muun uskovaiset kuin muslimit saivat tarpeeksi muslimeista ja tahtovat yhdessä muslimien kanssa juhlia suuri ramadan juhla
he murtavat lukkoja, hakkaavat vartijoita ja ryntäävät moskeijaan juhlimaan yhdessä
he eivät jaksa sietää eristyneisyyttä ja tahtovat olla yhdessä juhlimassa koraania
laulamassa ja tanssimassa muslimien kanssa yhdessä
varokaa kaikki muslimit, sillä väki on vihainen tosissaan pyrkimässä suljetulle alueelle
ylistetään allahia yhdessä kaikki muslimit ja ei muslimit
jos poliisi armeija estää meitä ryntäämästä vihoissaamme moskeijaan, me raivataan tiemme väkivalloin
emme jää ukon pyhistä paitsi tällä kertaa itkemään yksinäisyyttämme!!
jumala on suuri
Vieraat ryntäävät Moskeijaan ottamaan osaa ramadaniin
13
261
Vastaukset
- Anonyymi
Päivän sana
18,3,2024
Markus 12
Vertaus viinitarhan vuokraajista
Jeesus alkoi puhua heille vertauksin:
»Mies istutti viinitarhan, ympäröi sen aidalla, louhi kallioon viinikuurnan ja rakensi vartiotornin. Sitten hän vuokrasi tarhan viininviljelijöille ja muutti itse pois maasta.
»Sovittuun aikaan hän lähetti palvelijansa viinitarhan viljelijöiden luo, jotta saisi heiltä osansa tarhan sadosta. Mutta nämä ottivat miehen kiinni, pieksivät hänet ja lähettivät takaisin tyhjin käsin. Omistaja lähetti heidän luokseen toisen palvelijan, mutta tätäkin he pahoinpitelivät ja häpäisivät. Hän lähetti taas uuden palvelijan, ja tämän he tappoivat. Samoin kävi seuraavienkin: toiset he pieksivät, toiset tappoivat. Nyt oli jäljellä enää yksi, hänen rakas poikansa. Tämän hän lähetti vuokraajien luo viimeiseksi ajatellen: ’Minun omaan poikaani he eivät sentään uskalla koskea.’ Mutta nämä sanoivat toisilleen: ’Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.’ He ottivat hänet kiinni, tappoivat hänet ja heittivät ulos viinitarhasta.
Tappaminen on samaa kuin sokaistaminen,
TÄMÄ ON RAJA ELÄMÄLLE JA KUOLEMALLE
»Mitä viinitarhan omistaja nyt tekee? Hän tulee ja ottaa nuo viljelijät hengiltä ja antaa viinitarhansa toisille.
Olette kai lukeneet kirjoituksista tämän kohdan:
– Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät,
on nyt kulmakivi.
Herralta se on tullut,
ja se on ihmeellinen meidän silmissämme.»
Neuvoston jäsenet olisivat halunneet ottaa Jeesuksen kiinni, sillä he ymmärsivät, että Jeesus oli vertauksessaan puhunut heistä. Mutta koska he pelkäsivät kansaa, he antoivat hänen olla ja lähtivät pois.- Anonyymi
SOKAISULLA KUOLETTAMINEN, siinä onkin sitten keksinnöt vähissä tikapuun kaahijoilla.
- Anonyymi
Tämä RAAMATUN KERTOMUS ON JOKA-AIKAISTA
- Anonyymi
JUURI NÄINHÄN SE SUOMESSA, ETTÄ
PUNA-VIHREÄ VASEMMITO ANNLI SAARIKON JOHDOLLA KOULUTTAA YLIOPISTOISSA IMAANIT.
IMAANIT VALEHTELEE JA KANSA USKOO. VALTA VAIHTUU. RUKOILLAAN KUOLEMAA JA MÖSKYTÄÄN VÄÄRÄUSKOISILLE.
KUKA ON ERIMIELTÄ JA EI MIELLYTÄ, SE TAPETAAN.- Anonyymi
joo nämä tulijat on tappamisen taitajia siis oikean elämän tuhoojia
- Anonyymi
ylistetään allahia yhdessä kaikki muslimit ja ei muslimit
Kun tietäisit mikä Allah on,en ylistäisi petoa !- Anonyymi
MuttaKun Allah on kuollut ja MINÄ OLEN VAIN ELÄÄ OLEMUSTAAN
ELÄMÄ ON ELÄMÄÄ VARTEN ei kuolleiten - Anonyymi
Elämälle kuoleet kumartavat kiveä ja sen kuolleille lupauksille.
- Anonyymi
IHMISMIELEN MYSTEERI
https://www.youtube.com/watch?v=CpWccxZzYvQ&t=137s&pp=ygUQa29odGkga2Fpa2tldXR0YQ==
ELÄVÄ VAIN KUOLLUT
Tietoisuuden käsittäminen on tosiaankin ainutlaatuinen ominaisuus. Sitä on vielä erittäin vaikea selittää, ehkä ihmisen aivot vain osaa käsitellä tietoisuutta.- Anonyymi
Raamatun kuolemat ovat juurikin tätä jären lampun pimentämisiä tai sitten pelastus on jären kirkastumista-
MUTTA JOLLA LYHTY ON TÄYSIN LAKANOITTEN ALLA PIILOTETTUNA-
- ON TÄYSIN KUOLLUTTA KAURAA
- Anonyymi
Päivän sana
19.3.2024
Raamatunteksti(t)
14niin minä teen uudelleen tälle kansalle
ihmeellisiä, hämmästyttäviä ihmetekoja,
ja sen viisaiden viisaus häviää
ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa.
------
Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta
salatakseen suunnitelmansa,
niitä, joiden teot piilevät pimeydessä
ja jotka sanovat:
»Kukapa meidät näkisi,
kukapa meidät tuntisi!»
Voi teidän kieroutuneita ajatuksianne!
Eikö savenvalaja muka ole saveaan kummempi?
Sanooko teos tekijästään: »Ei hän ole minua tehnyt»?
Sanooko luomus luojastaan: »Ei hän mitään ymmärrä»?
VOIHAN ELÄMÄN LAMPPU - Anonyymi
Israel surmasi 90 asemiestä sairaalassa Gazassa
Lisäksi pidätettiin 160.
Neitseet joo ja neitseita on ootamasa runsaastih
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579