Lastensuojelu on äärioikeistolainen sortojärjestö

Lastensuojelu on äärioikeistolainen sortojärjestö
Sosiaalityöntekijät ovat uusi äärioikeisto ja alistava ryhmä tyranneja, jotka eivät käytä sotavoimia tai lakeja vaan kätkevät alistamisen kauniiden ja moraalisten asioiden, heikomman osapuolen puolustamisen ja vaaran estämisen taakse. Lapsen etu ja tuki ovat pelkkää bluffia. Jos vanhemmat selviävät uhrina olosta, me voimme väittää, miten lapsi on aina voinut hyvin, sosiaalityöntekijä ei koskaan tavannut lasta ennen huostaanottoa ja lääkäri ei sanonut sitä, mitä sosiaalityöntekijä väittää. He onnistuvat siinä vain pysymällä varjoissa ja välttelemällä julkista keskustelua, ihan niin kuin he välttelevät päätöksistä puhumista meidän istuessamme yksin heidän pöytänsä edessä. Niin tyranni tekee. Puhuminen on kiellettävä, jotta tyrannin asema ei joudu kyseenalaiseksi. Sosiaalityöntekijät kuitenkin uskovat olevansa niin vahvassa asemassa, että he julkaisevat jotain nettiin. Jos me kyseenalaistamme sen, meitä pilkataan harhaisiksi ja epävakaiksi. Lastensuojelun työntekijöiden puhe on täynnä tunnepitoisia, epätieteellisiä ja rituaalisia sanoja. Se on suuri rituaali. He syyllistyvät aggressioon haukkuessaan minua harhaiseksi. Yrittävär estää lastensuojelun kyseenalaistamisen. Käyttävät koko ajan diskursseja tyhmyydestä, perusasioista, sivistymättömyydestä. Hokevat uskonnollisia rituaalisanoja aina samalla tavalla ja vetoavat moraaliin ja tunteisiin. Kieltävät asioiden todistamisen vetoamalla työläyteen. Lastensuojeluorganisaatio on huuhaaporukkaa, joka pitää poistaa hallinnosta.

4

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teemu on äärikommunisti ja eikös se ole oikeistoa myöskin?

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Teemuilu on bluffia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe