jalkani voi kiinnittää myös kohti kattoa, jolloin olen siinä sitten haarat levällään sopivasti nuoltavana ja naitavana.

    • Anonyymi

      Kiva kiihoittavaa olisi jos vaimoni gynegäynnillä tapaisi komean ja nuoremman lääkärin.
      Tohtori tutkisi hänet ja sanoisi, että on uusi tutkimus jonka hän haluaisi tehdä.
      Vaimoni kysyisi, että millainen?
      Nuori komea tohtori kertoisi, että hänen pitäisi kokeilla oikealla kalulla "omallaan" että kaikki on hyvin!
      Vaimoni empisi hetken, mutta suostuisi siihen.
      Tohtori alkaisi kiihoittamaan vaimoani, joka kostuisi ihanasti!
      Tohtori paljastaisi ison kalunsa ja kysyisi, että sopiiki että tehdään uusi tutkimus?
      Vaimoni kiihoittuneena ei voisi vastustaa, ja sanoisi, että ehdottomasti haluaa sitä!
      Uuh.. tohtori työntyisi hiljaa vaomoni ksteaan pilluun ja alkaisi panna vaimoani..
      Vaimoni kiimassa haluaisi lisää ja sopertelisi, että ei saa lopettaa...
      Iso kalu naisi kosteaa pillua ja vaimoni saisi ihanan orgasmin ja tohtori laskisi kaikki vaimoni pilluun!!
      Kun vaimoni tulisi kotiin, kysyisin, että onhan kaikki hyvin?
      Hän sanoi, että oli hyva "ihana" tutkimus.. ja ei kertoisi, miten olisivat naineet tohtorin kanssa!
      Nimimerkki: Pikku-tohtori

    • Anonyymi

      Saada nätti varpaiselta naiselta footjobia.

    • Anonyymi

      Upea ois päästä nauttimaan liukkaista, tulla toisen miehen lasteille..
      Nimimerkki; Liukkaille

      • Anonyymi

        Päästä useamman miehen liukkaille kunnolla naituun pilluun. Mikä sen parempaa.


    • Minä haluan saada piiskaa!

    • Anonyymi

      Naisella puhtaan valkoiset alushousut ja rintaliivit joissa on riittävästi kangasta saan selitellä häntä ja suukotella. Pari kertaa olen saanut toteuttaa sen. Entinen työ kaveri kysyi mikä on parasta. Kerroin sen hänelle. Hän sanoi jos maksat alusvaatteet niin saan toteuttaa fantasiani. Raha vaihtoi heti omistajaa. Ja sovimme että menen hänen luokseen perjantai iltana. Hän tuli avaamaan oven Marimekon mekko päällä. Juteltiin ensin monta tuntia ja juotiin teetä. Hän kävi WC ssä ja tuli takaisin alkoisiin alushousuihin ja rintaliiveihin pukeutuneena. Kullin rupesi seisomaan heti. Sain suudella ja nuolla kaikkialta. Vietimme mukavan yö. Seuraavana aamuna hän kysyi onko kiireitä. Ei ole jos pukeudut noin. Hän vaihtoi päälleensä alushousut jossa oli lahkeet. Ja koski kulliani se oli heti räjähdys pisteessä. Lähdin vasta sunnuntai iltana. Viikolla näimme pari kertaa töissä. Perjantaina hän kysyi tuunko illalla käymään. Ja tulihan minä .

    • Anonyymi

      Musta mies ja vaalea nainen nussii. Todella syntinen näky

    • Anonyymi

      Kaksineuvoinen. Sekä master, että sub henkinen bdsm leikeissä.
      Huomenna vanha vaimoni toteuttaa domina roolinsa lämittelyvälineinä kaulapanta ja pikalukolliset tekstiilihihnat. Ei käytä raippaa mutta kiusaa hogtied ukkoa vapauttaen sen verran, että pystyn hänen pakottamiin, nöyryyttäviin perversioihin.

    • Anonyymi

      Oma fetissi olisi saada vanhempi +60v mies runkkaamaan omaa kalua aina loppuun asti.

      M47v

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3930
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1541
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      279
      1385
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1346
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      46
      1103
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1056
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      59
      1016
    Aihe