Tästäkö minä maksan ?

Anonyymi-ap

Lapseni näytti Judoliiton insta päivitystä, siellä koulutus päälikkö pyörii tatamilla, mitä ihmettä miten tämä auttaa judoseuroja, ei mitenkään. Olen monen kuulut sanovan että tuo nuoriso ja koulutuspäälikkön virka on turha olen nyt samaa mieltä. Tästä samasta päälliköstä on moni muukin sanonut että ei tee Judoliiton eteen mitään hyödyllistä. Ja näytää pitävän paikkaansa.

13

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaakohan yhtään judotekniikkaa?

      • Anonyymi

        Eiköhän hän hallitse perustekniikat. On jopa kilpailukokemusta, mitä välttämättä ei löydy kaikilta täällä suhaavilta.


    • Anonyymi

      Hyvä, alkaahan se kenttäkin tajuamaan tämän turhuuksien turhuuden kyvyt.
      Vielä kun tajuaisi itse.

    • Anonyymi

      Saisinkohan toiminnanjohtaja tehtyä selvityksen kuinka kallis on kyseinen virka judoliitolle ja mikä on vaikutus jäsenmäärään ? Veikkaisin että mitätön on.

    • Anonyymi

      Kannattaa pitää lapsi pois instasta. Voi, voi sentään, kävin liton instassa, harmillista en löytänyt ko. kohuvideota. Olisiko kuitenkin kyse jälleen provokaatiosta?🙄

      • Anonyymi

        Kyllä se siellä oli, oisko poistettu aamupäivällä kommentin jälkeen 😂


    • Anonyymi

      Jos toiminta olisi perusteltua ja seuroja tukevaa niin ei tarvitsisi poistaa, mutta kun kyseinen virka ei palvele liitoa eikä jäsenistöä millään tavalla. Voi vain todeta että kyseinen virka kyseisen ihmisen tekemänä palvelee vain häntä itseään, ei meitä jotka hänen palkan maksaa.

    • Anonyymi

      Ihme kitinää. Jos jostain hommasta liitossa saadaan Instaan tai muuhun someen jotain aikaiseksi, jota joku saattaa vielä hieman katsella niin se ei ole keneltäkään pois. Tuohon ei varmaan työaikaa ihan jäätävästi ole saatu tuhraantumaan.

    • Anonyymi

      Tänne judopiireihin näyttää kyllä pesiytyneen kaikkein pahimmat jäärät ja kitisijät. Yleensä eivät itse mitään tee. Mutta tottakai tietävät miten ei tehdä. Eivät tosin tiedä miten pitäisi tehdä. Sehän vaatisi jo ihan oikeasti ajattelua ja ponnistelua.

      Minusta olisi hienoa jos oman liittoni "virkamiehet" pyörisivät myös tatamilla, pysyvät mukana. En siis ihan ymmärtänyt aloitusta. Vissiin vaan periaatteesta vastaan.

      • Anonyymi

        Ennen kun valmennusta (U18/21) pyöritti oto-valmentajat, niin Pääsiäisenä oltiin "töissä" eli EV-leirillä. Nykyisin pyöritään vaan ulkomailla ja urheassa.
        Pääasia, että on "ammattimaista" valmennusta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kun valmennusta (U18/21) pyöritti oto-valmentajat, niin Pääsiäisenä oltiin "töissä" eli EV-leirillä. Nykyisin pyöritään vaan ulkomailla ja urheassa.
        Pääasia, että on "ammattimaista" valmennusta....

        No, Urhean tiimi treenaa normaalisti tänään, pe ja la siellä Urheassa. Toki kisaajat ovat tietenkin kisoissa. Mitä pääsiäisen leireihin tulee niin ei ole kauhean suosittu ajankohta. Tulee vanhemmilta aika paljon kuraa kun haluaisivat pitää pääsiäisvapaata nuortensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, Urhean tiimi treenaa normaalisti tänään, pe ja la siellä Urheassa. Toki kisaajat ovat tietenkin kisoissa. Mitä pääsiäisen leireihin tulee niin ei ole kauhean suosittu ajankohta. Tulee vanhemmilta aika paljon kuraa kun haluaisivat pitää pääsiäisvapaata nuortensa kanssa.

        Varsinkin, kun ei käytetty koko pääsiäistä, vaan osa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, Urhean tiimi treenaa normaalisti tänään, pe ja la siellä Urheassa. Toki kisaajat ovat tietenkin kisoissa. Mitä pääsiäisen leireihin tulee niin ei ole kauhean suosittu ajankohta. Tulee vanhemmilta aika paljon kuraa kun haluaisivat pitää pääsiäisvapaata nuortensa kanssa.

        Kyllä seuroissakin reenattiin tänään ja huomennakin.
        Meinasin vaan, että olisi hyvä koota jengi YHDESSÄ, mutta ...
        Hyvää Pääsiäisen aikaan kaikille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe