Jos tulisi sota..

Anonyymi-ap

...sitä käytäisiin läpi ja alkaisi asioiden puinti. Nämä jotka eronneet reservistä eivät olisi kovin suosittuja kenenkään mielestä. Voisi tulla jopa pahojakin yhteenottoja reservistä eronneiden ja rintamalla taistelleiden välille.

6

547

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät olisi suosittuja edes omasta mielestään, jaa jaa.

• Anonyymi

Sanotaan ei sodalle koska kesäkin on tulossa, mutta tuun puolustamaan jos tilanne vaatii. Harmi kun näillä mun papereilla ei saa aselupaa joten en kerkeä harjotteleen.

• Anonyymi

Eihän nyt omat kansalaiset aselupia/aseita tarvitse, sotaan kutenkin miespuoliset kansalaiset kyllä kelpaavat, jopa pakolla vaaditaan.

• Anonyymi

Reservistä eronneita halveksittaisiin? ketkä tarkalleen halveksisivat reserviläiset olisivat kuolleita rintamalla sekä osa halvaantuneita. Reservistä eronneet voisivat tukehduttaa jalkansa ja kätensä menettäneet sotainvalidit tyynyihinsä...

https://eroa-armeijasta.fi/

• Anonyymi

Voisihan se olla hyväkin asia. Olisi Suomalaisilla ehkä töitäkin sodan jälkeen. Niin se ainakin viime sodan jälkeen meni.

• Anonyymi

Jos tulisi sota, määräisin reservin aliupseerina aloittajan heti ensimmäiseksi torjumaan yksinään panssarivaunukomppanian hyökkäystä. Varustuksena risa ritsa ja kamiinantorvi. Kieltäytymisestä seuraisi kenttäoikeus ja tuomionluku siinä paikalla kesän 1944 malliin.

Saa suorittaa. Mars mars.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe