Kaverin mutsi .

Anonyymi-ap

Kuinka monella on / on ollut runkkauksen kohteena kaverin mutsi ? itelläni on jo lähes pakkomielteeksi tullut runkata ja fantasioida kaverin mutsia ,aivan sexi pakkaus ja ikää on vasta ehkä hieman yli 40 ,ite oon 19.

28

2095

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle kaverin mummo sai minut aikoinaan kiimaan. Asuin nimittäin parikymppisenä samassa talossa kaverin mummon kanssa ja hän oli todella upea reilu kuusikymppinen nainen. Autoin häntä pienissä jutuissa aina välillä ja sitten hän joka vuosi lähti joulun jälkeen muutamaksi kuukaudeksi Espaniaan ja minä kävin aina kastelemassa hänen kukat ja katsomassa postin. Ensimmäisenä vuodesta lähtien tietysti tarkistin hänen alusasut ja löysin yhdestä laatikosta myös vibraattorin ja kiihotti ajatus että se oli käytössä koska ainakin patterit vaihtui joka vuosi.. Myös yhdet vanhat saukkanauhat ja niihin kuuluvat sukat löysin. Monet kerrat runkkasin ja ajattelin tätä vanhempaa naista.

    • Anonyymi

      Muistaakseni ei kertaakaan tyttöystävien äitejä olen si taas ketellu osin sen takia jot mitä on odotettavissa jos kun elävät elämänsä samallatavoin kun äitinsä

    • Anonyymi

      Ja yleensä useimmiten tuokin on yksi helpoimmista tavoista tuhota välit kaveriinsa

    • Anonyymi

      Oli kahden kaverin äidit, joita ajatellen runkkasin. Tämä tapahtui kun olin 14-18v ja he nelikymppisiä. Tiedän, että eräs muukin kaveri himoitsi heistä toista, sanoen sen ihan suoraan. Itse en paljastanut haaveilujani.

    • Anonyymi

      Jotain 14 ollessani olin kaverin mukana heidän mökillään ja kaverin äiti oleskeli pikku bikineissään siellä. Huippu oli kun näin muutamankin kerran hänet alasti kun kävi saunasta uimassa. Sellainen nelikymppinen hoikka pitkähkö urheilullisen näköinen nainen ja vielä täysin posliini. Tuon jälkeen tuli useinkin runkattua hänelle.

      • Anonyymi

        Tyttö ystäväni äiti 38v todella upee kroppainen ja iloinen pakkaus, mökillä yleensä bikinit kesällä päällä aamusta iltaan. Rakastellessa tyttö kaverini kanssa, usein fantasioissa olen hänen äitinsä kanssa sänkyssä. M 24


      • Anonyymi

        Opettele suomea ennenkuin alat kenellekään avautumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele suomea ennenkuin alat kenellekään avautumaan.

        Sää mää ja bää tietää buaahaa.


    • Anonyymi

      Eipä taida monikaan nainen tietää kuinka paljon on poikiensa kaverit spermaa lennättänyt heidän vuokseen.Itsekkin 15-16 vuotiaana pääsin haistelemaan kaverin mutsin likapyykkikorista löytämiäni pikkuhousuja ,kyllä seisoi nuorenkundin kalu komeasti 45 v naiselle ,ja sitä sperma litrojen määrää mitä tuli lennätettyä on mahdoton laskea.

      • Anonyymi

        Tai sitten tietää mitä saavat aikaan nuorissa pojissa. Kaverin äiti ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna kiusasi tahallaankin meitä. Liikuskeli pikkareissa ja rintsikoissa ympäri taloa ja muutaman kerran antoi jopa kylpytakin aueta liikaakin niin että näkyi karvoituskin. Ja nuo takin aukeamiset tapahtuivat aina kun kaveri ei ollut paikalla.


      • Anonyymi

        Kyllä ne tietää. Luuletko että naiset tulee neitsyinä raskaaksi?


    • Anonyymi

      Olen nykyään kuuskymppinen ja ollessani teini niin parhaan kaverini äidillä oli kotonaan tapana kulkea rintaliiveissä,pikku ja sukkahousuissa. Hän oli silloin nelikymppinen ja paljon nelikymppisen Jutta Urpilaisen näköinen, rehevä upea blondi nainen. Voi jeesus miten oli välillä vaikea peittää kiihottumistani ja monet kerrat tuli runkattua kaverin äidin kuva silmissäni.

    • Anonyymi

      Kuinkahan paljon isät fantasioi tyttäriensä kavereista runkatessaan ?

      • Anonyymi

        Tytärpuolen kaveri on usein ollut fantsioiden kohteena ,19 v tumma sopivasti pyöreä ja osaa flirttailemisen taidon ,kyllä 50 ukon kulli jäykistyy kun minihameinen tyttö heittää kaksmielisiä juttuja.


    • Anonyymi

      Kyllä se on kuule normaalia. Itsekin kun olin jotain 15-16v niin tuli monesti runkattua kaverin 45v mutsille. Ja ko. mutsi tasan tarkkaan tiesi sen. Kulki vähissä vaatteissa ja mullahan alkoi välittömästi seisomaan. Mitä ei voinut olla huomaamatta. Pakko oli karata kotiin ja kaivaa oman mutsin alkkarit pyykkikorista, runkata ja purkaa paineet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kaikki kaverini kyttäävät äitiäni, mutsis on posliini ja mälläävät äitini alushousuja, kaverini oli yötä jolla todella iso, äitini pinkit stringit jalassa esitteli kulliaan, aamulla isä puolelleni antoi ne ja isäpuoleni laittoi mälliset stringit jalkaan, runkattiin lähes koko yö ovi raollaan.

      • Anonyymi

        Nykyään olen jo viiskymppinen, mutta harmittavasti meidän kaveriporukassa ei ollut yhtään äitiä tai kaverin siskoa, joka olis ollut kuuma :D


    • Anonyymi

      Kaverin äiti oli ensimmäinen seksifantasian kohde. Aikaa kulunut ensimmäisistä runkuista 35vuotta ja edelleen tulee vedeltyä häntä ajatellen. Pari vuotta sitten pääsin nuuhkimaan nykyään yli 70-vuotiaan muorin pikkareita. Oli kyllä hyvän tuoksuiset.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­a stream. Sisää­nkäynti k­aiki­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://aepgcorp.com/H/K1y7J0

    • Anonyymi

      Eipä tuossa kai fantasiana mitään joillekin kai ihan normaali fantasioihan jotkut tytöt kaverin isästäkin mu jos ajattelit tuossa edetä fantasiaa pidemmälle kandee varmistua että suhde kestää muuten on hyvin todennäköistä että tuhoat välisi kaveriisikin

      • Anonyymi

        Opettele suomea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele suomea!

        Siinäpä vajakin ulosanti. Taidat olla oikein äidinkielenopettaja. Hähähähä


    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinut käym­­ään uude­ssa chatis­­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­jo­­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/O4d2Z9

    • Anonyymi

      Olen nussinut kaverin äidin. Itse olin 24 ja nainen joku 40+. Hän oli usein yksin baarissa ja joi aika paljon, ei tarvinnut kuin taluttaa rouva kotiini. Aika hyvät kyydit antoi ja kaikella tavalla. Lopulta soitti miehensä hakeen kotiin joskus aamuyöllä. Mikähän juttu niilläkin on.

      • Anonyymi

        Kenties oli lupa käydä vieraissa. Ehkä olivat naimisissa vain esim. varallisuussyistä.


      • Anonyymi

        Noin pääsin itsekin pukkaamaan kaverin äitiä.
        Kaveri oli opiskelemassa ja äiti tyttöjen iltaa viettämässä ja isä kotona. Äiti esitteli muille minut poikansa kaverina ja pusutteli nuorta miestä ja siitä se lähti. Kun käppäiltiin taksiasemalle ja minä kämpille, kaverin äiti kysyi että pääseekö hän saatille. Naurahdin kun minun sitä piti kysyä ja sitten hän naurahti ja ehdotti että kysyn. Ja pääsin saatille, mutta minun kämpille. Naitiin pari kertaa kun kuti napsahti niin nopeaan ja kaverin äiti vain puki vaatteensa ja lähti kotiinsa vaikka ehdotin suihkua. Sen talven aikana tavattiin usein noin, ja sovittiin jopa että hän on tulossa ja että näistä ei sitten puhuta kenellekään. Vasta jälkeenpäin mietin että saattoi hän viedä sitä mälliyllätystä kotiinsa kun ei koskaan tarvinnut suihkua, eikä koskaan jäänyt yöksi. Taksiasemalta oli kaverille vain kymmenen kilsan matka ja asema oli minun kämpän vieressä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe